وبلاگ

چه مارک پرینتری بهتر است؟ 10 برند برتر چاپگر

چه مارک پرینتری بهتر است؟ 10 برند برتر چاپگر
3.2/5 - (4 امتیاز)

بهترین تولید کنندگان پرینتر های خانگی و چاپگر های اداری چه کسانی هستند؟ در این مقاله می­ خواهیم به این سوال مهم پاسخ دهید و به شما بگوییم که چه مارک پرینتری بهتر است. استوک پرینتر در این سری از مطالب جذاب خود می خواهد به شما کمک کند تا با شناخت بهترین مارک های پرینتر، یک خرید عالی داشته باشید.

وجود پرینتر های متنوع از برند های مختلف می تواند شما را در هنگام خرید یک پرینتر با کیفیت، سر در گم کند. آشنایی با برند های معتبر جهانی که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم به شما کمک می کند تا برای مدت زمان طولانی از دستگاه چاپ خود استفاده کنید و کیفیت چاپ را دقیقا مانند روز اول، تجربه کنید.

برای ثبت سفارش خرید انواع پرینتر لیزری یا جوهرافشان و تعمیر پرینتر های خانگی و اداری خود، می توانید همین الان با کارشناسان ما در استوک پرینتر تماس حاصل فرمایید.

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

 

چه مارک پرینتری بهتر است؟

برند معتبر برادر BROTHER ، تولید کننده پرینتر های چند منظوره در جهان

تاریخچه شروع فعالیت رسمی شرکت برادر به سال 1958 باز می گردد. برادر در ابتدا به تولید چرخ خیاطی پرداخت تا اینکه رفته رفته، محدوده فعالیت های خود را گسترش داد. در سال 1971 برادر موفق به ساخت و طراحی اولین پرینتر ماتریس نقطه ای شد که به جهت برخورداری از سرعت بالا، محبوبیت زیادی کسب کرد.

چه مارک پرینتری بهتر است؟

روند رشد شرکت برادر بسیار سریع بود به طوری که در فاصله زمانی بسیار کم، چاپگر های تولید شده توسط این شرکت از محدوده کشورهای اروپایی فراتر رفتند و به سایر نقاط جهان عرضه شدند. نوآوری های برادر با سرعتی بیشتر از گذشته ادامه بافت تا اینکه در سال 1995 موفق به ساخت پرینتر های چند منظوره شد.

امروزه انواع و اقسام چاپگر های تولید شده توسط برادر از پرینتر های لیزری گرفته تا چاپگرهای جوهر افشان در بازار موجود هستند که محبوبیت بسیار زیادی نزد کاربران یافته اند. اسکنر ها، چاپگر های چند منظوره و چاپگر های لیبل، از دیگر محصولات با کیفیت عرضه شده توسط این برند معروف هستند.

 

برند اچ پی HP ، برندی همه کاره

اچ پی به عنوان بزرگ ترین سازنده چاپگر های اداری توسط دو جوان به نام های بیل هیولت و دیو پاکارد در سال 1934 یک گاراژ در پالو آلتو ، کالیفرنیا تاسیس شد. HP Model 200A؛ یک نوسانگر صوتی پیشرفته، اولین اختراعی بود که توسط این دو جوان کالیفرنیای در سال 1938 به ثبت رسید.

برند اچ پی HP ، برندی همه کاره

سازندگان اچ پی روند توسعه کسب و کار خود را با موفقیت بیشتر ادامه دادند تا اینکه  در سال 1972  توانستند به دنیای صنعت محاسبات تجاری وارد شوند. اختراع LaserJet یکی دیگر از افتخارات شرکت اچ پی بود که در در سال 1984 به وقوع پیوست.

اچ پی به عنوان غول سازنده محصولات الکترونیکی همچون لپ تاپ ها، رایانه ها، چاپگر های لیزری و دستگاه های جوهر افشان بازار فروش جهانی را تحت تصرف خود در آورده و با قدرت زیاد، یک تاز میدان رقابت است.

 

برند کانن CANON ، پرینترهای لیزری و جوهرافشان حرفه ای

چه مارک پرینتری بهتر است؟ بدون تردید کانن از بهترین های حال حاضر است که چاپگر های خود را به پیشرفت های نوین و تکنولوژی های روز مجهز کرده است. کانن برای اولین بار در سال 1933 و در کشور توکیو راه اندازی شد. کانن فعالیت های رسمی خود را با تحقیقات علمی در مورد دوربین های با کیفیت شروع کرد و در این راستا افتخارات بزرگی به دست آورد.

پرینترهای لیزری و جوهرافشان حرفه ای

تحقیقات علمی کانن در نهایت منجر به ساخت فناوری دوربین زمینی شد. به این ترتیب کانن، نام و آوازه ای بزرگ به دست آورد اما این پایان ماجرا نبود زیرا با گذشت مدت زمان کوتاهی توانست افتخار دیگری را به کارنامه درخشان خود اضافه کند. اینبار کانن، اولین چاپگر لیزری خود را با دارا بودن فناوری های پیشرفته طراحی و روانه بازار کرد.

از آن زمان تا کنون، محصولات این شرکت پر آوازه در عرصه جهانی شناخته شده هستند و روز به روز میزان تقاضا برای خرید دوربین های پیشرفته کانن و چاپگر های تولید شده بر اساس آخرین تکنولوژی های روز جهان توسط این شرکت، در حال افزایش است.

چاپگر های  تک کاره، چاپگرهای لیزری و پرینتر های جوهر افشان چند منظوره کانن بهترین نمونه­های موجود در بازار را تشکیل می دهند. مدل های imageRUNNER ، iSENSYS و Pixma محبوب ترین مدل های عرضه شده از همین برند است.

 

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

برند اپسون EPSON ، یک تولید کننده برتر جهانی با کیفیت

شرکت اپسون که در سال 1942 تأسیس شد با طراحی و ساخت چاپگر EP-101  ، به عنوان اولین تولید کننده چاپگر دیجیتال مینیاتوری در سرتاسر جهان شناخته شد. جالب است بدانید که اپسون با برعهده گیری مسئولیت محدود در سال 1985 با شرکت Suwa Seikosha ادغام گردید و به شرکت سیکو اپسون، تغییر نام داد که این مشارکت همچنان ادامه دارد.

برند اپسون EPSON ، یک تولید کننده برتر جهانی با کیفیت

بدون تردید می توان گفت که محصولات خانگی و اداری تولید شده توسط اپسون مثال زدنی هستند و در مقایسه با سایر انواع موجود در بازار از کیفیت عالی برخوردار هستند. محصولات اداری اپسون شامل چاپگر ، پروژکتور و اسکنر می­ شود که با پوشش دهی فناوری های نوین دارای فواید زیست محیطی زیادی هستند.

 

چه مارک پرینتری بهتر است؟ برند معتبر سامسونگ Samsung ، همیشه قابل اعتماد

سامسونگ  فعالیت رسمی خود را در سال 1969 و با تولید تلویزیون سیاه و سفید آغاز کرد.  تولید ماشین لباسشویی ، یخچال و مایکروویو در دهه 70 از دیگر اقدامات درخشان این برند محبوب بود.  به مرور زمان، توسعه محصولات سامسونگ به حوزه های متعددی وارد گردید تا اینکه توانست اولین چاپگر چند منظوره لیزری خود را در سال 1990  طراحی کند. داشتن طراحی شیک ، ابعاد کوچک و جمع و جور به همراه برخورداری از قابلیت استفاده آسان مهمترین مزیت هایی هستند که در مورد پرینتر های سامسونگ می توان بر شمرد.

چه مارک پرینتری بهتر است

جالب است بدانید که تولید چاپگر لیزری رنگی با قابلیت  NFC از افتخارات مهم سامسونگ است و تا کنون هم توانسته صاحب اصلی این امتیاز باشد.

 

برند کیوسرا Kyocera ، ابر تولید کننده ماشین آلات اداری با گنجایش فراتر از حد تصور

Kyocera یک شرکت تجاری با مسئولیت محدود در ژاپن است که به جهت ادغام شدن چهار شرکت از جمله سرامیک کیوتو در سال 1982 روی کار آمد. اختراع دستگاه کپیMita Industrial Company Limited  در سال 2000 و سپس ساخت و طراحی KYOCERA Document Solutions Inc در سال 2002 از جمله عواملی بودند که برند کیوسرا به جامعه جهانی معرفی کردند.

برند کیوسرا Kyocera ، ابر تولید کننده ماشین آلات اداری با گنجایش فراتر از حد تصور

به جرات می توان گفت که کیوسرا جایگاه اول جهانی را در زمینه ساخت چاپگر های لیزری با کیفیت به خود اختصاص داده است و در صنعت طراحی پرینتر لیزری چند منظوره حرف اول را می زند. ماشین آلات ساخت شده توسط کیوسرا برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند ظرفیت بسیار بالایی در اختیار داشته باند، یک گزینه بسیار مناسب است.

 

برند OKI ، تولید کننده بزرگ چاپگر های همه کاره

چه مارک پرینتری بهتر است؟ بدون تردید OKI در ردیف بهترین های حال حاضر قرار دارد و به عنوان شرکت برتر تولید کننده چاپگر های همه کاره در سطح جهانی شناخته می شود. OKI با پایبندی بر محوریت تولید چاپگر های Dot Matrix  در سال 1984 شروع به کار کرد و همچنان بر این موضوع تاکید دارد.

چه مارک پرینتری بهتر است

در سال 1989 ،OKI  موفق شد اولین چاپگر های LED اروپا ، OL400 و OL800 را تولید و روانه بازار کند. جالب است بدانید که OKI توانست در سال 2009 ضمانت نامه سه ساله استاندارد را برای محصولات خود ارائه بدهد. این یک انقلاب بزرگ در صنعت چاپ که برای اولین بار به وقوع پیوست.

OKI  تمام تمرکز خود را بر ساخت چاپگر های لیزری رنگی مونو LED و MFP معطوف کرده است و بهترین چاپگر های همه کاره را با کیفیت عالی روانه بازار می کند. ماشین آلات اداری OKI دارای قابلیت حمل همه کاره در رسانه ها هستند و به نوبه خود یک تازه میدان رقابت به شمار میروند.

 

چه مارک پرینتری بهتر است؟ برند ریکو RICOH ، غول سازنده چاپگر های پیشرفته

شرکت ژاپنی ریکو در سال 1936 در ژاپن راه اندازی شد. اولین محصول این شرکت با نام Ricopy 101 وارد صنعت چاپ گردید. این، یک دستگاه چاپ با ساختار کاملا ابتدایی کاغذی بود که از تونر خشک استفاده می کرد. روند پیشرفت کسب و کار ریکو ادامه یافت تا اینکه در سال 2009 موفق به عرضه اولین سری MFP دیجیتالی و پر رنگ خود شد.

برند ریکو RICOH ، غول سازنده چاپگر های پیشرفته

دستگاه های Imagio MP C3500RC و Imagio C2500RC به عنوان اولین دستاورد های ریکو در صنعت چاپ شناخته می شوند. چاپگر های لیزری رنگی ریکو با داشتن کیفیت بسیار بالا، امکانات ارزنده ای را در اختیار چاپگر ها قرار می دهند.

 

 

برند زیراکس Xerox

زیراکس فعالیت خود را به صورت کاملا رسمی از سال 1906 آغاز کرد. فعالیت های ابتدایی این شرکت فقط در زمینه تولید و فروش کاغذ عکاسی بود تا اینکه توانست چاپ زروگرافیک را در سال 1938  اختراع کند.

چه مارک پرینتری بهتر است

جالب است بدانید که Model A Copier نخستین دستگاه کپی جهان بود که توسط این شرکت در سال 1977 اختراع شد. امروزه در عرصه رقابت جهانی، زیراکس جایگاه بالایی را در زمینه تولید چاپگر های لیزری A4  و A3 به خود اختصاص داده است.

 

چه مارک پرینتری بهتر است؟ پیشنهاد استوک پرینتر

در نهایت می توان گفت تمامی برند های ذکر شده محصولات قابل توجه و با کیفیتی را روانه بازار می کنند که پاسخگوی نیاز ها کاربران هستند. اما در این بین طبق سال ها تجربه استوک پرینتر در این زمینه ، برند های اچ پی ، برادر و سامسونگ ، از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند و خرابی کمتری هم دارند. حتی نمونه های استوک این پرینتر ها تا سالیان سال پاسخگوی نیاز کاربران خواهند بود و کمتر با مشکل مواجه می شوند.

اگر پس از مطالعه این مطلب باز هم برای خرید پرینتر مورد نظر خود مردد هستید ، می توانید با کارشناسان ما در استوک پرینتر تماس بگیرید تا شما را در این زمینه بهتر راهنمایی کنند. در کنار شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *