وبلاگ

به دنبال معتبرترین مرکز خرید پرینتر در شیراز می گردید؟

به دنبال معتبرترین مرکز خرید پرینتر در شیراز می گردید؟
5/5 - (2 امتیاز)

یکی از دستگاه ها و تجهیزاتی که امروزه کاربرد بسیار زیادی در مصارف خانگی ، تجاری و اداری دارد پرینتر و یا چاپگر می باشد. با در نظر داشتن این که شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید انواع پرینتنر ها فعالیت دارند ، به طبع انتخاب درست از میان مدل های مختلف این دستگاه کار بسیار سختی خواهد بود. برای داشتن یک انتخاب مناسب می توانید قبل از خرید ، اطلاعات بیشتر را از مشاوران استوک پرینتر به عنوان اصلی ترین مرکز خرید پرینتر در شیراز دریافت کنید.

با وجود تنوع و گوناگونی در انتخاب ، استفاده از یک مشاوره و راهنما تخصصی قبل از انتخاب گزینه مناسبی جهت خرید یک چاپگر خوب و با کیفیت می باشد.

در واقع پرینتر از تجهیزات پر استفاده و جانبی کامپیوتر به حساب می آید که از طریق کامپیوتر ، به راحتی می تواند انواع تصویر و متن را بر روی برگه کاغذ چاپ نماید.

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

پرینتر ها جهت مصارف خانگی ، ادارات ، سازمان ها و شرکت های کوچک و بزرگ به کار گرفته می شوند.

در بازار چاپگر ها با مدل ها و برند های مختلفی وجود دارند و عرضه می شوند و هر یک دارای کارکرد و ویژگی های متفاوتی می باشند.

به همین دلیل بیشتر مصرف کنندگان در هنگام خرید در انتخاب خود دچار مشکل می شوند و انتخاب درست برایشان سخت می گردد.

جهت قرار گرفتن در مسیر انتخاب درست و ساده تر شدن فرایند خرید ، بهتر است ابتدا ملاک ها ، نیاز و انتظار خود را از دستگاه مشخص کرده و مطابق با آن ها و به کمک یک متخصص یا مشاور مرکز خرید و فروش عمده چاپگر ، انواع مدل ها را بررسی نمایید.

 

انواع چاپگر با توجه به تکنولوژی چاپ در مرکز خرید پرینتر در شیراز

خریداران با در نظر گرفتن نیاز های خود مناسب ترین پرینتر را انتخاب می کنند. بعضی از چاپگر ها جهت استفاده خانگی ، برخی مناسب فضا های اداری با توان چاپ بالا و… می باشند. چاپگر ها در مراکز فروش عمده چاپگر اکثرا به پنج دسته اصلی تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • پرینتر های سه بعدی
  • پرینتر های لیزری
  • پرینتر های سوزنی
  • جوهر افشان
  • پرینتر چاپ عکس

معتبرترین مرکز خرید پرینتر در شیراز

ویژگی های یک پرینتر خوب

یک پرینتر با کیفیت ، کاربردی و خوب باید دارای خصوصیات بسیاری باشد و در نظر گرفتن این خصوصیات و مقایسه آن ها با نیاز هایتان هنگام خریداری از مرکز خرید چاپگر در شیراز و دریافت راهنمایی از مشاوران آن مرکز ، باعث می شود که خرید خوب و رضایت بخشی داشته باشید.

چند ویژگی مهم چاپگر ها که در زمان خرید حتما باید به آن ها توجه شود را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم.

 

رزولوشن چاپ پرینتر

وضوح و کیفیت چاپ از موارد مهمی می باشد که در ویژگی های یک پرینتر با کیفیت و مناسب حتما باید لحاظ شود. dpi واحد سنجش رزولوشن و یا به معنای دیگر تعداد نقطه ها در هر اینچ است و هر چقدر عدد آن بالاتر باشد کیفیت چاپ نیز بهتر خواهد بود.

 

ظرفیت حافظه پرینتر

پرینتری که جهت ذخیره تصاویر و اسناد چاپی حافظه داخلی بالایی را داشته باشد جزو بهترین چاپگر ها می باشد.

اغلب حافظه دستگاه ها به دو شکل کیلوبایت و مگابایت است و این گونه پرینتر ها در مرکز فروش عمده چاپگر ، از فروش بالایی برخوردارند.

 

سرعت چاپ چاپگر ها

یکی دیگر از ویژگی های یک پرینتر خوب چاپ سریع صفحات می باشد. واحد اندازه گیری سرعت در پرینتر ها با دو واحد های ppm و cpm انجام می گیرد.

cpm نشان دهنده تعداد کاراکتر در هر دقیقه است و ppm به معنای تعداد صفحات چاپ شده در دقیقه می باشد.

معتبرترین مرکز خرید پرینتر در شیراز

چاپ خودکار دو رو

وجود قابلیت چاپ دو رو به شکل خودکار یکی از ویژگی های کاربردی یک چاپگر حرفه ای می باشد که زمان پرینت را به شکل چشمگیری کاهش می دهد و این ویژگی جهت استفاده در محیط های اداری و کاری که زمان چاپ برای آن ها بسیار مهم می باشد بسیار مفید خواهد بود.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

 

توان چاپ ماهیانه

پرینتر های متفاوتی در بازار و در استوک پرینتر به عنوان مرکز خرید پرینتر در شیراز موجود هستند که هر کدام در یک بازه زمانی تعداد مختلفی برگه را به چاپ می رسانند.

بر این اساس دستگاهی که قابلیت چاپ تعداد صفحات بالاتری را داشته باشد و در طول یک ماه با همان کیفیت اولیه و اصلی چاپ نماید جزو بهترین چاپگر ها می باشد.

 

قابلیت اتصال به شبکه

همه دستگاه ها دارای یک کابل USB جهت متصل شدن به رایانه می باشند ، ولی چاپگری که بتواند با بهره گیری از قابلیت اتصال به شبکه اینترنت و وایرلس اسناد را به چاپ برساند از انواع پرینتر های کاربردی و خوب بازار به حساب می آید.

 

ظرفیت سینی

معمولا چاپگر ها صد و پنجاه برگه را در قسمت سینی نگهدارنده کاغذ جای می دهند. این امکان در دستگاه های خوب و با کیفیت بالاتر ، بیشتر است.

 

فروش عمده چاپگر

مرکز خرید پرینتر در شیراز

همان طور که اشاره کردیم بر پایه نیاز کاری و سلیقه فردی می توان بهترین پرینتر را انتخاب و خریداری نمود.

فروشگاه استوک پرینتر با سال ها سابقه فروش عمده چاپگر ، همکاری با شرکت های بزرگ و تشخیص نیازهای بازار ، در زمینه عرضه پرینتر های تک کاره و چندکاره فعالیت دارد.

همچنین در جهت گسترش اهداف خود ، به شکل تخصصی در زمینه فروش انواع چاپگر های نو و دست دوم فعالیت خود را ادامه داده است.

کارشناسان استوک پرینتر با توجه به ویژگی های انواع مختلف چاپگر ها و خواست مشتریان ، آن ها را جهت داشتن یک انتخاب درست یاری کرده و پاسخگوی نیاز مراجعین خود خواهند بود.

شما کاربران عزیز می توانید برای مشاهده محصولات مرکز خرید پرینتر در شیراز ، اطلاع از قیمت ، مشاوره و سفارش مناسب ترین چاپگر های اداری و خانگی به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کنید و با کارشناسان ما نیز در تماس باشید.

3 نظر در “به دنبال معتبرترین مرکز خرید پرینتر در شیراز می گردید؟

  1. غلامعلی زیور عالم گفت:

    با سلام اینجانب دو عدد پرینتر جوهر افشان دارم که یکی از آنها روشن نمیشود مدل اپسون
    دیگری روشن میشود اما کاتریج ندارد مدل کنن

  2. غلامعلی زیور عالم گفت:

    اگر امکان دارد لطفا با تماس و یا با ایمیل جوابم را بدهید
    تلفن 09173130158 ایمل ali_1336537@yahoo.com از هماری شما همکاران عزیز ممنون می باشم

    1. stockprinter گفت:

      با سلام خدمت شما دوست عزیز – در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد – از طریق شماره های تماس در پایین سایت نیز میتوانید با ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *