وبلاگ

نمایندگی تعمیر چاپگر اچ پی در شیراز

نمایندگی تعمیر چاپگر اچ پی
5/5 - (1 امتیاز)

آیا مرتبا کاغذ درون چاپگر شما گیر می‌کند؟ چاپگر شما ناگهان خاموش می شود و دیگر روشن نمی‌شود؟ آیا ارور تمام شدن تونر در چاپگر خود را مشاهده می کنید درصورتی که کارتریج آن را به تازگی شارژ کرده‌اید؟ یا با مشکلی مواجه شدید که با جستجو در اینترنت راه حل آن را پیدا نکرده اید و در جستجوی نمایندگی تعمیر چاپگر اچ پی هستید ؟

هر یک از مشکلات ذکر شده ممکن است برای هر یک از کاربرانی که با چاپگر ها و ماشین های اداری سر و کار دارند به وجود بیاید و آن‌ها را آزار دهد. خراب شدن ناگهانی چاپگر شما و نگرانی بعد از آن ، یک طرف و پیدا کردن یک تعمیرکار حرفه ای و با تجربه که بتواند مشکل چاپگر شما را به درستی تشخیص دهد و آن را برطرف کند نیز ذهن شما را درگیر خواهد کرد.

در مواردی که شما دانش کافی برای تعمیر چاپگر خود ندارید ، می توانید چاپگر اچ پی خود را به مرکز تعمیرات استوک پرینتر بسپارید و پس از طی شدن پروسه سرویس و تعمیرات ، دستگاه خود را کاملا سالم و بدون هیچ عیب و نقصی دریافت کنید. در این مرکز تعمیرات چاپگر محدود به مدل ها و برند های خاصی از چاپگر نخواهد شد.

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر پرینترهای HP در شیراز ضمن رفع کلیه مشکلات و ایرادات به وجود آمده در پرینتر ، با اعمال برخی تنظیمات ویژه و گردگیری ها در هنگام تعمیرات ، کیفیت اولیه چاپگر را بازخواهند یافت و به چاپگر شما عمری دوباره خواهند بخشید.

 

خدمات مرتبط با تعمیرات پرینتر اچ پی که در مرکز تعمیرات استوک پرینتر ارائه می گردند:

  • سرویس و تعمیر دوره ای پرینتر های لیزری رنگی و سیاه و سفید تک کاره و چندکاره اچ پی و دیگر برند ها
  • سرویس و تعمیر دوره ای چاپگرهای جوهر افشان اچ پی و دیگر برند ها
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با بهسازی ، سرویس ، ارتقاء ، ترمیم ، تعویض و تعمیر قطعات چاپگر
  • فروش انواع مدل های چاپگر دست دوم (استوک) اعم از تک کاره و چند کاره

 

قطعاتی که هنگام تعمیرات در نمایندگی تعمیر چاپگر اچ پی ممکن است تعمیر و یا تعویض گردند :

برای این که همه مشکلات پرینتر شما برطرف شود ، باید تمام قطعات دستگاه ترمیم و بررسی شوند.

اقداماتی از جمله تعویض و تعمیر فیوزینگ ، تمیز کردن و تعویض درام ، ترمیم کارتریج آسیب دیده ، تعمیر کاغذکش ، تعویض هد ، ترمیم وایپر بلید ، تعویض خازن های معیوب ، تعمیرات برد پاور ، ترمیم تخصصی اپتیک ، تعمیر داکتر بلید ، تعمیر مین برد ، تعویض دولوپر ، تعمیرات سنسور ، شارژ کارتریج ، ترمیم لیزر و تعمیرات تخصصی یونیت ها و ارائه مشاوره های تخصصی تعمیر ، بخشی از خدمات تخصصی استوک پرینتر به عنوان مرکز تعمیر پرینترهای HP در شیراز می باشند.

تعمیر پرینترهای HP در شیراز

نکات مهم در خصوص نگهداری صحیح از چاپگرهای اچ پی

  • نگهداری چاپگرهای اچ پی در دمای محیط و به دور از تابش مستقیم آفتاب از نکات مهم در خصوص نگهداری صحیح به حساب می آید.
  • قرار گیری چاپگرهای اچ پی در مقابل گرد و غبار موجب اختلال در فرایند چاپ خواهد شد و برای جلوگیری از این امر می توانید از کاور با پوشش های محافظ استفاده نمایید.
  • تعمیر و تعویض به موقع قطعات فرسوده چاپگرهای اچ پی بر عملکرد صحیح آن ها تاثیر بسزایی خواهد داشت. با سرویس کردن دوره ای چاپگر خود می توانید از به وجود آمدن مشکلات دیگر در آینده جلوگیری کنید.
  • استفاده به موقع و صحیح از چاپگر و استفاده نکردن پشت سر هم برای پرینت صفحات ، کارایی و کیفیت پرینتر اچ پی شما را حفظ می کند.
  • برای تمامی چاپگرهای موجود در بازار یک ظرفیت چاپ مشخص در نظر گرفته شده است ، بهتر است برای حفظ کارایی و کیفیت چاپگر خود این ظرفیت را مد نظر داشته باشید. به این دلیل که استفاده بیش از اندازه باعث خرابی دستگاه شما خواهد شد.
  • وقتی دستگاه در حال انجام دادن عملیات چاپ می باشد از باز کردن درب آن خودداری کنید.
  • کاغذ هایی که درون دستگاه قرار می دهید ، نباید چسبناک و یا منگنه‌ دار باشند، زیرا این امر باعث آسیب دیدن قطعات داخلی دستگاه خواهد شد.
  • اگر قصد ندارید از پرینتر برای مدت زمان طولانی استفاده کنید آن را خاموش کنید.

 

عمده ترین مشکلات پرینتر ها در نمایندگی تعمیر چاپگر اچ پی استوک پرینتر

مشکل تمام شدن شارژ کاتریج پرینتر

کاتریج ها دو نوع هستند. نوع اول که به آن کارتریج لیزری گفته می‌شود و به صورت تونر بوده  و نوع دوم که کارتریج جوهرافشان می باشد و مانند کارتریج لیزری شامل دو قسمت هد و جوهر می باشد.

تمامی چاپگرهای مدرن دارای یک نمایشگر هستند که درصورت تمام شدن تونر یا پودر کارتریج آن‌ها ، پیغامی مبنی بر تمام شدن جوهر یا تونر بر روی نمایشگر آن‌ها به نمایش در می آید.

کدر بودن مطالب یا ناخوانا بودن مطالب پرینت گرفته شده ممکن است مربوط به وجود آمدن مشکل در کارتریج و یا مناسب نبودن تونر مورد استفاده باشد. در صورتی که این مشکل را مشاهده کردید ، کارتریج پرینتر خود را مورد بررسی قرار دهید.

چاپگرهایی هم که قدیمی هستند یا نمایشگر ندارند با نشان دادن علائمی از جمله کاهش کیفیت چاپ و چاپ کم رنگ صفحات به کاربر این موضوع را نشان می ‌دهند.

مشکل تمام شدن شارژ کاتریج پرینتر

اگر شارژ کارتریج چاپگر شما تمام شده است برای دریافت خدمات شارژ کارتریج می‌توانید با استوک پرینتر مرکز تعمیر پرینترهای HP در شیراز تماس بگیرید.

در نظر داشته باشید که استفاده نکردن از جوهر و تونر با کیفیت و همچین شارژ نکردن به موقع کارتریج علاوه بر پرینت بی کیفیت و کم رنگ موجب به وجود آمدن خسارات جبران ناپذیر به دستگاه پرینت شما خواهد شد.

قیمت شارژ کارتریج چاپگر اچ پی نیز به عوامل مختلفی مانند میزان حجم و ظرفیت کارتریج ، نوع دستگاه پرینتر و نوع تونر بستگی دارد. در نتیجه قیمت شارژ کارتریج متناسب با هر یک از این موارد می تواند تغییر کند. برای اطلاع از قیمت دقیق شارژ کارتریج چاپگر اچ پی با ما در تماس باشید.

 

عدم شناسایی پرینتر توسط کامپیوتر

عدم شناسایی چاپگر توسط کامپوتر می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. در مواجهه با این مشکل عمدتا نیازی به تعمیر نیست.

در صورت بروز این مشکل ، توصیه ما به شما این است که در ابتدا اتصالات کابل چاپگر را مورد بررسی قرار دهید و بعد از اطمینان از سلامت آن ، به بررسی نصب بودن درایور چاپگر بر روی کامپیوتر بپردازید. اگر این مراحل را انجام دادید و همچنان مشکل باقی بود ، با بخش تعمیرات استوک پرینتر تماس حاصل فرمایید.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

 

مشکل پاک شدن مطالب از روی کاغذ از رایج ترین مشکلات در نمایندگی تعمیر چاپگر اچ پی

برخی اوقات بعد از پرینت یک برگه وقتی دست خود را بر روی صفحه پرینت گرفته شده می کشید ، به راحتی مطالب پاک می شوند. در این مواقع مشکل از فیوزر دستگاه می باشد و باید تعمیر و یا تعویض گردد.

در اصل تونری که بر روی کاغذ قرار داده شده است باید در حالت فشار ، حرارت غیر مستقیم ببینید تا به کاغذ بچسبد و زمانی که این عمل به خوبی انجام نمی شود تونری که به واسطه درام بر روی کاغذ قرار داده شده به کاغذ نخواهد چسبید و بعد از خارج شدن از چاپگر با یک دست کشیدن ساده مطالب پاک خواهند شد.

استفاده کردن از تونر غیر استاندارد و نامرغوب و یا فاسد شدن تونر از دیگر دلایل بروز چنین مشکلی می باشد.

مشکل پاک شدن مطالب از روی کاغذ

مشکل کاغذکش چاپگر اچ پی از رایج ترین مشکلات در نمایندگی تعمیر چاپگر اچ پی

کاغذکش یکی از قطعات مهم چاپگر اچ پی به حساب می آید. هریک از بخش های داخلی ، میانی و بیرونی قطعه کاغذ کش در حرکت برگ درون چاپگر تاثیر بسیار زیادی دارند و خرابی آن ها باعث به وجود آمدن مشکلاتی در عملکرد کلی پرینتر خواهد شد. برای مثال ممکن است برگ کاغذ در چاپگر گیر کرده و یا به صورت چروک و مچاله شده از آن بیرون آید.

تعمیرات کاغذ کش ، به مهارت بالایی نیاز دارد. به این دلیل که به وجود آمدن مشکل در این فرایند ممکن است منجر به شکستن قطعات ذکر شده شود و دیگر امکان ترمیم کاغذ کش وجود نداشته باشد.

در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه کاغذکش چاپگر اچ پی خود می توانید روی مهارت متخصصین ما در مرکز تعمیر پرینترهای HP در شیراز حساب کنید.

 

چاپگر کاغذ نمی کشد و یا چند کاغذ را با هم به درون چاپگر می کشد

پدهای جدا کننده کاغذ و غلطک های کاغذ کش وظیفه کشیدن کاغذ به درون چاپگر اچ پی را بر عهده دارند و اجازه نمی دهند تا چند کاغذ با هم وارد چاپگر شود.

در صورت مشاهده چنین مشکلی احتمالا غلطک ها و یا پدها مشکلی دارند که هرچند می توان با شستشو و سرویس آن ها تا حدودی مشکل را حل کرد.

اما استوک پرینتر به شما توصیه می کند که قطعه دچار مشکل شده را تعویض نمایید زیرا حتی در صورت سرویس ، ممکن است مجدد این مشکل به وجود آید.

تعمیر پرینترهای HP در شیراز

مواردی که در بالا ذکر شد تنها چندین نمونه از عمده ترین مشکلات پرینتر ها بود. پرینتر ها و ماشین های اداری ممکن است با مشکلات دیگری مانند مشکلات مین برد ، درام ، فیوزینگ ، دولوپر و … نیز مواجه شوند که در این صورت می توانید با کارشناسان ما درتماس باشید.

مجموعه استوک پرینتر به عنوان نمایندگی تعمیر چاپگر اچ پی توانسته جایگاه بخصوص و خوبی را در بازار پرینتر شیراز و همچنین ایران به دست آورد و حجم عمده ای از چاپگر های مورد استفاده توسط شرکت ها و کاربران را تحت پوشش قرار داده تا شایسته ترین سرویس و بهترین خدمات دهی در خصوص تعمیر ماشین های اداری و یا رفع مشکلات پرینتر ها را ارائه دهد. در خدمت شما هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *