وبلاگ

تعمیر پرینترهای سامسونگ در شیراز – تعمیرات چاپگر ساسونگ

تعمیر پرینترهای سامسونگ در شیراز - تعمیرات چاپگر ساسونگ
4.5/5 - (2 امتیاز)

آیا چاپگر شما به خوبی قبل پاسخگو نیست؟ آیا شاهد کیفیت چاپ بد پرینتر سامسونگ خود هستید و این موضوع شما را کلافه کرده است؟ آیا به طور مداوم با مسئله گیر کردن کاغذ در دستگاه مواجه هستید؟ تعمیر پرینترهای سامسونگ توسط استوک پرینتر در شیراز شما را از دست تمامی مشکلاتی چاپی  که با آنها دست و پنجه نرم می­کنید، خلاص می کند.

سامسونگ بخش های زیادی از بازار مصرف را در بر می گیرد، تولید لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی، فروش همه چیز از تلفن هوشمند گرفته تا جاروبرقی. سامسونگ طیف وسیعی از چاپگرها را نیز به مجموعه تولیدات خود اضافه کرده است که به عنوان گزینه های اداری خانگی و همچنین چاپگرهای صنعتی پیشرفته تر در بازار شناخته می شود.

دلایل مختلفی وجود دارد که چاپگر شما به خوبی گذشته کار نکند و کارایی قابل توجهی نداشته باشد. این مقاله شامل لیستی از رایج ترین خطاهای پرینتر سامسونگ، معنای آنها و در صورت امکان نحوه رفع آنها توسط خودتان است. در نظر داشته باشید که پرینترهای سامسونگ معمولا پس از مدتی دچار خطاهای جزئی و کلی می شوند.

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

برخی از مشکلاتی که در ادامه ذکر می شوند، به راحتی و در منزل قابل حل بوده و برای برطرف نمودن سایر چالش­ ها، الزاما باید به یک متخصص تعمیر پرینترهای سامسونگ مراجعه نمایید. با ما همراه باشید.

 

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • مشکلات رایج پرینترهای سامسونگ
  • کدهای خطا در پرینترهای سامسونگ
  • برخی از خدمات تعمیر پرینتر سامسونگ در استوک پرینتر
  • مزایای استفاده از خدمات استوک پرینتر

 

مشکلات رایج پرینترهای سامسونگ

مسائل زیر معمولا مهمترین دغدغه هایی هستند که اکثر کاربران پرینترهای سامسونگ در مورد آنها شکایت می کنند:

  • کاغذ در پرینتر گیر می کند.
  • چاپگر من اسکن نمی کند.
  • دستگاه چاپ، متن را به صورت مربع چاپ می کند.
  • عدم چاپ بخشی از صفحه
  • سینی فاقد کاغذ است
  • چراغ تونر روشن می ماند
  • کیفیت چاپ پایین است
  • تنظیمات امنیتی پرینتر
  • نمی توانم از دستگاه تلفن همراه خود چاپ کنم
  • چشمک زدن چراغ قرمز در چاپگر سامسونگ
  • علت سایه انداختن چاپگر
  • تمام دلایل کم رنگ زدن چاپگر سامسونگ
  • چسبیدن کاغذ‌ها به یکدیگر
  • و مشکلاتی از این قبیل…

مشکلات رایج پرینترهای سامسونگ

خطای گیر کردن کاغذ از رایج ترین خطا ها در مرکز تعمیر پرینترهای سامسونگ

این حالت زمانی اتفاق می افتد که کاغذ در چاپگر شما گیر کرده باشد. چاپگر خود را باز کنید و کاغذ گیر کرده را بیرون آورید. اکثر اوقات لازم است که سنسور واقع در کنار غلتک های خروجی را بررسی کنید. شاید ضربه خورده باشد یا در موقعیت نادرست قرار گرفته باشد و یا حتی دچار آسیب جدی شده باشد.

در بیشتر مواقع با جایگزینی یک سنسور جدید، مشکل برطرف می­ شود. اگر تمام سعی خود را به کار بستید و دیدید همچنان مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه چاپ به قوت خود باقیست، توصیه می کنیم حتما از یک متخصص تعمیر پرینترهای سامسونگ بخواهید تا دستگاه شما را بررسی کرده و ایرادات را برطرف نماید.

 

خطای اسکن سامسونگ

این پیغام خطا در اصل یک خطای سخت افزاری است. به دلیل کیفیت پایین کابل ها، داده های بزرگ مورد نیاز اسکنر قابل انتقال نیست. می توانید کابل USB را جایگزین کرده و دوباره امتحان کنید.

اگر مشکل حل نشد، بسته نرم افزار چاپگر را دوباره نصب نمایید. در غیر این صورت، ممکن است مشکل سخت افزاری وجود داشته باشد که باید تعمیر یا تعویض شود. در صورتی که باز هم ایراد برطرف نشد، دست نگه دارید و به متخصص تعمیر پرینترهای سامسونگ مراجعه نمایید.

استوک پرینتر با داشتن سابقه طولانی در تعمیر پرینترها و دستگاه های چاپ به شما کمک می کند تا در اسرع وقت، مشکلات دستگاه چاپ خود را شناسایی کرده و کاملا برطرف نمایید.

 

عدم چاپ بخشی از صفحه

گاهی اوقات ممکن است بخشی از صفحه شما پرینت نشده باشد. این مسئله غالبا به پیکربندی نادرست اندازه کاغذ مربوط می شود.  برای حل این مسئله بهتر است تنظیمات را بررسی کرده و دوباره امتحان کنید.

 

خطای سینی فاقد کاغذ است، از پر تکرارترین خطا ها در مرکز تعمیر پرینترهای سامسونگ

گاهی اوقات حتی اگر سینی پر از کاغذ باشد، ممکن است این پیام خطا را روی چاپگر خود دریافت کنید که سینی فاقد کاغذ می باشد. با مراجعه به سایت سامسونگ سعی کنید درایورها را به روز کنید. معمولا از این طریق مشکل حل می شود.

چراغ تونر هنوز روشن است پرینتر سامسونگ

چراغ تونر هنوز روشن است

پس از تعویض کارتریج تونر، ممکن است همچنان متوجه شوید که چراغ تونر به طور مداوم روشن است. برای حل این مسئله باید فیوز واقع در قسمت جلوی کارتریج را بررسی کنید. می توانید آن را با یک فیوز 50 میلی آمپر جایگزین نمایید یا با مرکز تعمیر در شیراز تماس بگیرید.

 

تنظیمات امنیتی پرینتر

اکثر چاپگر ها دارای ویژگی های امنیتی هستند که قبلاً برای محافظت در برابر دسترسی غیرمجاز نصب شده اند. با این حال، اگر اقدامات خاصی انجام نشود، یک هکر می تواند از چاپگر شما به عنوان درب پشتی برای نفوذ به شبکه شما استفاده کند. بزرگترین اقداماتی که می توانید برای جلوگیری از این اتفاق بردارید عبارتند از تغییر رمز عبور پیش فرض چاپگر و اطمینان از نصب آخرین به روز رسانی های امنیتی.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

اگر نمی دانید که چگونه این کار را انجام دهید، از یک متخصص تعمیر پرینترهای سامسونگ بخواهید تنظیمات امنیتی شما را پیکربندی کند.

آن ها اطمینان حاصل می کنند که شما یک جعبه قفل دیجیتال دارید و تنظیمات امنیتی تان کاملا به روز است.  آن ها حتی می توانند حالت های چاپ محرمانه را برای محافظت در برابر تهدیدات داخلی بالقوه تنظیم کنند.

 

من نمی توانم از دستگاه تلفن همراه خود چاپ کنم

تقریباً هر شرکت تولید کننده پرینتر، برنامه ای منتشر کرده است که به شما امکان می دهد دستگاه تلفن همراه خود را به چاپگر متصل کنید تا به صورت بی سیم چاپ کنید. برخی اوقات چاپگر بی سیم شما حتی نیازی به اتصال Wi-Fi ندارد، فقط به یک نقطه دسترسی بی سیم نیاز دارد که به شما امکان می دهد نرم افزار لازم را نصب نمایید و از طریق آن پرینت نمایید.

اگر در چاپ از تلفن هوشمند یا دستگاه تلفن همراه دیگر مشکل دارید، به‌روزرسانی‌های برنامه و نرم‌افزار را بررسی کنید و مطمئن شوید که با دستگاه چاپ شما سازگار هستند. در غیر این صورت می توانید از مرکز تعمیر پرینترهای سامسونگ استوک پرینتر کمک بخواهید.

چشمک زدن چراغ قرمز در چاپگر سامسونگ

چشمک زدن چراغ قرمز در چاپگر سامسونگ

گاهی اوقات پیش می آید که کاربر، دستگاه پرینتر خود را روشن کرده و دستور چاپ می دهد. علی رغم اینکه منتظر چاپ سند مورد نظر می باشد با حالت چشمک زن چراغ قرمز در دستگاه مواجه می شود. چراغ قرمز می تواند نشانه فرا رسیدن زمان شارژ کارتریج یا حتی تعویض آن باشد.

البته چشمک زدن چراغ قرمز می تواند به دلایل دیگر همچون گیر کردن کاغذ نیز رخ بدهد که غالبا با بیرون آوردن آن، خاموش می شود. در برخی مواقع نیز، چشمک زدن چراغ قرمز به دلیل نصب اشتباه کارتریج بروز می کند.

 

سایه انداختن چاپگر و نیاز به تعمیر پرینترهای سامسونگ

از دیگر مشکلات شایع گزارش شده در مورد پرینتر های سامسونگ، مسئله سایه انداختن چاپگر است. به این معنی که پس از چاپ سند متوجه می شوید که تمامی خطوط چاپی به صورت خیلی کم رنگ دارای سایه هستند.

اغلب اوقات، این مسئله که در چاپگر های لیزری نسبت به پرینترهای جوهر افشان بیشتر رخ می دهد، به دلیل بروز اشکال در عملکرد قطعه فوم کرول است. این قطعه که مسئولیت شارژ نمودن سطوح اولیه درام را برعهده دارد، معمولا از جنس نمد و لاستیک ساخته می شود.

کاربران محترم، توجه داشته باشید که اگر چه خرابی قطعه فوم رول می تواند علت شایع سایه انداختن چاپگر باشد اما تنها دلیل آن نیست.

 

کم رنگ چاپ کردن

ناراحت کننده خواهد بود اگر پس از صرف مدت زمان زیادی برای چاپ ناگهان متوجه این قضیه شوید که متن ها بسیار کم رنگ هستند. به طور معمول، اولین علتی که پس از مشاهده این وضعیت به ذهن می رسد این است که دستگاه فاقد جوهر یا تونر می باشد.

اغلب اوقات، شما درست حدس زده اید و با اضافه کردن جوهر و تونر به مخزن یا تعویض کارتریج، مشکل برطرف می شود. اما در صورتی که کارتریج نو است و متن کم رنگ چاپ می شود، بهتر است نگاهی به تنظیمات چاپگر بیاندازید. این احتمال وجود دارد که شما به دلیل صرفه جویی در مصرف کارتریج، تنظیمات کم رنگ را انتخاب کرده باشید.

در این حالت، چاپ کم رنگ، یک امر طبیعی خواهد بود. برای رفع مشکل، تنظیمات را بر حالت پر رنگ قرار بدهید.

 

چسبیدن کاغذ‌ها به یکدیگر

چسبیدن کاغذ‌ها به یکدیگر نیز از دیگر ایرادات رایج پرینتر های سامسونگ است که راحت حل می شود و نیازی به مرکز تعمیر پرینترهای سامسونگ نیست. به منظور جلوگیری از بروز چنین اتفاقی، پیشنهاد می کنیم موارد زیر را بررسی کنید:

  • حداکثر ظرفیت مشخص شده برای سینی کاغذ را بررسی نموده و از قرار دادن بیش از اندازه کاغذ در آن، جدا خودداری کنید.
  • حتما از کاغذ مناسب با پرینتر خود استفاده نمایید. برای این منظور بهتر است بر اساس دفترچه راهنمای محصول عمل کرده و نوع کاغذ مناسب را خریداری نمایید.
  • از قرار دادن کاغذ ها در جای خیس اجتناب نمایید زیرا این کار باعث افزایش احتمال چسبندگی آنها به یکدیگر می شود. توصیه می کنیم کاغذ ها را در محیط خشک نگداری کنید.

 

کدهای خطا در پرینترهای سامسونگ

کدهای خطا در پرینترهای سامسونگ

علاوه بر موارد فوق که در بیشتر موارد با یک بررسی جزئی قابل حل می باشند، گاهی با خطاهایی روبرو می شوید که شاید کمی عجیب به نظر برسند:

 

کد خطای 16

این کد خطا به معنی کم بودن تونر است. یعنی توزیع تونر در داخل کارتریج ناکافی است. باید کارتریج را بیرون بیاورید و آن را شارژ کنید. اگر شروع به کار نکرد، کارتریج را تعویض کنید.

 

کد خطای 24 ، از رایج ترین کد های خطا در مرکز تعمیر پرینترهای سامسونگ

این کد خطا نشان می دهد که داده های زیادی وجود دارد که باعث بارگیری بیش از حد حافظه چاپگر می شود. به عبارت ساده­تر اینکه، حافظه دستگاه پر شده است.  برای حل مسئله بهترین کار این است که تعداد کارهای چاپی را کاهش دهید. همچنین می‌توانید حافظه چاپگر را ارتقا بدهید که معمولا از طریق مراجعه به متخصص تعمیر پرینترهای سامسونگ امکانپذیر است.

 

کد خطای 11- 1112

اگر چاپگر شما با مشکلات سخت افزاری، آپدیت نبودن فریمور یا مسائل متعدد دیگر روبرو باشد، شاهد این خطا ها خواهید بود.

 

کد خطای 50

این کد نشان دهنده نقص در فیوزر است. یعنی فیوزر گرم نمی شود. سعی کنید چاپگر لیزری سامسونگ خود را حدود 15 دقیقه خاموش کنید و سپس دوباره روشن نمایید. اگر مشکل حل نشد، می تواند نشان دهنده یک نقص در مجموعه فیوزر یا منبع تغذیه باشد که حتما نیاز به بررسی متخصص تعمیر پرینترهای سامسونگ دارد.

 

کد C2-1110 ، C2-1120، C2-1140

تمامی خطاهای مذکور به کارتریج پرینتر شما اشاره می کند و این نکته را یادآوری می کنند که کمتر از 10 درصد از کارتریج در دستگاه باقی مانده است. به محض مشاهده باید برای تعویض آن دست به کار شوید.

 

کد C2-1410 ، C2-1710، C2-1711، C2-1712

چنانچه بنا به هر دلیلی، نصب کارتریج به درستی انجام نگرفته باشد، کدهای مذکور نمایش داده می شوند. این مسئله چندان جدی نیست و با دوباره جا زدن کارتریج یا با یکبار روشن و خاموش کردن چاپگر برطرف می شود.

 

برخی از خدمات تعمیر پرینتر سامسونگ در استوک پرینتر

تعمیر فیوزینگ پرینتر سامسونگ

از جمله خدمات بسیار عالی که توسط نمایندگی تعمیر پرینترهای سامسونگ- استوک پرینتر شیراز- انجا می گیرد، تعمیرات مربوط به فیوزینگ چاپگرهای سامسونگ است. فیوزینگ یه قطعه بسیار ضروری و اساسی در پرینترها محسوب می شود و در صورت بروز نقص در این قطعه، کارایی کل چاپگر با مشکل جدی مواجه می شود.

در حقیقت، مسئولیت اصلی این قطعه، ایجاد حرارت لازم به منظور چاپ تونر و جوهر بر روی کاغذ است. تعمیر فیوزینگ در استوک پرینتر تحت نظارت کارشناسان مجرب و متخصص انجام گرفته و کارایی چاپگر شما را به حالت اولیه بر می گرداند.

تعمیر فیوزینگ پرینتر سامسونگ

تعمیر درام چاپگر سامسونگ

از دیگر خدمات تخصصی ارائه شده توسط نمایندگی تعمیر پرینتر های سامسونگ در شیراز، برطرف نمودن مشکل مربوط به درام چاپگر است. این قطعه از اجزای بسیار مهم پرینتر به شمار می آید. وظیفه اصلی آن، حمل تونر و غلتاندن آن بر روی کاغذ پس از شارژ شدن به واسطه لیزر است.

به عبارت ساده تر اینکه، درام از طریق جذب ذرات تونر و منتقل کردن آن بر روی سطح کاغذ، بر روند چاپ با کیفیت تاثیر می گذارد.

 

تعمیر کاغذکش پرینتر Samsung

جالب است بدانید که عملیات ورود و خروج کاغذ ها در پرینتر ها توسطه قطعه ای به نام کاغذ کش انجام می گیرد. اگر مشکلی در کارایی این قطعه رخ دهد، دور از انتظار نیست که روند چاپ متوقف شده یا با مسئله جدی روبرو گردد.

اگر چه تعمیر و عیب یابی کاغذ کش، بسیار مهارت ظریف و حساسی را می طلبد اما نمایندگی تعمیر پرینترهای سامسونگ در استوک پرینتر شیراز، این خدمات را به نحو احسن انجام می دهد. با تحویل کار به استوک پرینتر، خیالتان راحت باشد که از یک مرکز حرفه ای خواسته اید تا مشکل چاپگر شما را حل کند. چنانچه نیاز به تعویض قطعه باشد، کارشناسان ما از جایگزین های اورجینال استفاده می کنند.

تعمیر کاغذکش پرینتر Samsung

شارژ کارتریج پرینتر سامسونگ

چاپ بدون کارتریج تقریبا غیر ممکن است. به دلیل اهمیت موضوع، حتما باید در فواصل زمانی معین، سطح کارتریج را بررسی کرده و در صورت کاهش آن، اقدام به شارژ کردن کارتریج نمایید.

تیم ما مفتخر به ارائه خدمات شارژ کارتریج پرینتر های سامسونگ است. با تامین شارژ کارتریج خود از مواد با کیفیت و درجه یک، عمر مفید دستگاه خود را افزایش داده و آن را از وارد شدن آسیب های جدی حفظ کنید.

 

تعمیر لیزر پرینتر در مرکز تعمیر پرینترهای سامسونگ

لیزر پرینتر سامسونگ درکنار سایر قطعات سازنده همچون برد موتور گرداننده و همچنین آینه کوچک عدسی، انجام وظیفه می کند. مهمترین وظیفه این قطعه، ایجاد وضوح بیشتر در کیفیت چاپ است تا متن ها و عکس ها قابل خواندن باشند.

در صورتی که لیزر پرینتر های سامسونگ به خوبی کار نکند، احتمال چاپ تیره به مراتب افزایش خواهد یافت. استوک پرینتر، بهترین خدمات تخصصی تعمیر لیزر پرینتر های سامسونگ را با قیمت عالی و مقرون به صرفه ارائه می دهد.

 

مزایای استفاده از خدمات ما

اگر چه سعی کردیم عمده مشکلات شایع در پرینترهای سامسونگ را در این مقاله بررسی کنیم و تا حدودی راه برطرف نمودن آنها را نیز خدمت شما، خوانندگان محترم بازگو کنیم اما در نهایت توصیه ما به شما این است که در صورت بروز خطا، حتما از یک متخصص بخواهید تا مشکل دستگاه شما را برطرف نماید.

تماس با متخصصی که از قبل با دستگاه شما آشنا است، در دراز مدت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. تعمیرکاران حرفه ای در مرکز تعمیر پرینترهای سامسونگ استوک پرینتر بهترین خدمات را با قیمت بسیار عالی به شما مشتریان محترم ارائه می دهد. همین حالا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *