وبلاگ

فروش بهترین پرینترهای دست دوم در شیراز

فروش بهترین پرینترهای دست دوم در شیراز
4.2/5 - (5 امتیاز)

استوک پرینتر نماینده رسمی فروش پرینترهای دست دوم در شیراز می باشد که با کادری مجرب آماده سرویس رسانی در سرتاسر ایران است. چنانچه قصد خرید انواع پرینتر لیزری و جوهرافشان استوک را دارید ، با ما در تماس باشید تا کارشناسان استوک پرینتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینترهای استوک به شما ارائه دهند.

پرینترهای دست دوم به پرینترهایی گفته می شود که از نظر وضعیت کارایی در حد پرینتر های نو می باشند که در بازار به پرینترهای استوک معروف می باشند

پرینتر های دست دوم مانند اچ پی hp ، سامسونگ  Samsung ، کنون canon ، برادر brother و … در اغلب موارد از کشور های امریکا و کشور های اروپایی می باشند که از لحاظ کیفیت بسیار عالی هستند.

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

بیشترین و پرکاربردترین برند پرینتر در ایران شرکت بزرگ hp می باشد. محصولات این شرکت بزرگ در ایران بسیار محبوب می باشند. همچنین در نظر داشته باشید که قطعات یدکی این شرکت نیز نسبت به برند های ذکر شده  بیشتر در بازار موجود هستند.

 

به طورکلی فروش پرینتر های استوک در انواع نمونه های زیر صورت می گیرد:

  • پرینتر جوهرافشان
  • پرینتر لیزری سیاه و سفید
  • پرینتر لیزری رنگی
  • پرینتر عکاسی
  • پرینتر چند منظوره
  • پرینتر با فرمت بزرگ
  • پرینتر ضربه ای ماتریس نقطه ای
  • پرینتر حرارتی
  • پرینتر قلمی
  • پرینتر صنعتی
  • پرینتر نشانه گذاری وکارت
  • پرینتر بارکد
  • پرینتر برچسب

 

چاپگرهای جوهر افشان در فروش پرینترهای دست دوم در شیراز

رایج ترین نوع چاپگرهایی که در بازار وجود دارند و می توانید به راحتی آن ها را در مراکز فروش پرینتر ، خریداری کنید ، چاپگرهای جوهر افشان و چاپگرهای لیزری هستند.

چاپگرهای جوهر افشان معمولاً برای مصارف خانگی به کار برده می شوند ، در حالی که چاپگرهای لیزری بیشتر برای مکان ها اداری و شرکتی مناسب هستند.

چاپگرهای جوهر افشان در فروش پرینترهای دست دوم در شیراز

اولین عاملی که بیان گر کیفیت یک چاپگر است وضوح (DPI نقطه در هر اینچ ) می باشد. DPI میزان جوهری است که چاپگر جوهر افشان می تواند در هر اینچ از کاغذ چاپی شما قرار بدهد.

در فروش پرینتر های استوک ، بسیاری از این چاپگرهای جوهر افشان ، پرینت های با DPI 600 * 600  چاپ می کنند ، اما در حال حاضر پرینت های جوهر افشانی با وضوح بالاتر از این مقدار نیز در بازار وجود دارند.

پرینترهای جوهر افشان معمولاً از کارتریج های قابل تعویض جوهر استفاده می کنند که در صورت تمام شدن قابل جدا شدن و دور ریختن و بازیافت هستند.

چاپگرهای جوهر افشان رنگی بسیار ارزان تر از چاپگر های لیزری رنگی هستند.

نکته دیگر درباره چاپگرهای جوهر افشان این است که کارتریج های جوهر افشان نسبتاً گران هستند ، به این معنی که چاپگرهای لیزری برای دفاتر یا کاربران خانگی که مرتباً چاپ می کنند ، مقرون به صرفه تر می باشد.

برخی از چاپگرهای عکس ، چاپگرهای جوهر افشان تخصصی هستند که دارای کارتریج جداگانه ای برای رنگ ها و رنگدانه ها هستند. این مدل ها معمولاً گران تر از چاپگرهای جوهرافشان معمولی هستند.

 

چاپگرهای لیزری استوک در فروش پرینترهای دست دوم در شیراز

از لحاظ تاریخی ، چاپگرهای لیزری فقط چاپگرهای جوهر سیاه بودند ، اما چاپگرهای لیزری رنگی در سال های اخیر به طور فزاینده ای رایج شده اند.

معمولاً سرعت آن ها از چاپگرهای جوهرافشان بیشتر است و باعث می شود در ادارات و محیط های دیگر که به چاپ زیاد احتیاج دارند ، به گزینه ای محبوب تبدیل شوند.

قدرت تفکیک چاپگرهای لیزری امروزه ۱۲۰۰*۱۲۰۰ DPI می باشد که به وسیله آن ها می توانید تصاویر و نتایج فوق العاده با کیفیتی به دست آورید.

چاپگرهای لیزری استوک

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

بیشتر پرینترهای لیزری در بازار این قابلیت را دارند که به طور متوسط تا 20 صفحه در دقیقه و بیشتر به صورت سیاه و سفید یا مونوکروم چاپ کنند.

بیشتر چاپگرهای لیزری رنگی که در مرکز فروش پرینترهای دست دوم در شیراز موجود می باشند نیز می توانند تصاویری رنگی تا DPI 2400 و حدود PPM 20 رنگی تولید کنند.

شما می توانید چاپگر های لیزری را به شبکه متصل کنید تا کاربران متعددی به آن دسترسی داشته باشند.

قیمت خرید این نوع پرینتر ها از پرینترهای جوهر افشان گران تر می باشد ، اما هزینه های تونر در هر صفحه کم تر از هزینه جوهر معادل چاپگرهای جوهر افشان است.

مانند پرینتر های جوهر افشان ، تونر نیز در پرینتر های لیزری قابل تعویض است.

چاپگرهای لیزری رنگی از تکنولوژی های چاپ متنوعی بهره می برند و برخی از نوارهای رنگی که قابل تعویض هستند استفاده می کنند و برخی دیگر مانند (پرینتر لیزری مونوکروم ) تنها از مقدار مورد نیاز از هر رنگ بهره می برند.

 

پرینتر های سه بعدی

یکی از جدیدترین انواع پرینترها پرینتر سه بعدی می باشد که ورود این پرینتر ها به بازار ، یک انقلاب در صنعت پرینترها محسوب می ‎شد.

به این دلیل که دیگر فرآیند چاپ تنها به چاپ عکس یا متن خلاصه نمی‎شود. به وسیله این پرینتر های سه بعدی ، شما توانایی این را دارید که اجسام جامدی را پرینت بگیرید. چاپ در پرینتر های سه بعدی به صورت لایه لایه انجام خواهد شد.

پرینتر های سه بعدی دست دوم

پرینتر های ماتریس نقطه ای

فناوری پرینترهای ماتریس نقطه ای کاملاً ساده می باشد. کاغذ در مقابل درام پرس خواهد شد (استوانه ی پلاستیکی) و با جلو رفتن کار چاپ (پرینت) متناوباً به جلو کشیده می شود.

هد پرینت که به ‌صورت الکترومغناطیسی جلو می رود ، میان کاغذ حرکت خواهد کرد و به نوار پرینتر که بین کاغذ و سوزن هد پرینت واقع شده است ، ضربه خواهد زد.

برخورد هد پرینت به نوار پرینتر ، نقاط جوهر را روی کاغذ حک می کند و نوشته ‌ها شکل می گیرند.

فروش پرینتر های استوک ماتریس نقطه ای در حال حاضر بسیار کم است زیرا این تکنولوژی جای خود را به پرینتر های جوهرافشان و لیزری داده است.

 

پرینترهای چند کاره

پرینترهای چند کاره یا چند منظوره نه تنها کار پرینت را انجام می دهند ، بلکه این قابلیت را دارند که کپی ، اسکن ، فکس را نیز انجام دهند.

این پرینتر های چند منظوره وسیله ای بسیار مناسب و مفید می باشند که این قابلیت را دارند که تمام امور مربوط به چند دستگاه را انجام بدهند و فضای بسیار کمی را نیز اشغال کنند.

پرینترهای چند کاره هم با تکنولوژی جوهر افشان و هم لیزری وجود دارند و کیفیت چاپشان نیز مانند کیفیت چاپ این دو چاپگر می باشد. در نتیجه می توانید علاوه بر یک پرینتر یک فاکس و اسکنر نیز داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی استوک پرینتر به عنوان مرکز فروش پرینترهای دست دوم در شیراز ، ارائه دهنده انواع پرینترهای جوهرافشان ، لیزری ، چند منظوره ، اسکنر و … به صورت استوک و دست دوم با مناسبترین قیمت می باشد. کارشناسان این شرکت آماده اطلاع رسانی و مشاوره به شما در این زمینه می باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *