وبلاگ

قیمت روز انواع چاپگر دست دوم لیزری

قیمت چاپگر دست دوم
5/5 - (1 امتیاز)

چنان چه قصد دارید برای منزل یا محل کار خود پرینتری کارکرده تهیه کنید ، قطعا قیمت چاپگر دست دوم در کنار دیگر قابلیت های دستگاه برای شما مهم است. فروشگاه استوک پرینتر این امکان را برای شما کاربران عزیز فراهم آورده است تا در فضایی آنلاین به مقایسه قیمت ها و قابلیت های انواع پرینتر لیزری ، جوهرافشان ، تک کاره ، چندکاره ، تک رنگ و یا رنگی بپردازید و محصول خود را با اطمینان بیشتری سفارش دهید.

امروزه چاپگرها جزو وسایل کاربردی محسوب می شوند. چاپگرهای موجود در بازار انواع مختلفی دارند و هر کدام امکانات خاص خود را دارند. قیمت چاپگرهای موجود در بازار به برند ، کیفیت ، کارایی ، ویژگی ها و قابلیت ها بستگی دارد.

چاپگر های لیزری و جوهر افشان از شناخته شده ترین پرینترهای موجود در بازار امروز هستند. اگر قصد خرید چاپگر دارید ، بی تردید پرینتر های لیزری و جوهرافشان در لیست انتخاب ‌های شما قرار دارند.

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

هر دو نوع پرینتر قادر به انجام فرآیند چاپ هستند ، اما هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. در این مقاله به بررسی چاپگر های لیزری و ویژگی های آن ها خواهیم پرداخت که همین ویژگی ها تاثیر به سزایی در قیمت چاپگر دست دوم دارند.

 

چاپگرهای دست دوم فروشی لیزری

چاپگرهای لیزری از محبوب ترین نوع پرینترها به حساب می آیند. در واقع شرکت های بزرگ و اداره ها به دلیل حجم کاری بسیار بالایی که دارند به دستگاه هایی نیاز دارند که بتوانند کارهای چاپی خود را با کیفیت و سرعت بالا انجام دهند. چاپگر های لیزری در این زمینه بهترینند.

از برندهای معروفی که به تولید چاپگرهای لیزری پرداخته اند می توان به اچ پی ، سامسونگ ، کانن ، برادر ، اپسون و…  اشاره کرد که پرینتر های هر کدام از این برند ها مشخصات و قابلیت های خاص خود را دارند.

چاپگرهای دست دوم فروشی لیزری

دسته بندی پرینترهای لیزری به طور کلی :

  • پرینتر لیزری تک کاره رنگی : با استفاده از پرینتر لیزری تک کاره رنگی می توانید اسناد را به وسیله کامپیوتر یا لپ تاپ به صورت رنگی چاپ کنید.

 

  • پرینتر لیزری تک کاره سیاه و سفید : مانند مدل تک کاره رنگی می باشد اما اسناد فقط به صورت سیاه و سفید به چاپ می رسند.

 

  • پرینتر لیزری چهار کاره سیاه و سفید : پرینتر لیزری چهار کاره سیاه و سفید علاوه بر این که می تواند عملیات چاپ را انجام دهد ، قادر است به صورت هم زمان اسکن ، کپی و فکس را انجام دهد و همچنین لازم به ذکر است که پرینت به صورت سیاه و سفید می باشد

 

  • پرینتر لیزری چهار کاره رنگی : پرینتر های چند منظوره رنگی به عنوان کامل ترین پرینتر های لیزری به حساب می آیند. کارایی آن مانند چاپگرهای چهار کاره سیاه و سفید می باشد ، اما در این مدل اسناد به صورت رنگی چاپ می شوند که می تواند بر قیمت چاپگر دست دوم تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

قابلیت های کاربردی هنگام خرید چاپگرهای دست دوم فروشی لیزری

فارغ از قیمت چاپگر ، به قابلیت ها و ویژگی هایی که برطرف کننده تمام نیازهای مختلف چاپی شما باشد نیز توجه کنید. در ادامه به مهمترین ویژگی ها و قابلیت های یک چاپگر        هنگام خرید می پردازیم.

 

تک کاره یا چند کاره بودن دستگاه

اولین نکته ای که پیش از اقدام به خرید پرینتر لیزری باید به آن توجه داشته باشید ، نیاز شما به قابلیت های پرینت ، اسکن ، کپی و فکس است.

همانطور که ذکر شد چاپگرهای تک کاره تنها این توانایی را دارند که عملیات چاپ را برای شما انجام دهند ، در حالی که چاپگرهای چند منظوره امکاناتی مانند اسکن ، فکس و کپی را برای شما به ارمغان می آورند. قیمت چاپگر های دست دوم چندکاره مسلما بالاتر از نمونه های تک کاره می باشد.

تک کاره یا چند کاره بودن دستگاه

 

توان کاری پرینتر

از مهم ترین مواردی که هنگام خرید چاپگر باید مد نظر داشته باشید ، میزان توان کاری دستگاه می باشد. پرینترها نسبت به توان کاریشان ، برای استفاده در محیط های اداری ، خانگی و همچنین مشاغل دیگر دسته بندی می شوند. برای مثال توان کاری چاپگرهای لیزری بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ برگ در ماه می باشد.

 

کیفیت چاپ خروجی در چاپگرهای دست دوم فروشی

در بیشتر موارد کیفیت پرینترهای لیزری ۶۰۰dpi  می باشد که معمولا برای پرینت انواع و اقسام فایل های متنی و تصویری مناسب است. البته کیفیت چاپ در برخی از مدل های لیزری تا 1200dpi نیز می رسد که مسلما کیفیت چاپ بالاتری را ارائه می دهد.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

 

سرعت چاپ پرینتر

از دیگر نکات قابل ملاحضه ای که معمولا در قیمت چاپگر دست دوم حائز اهمیت می باشد سرعت پرینتر می باشد. سرعت چاپگرهای لیزری ، معمولا بین ۱۰ تا ۳۰ صفحه در دقیقه می باشد. اگر سرعت برای شما مهم است پرینتر هایی را خریداری کنید که دارای سرعت ۲۰ برگه در دقیقه به بالا باشند.

 

اتصالات پرینتر

از دیگر موارد مهمی که بر قیمت چاپگرهای دست دوم فروشی موثر است ، امکان اتصال آن به رایانه و یا دیگر گجت های هوشمند برای چاپ انواع و اقسام فایل ها می باشد.

این روز ها بیشتر پرینتر ها پورت USB دارند ، برخی پرینترها نیز علاوه بر USB درگاه اتصال دهندهEthernet  و قابلیت WiFi دارند که قیمت این نوع پرینتر ها به دلیل امکانات بیشتری که ارائه می دهند از بقیه پرینترها بالاتر می باشد.

اتصالات پرینتر

قابلیت چاپ دو رو

قابلیت چاپ دو رو برای کاربرانی که فایل های زیادی دارند و می خواهند به صورت پشت و رو اسناد خود را چاپ کنند ، بسیار مهم است.

 

سیستم تغذیه خودکار (ADF) در چاپگرهای دست دوم فروشی

تغذیه خودکار یا ADF نیز از دیگر امکانات مهم برای یک پرینتر لیزری محسوب می شود. با وجود ویژگی تغذیه خودکار ، شما برای انجام عمل کپی دیگر لازم نیست یکی یکی برگه ها را در سینی چاپگر قرار دهید ، به این دلیل که سیستم به طور کاملا خودکار عمل می کند و برای انجام کپی در مقیاس های بالا خود دستگاه تک تک برگه ها را برداشته و آن ها را برای چاپ و تکثیر وارد دستگاه می کند.

در این مقاله تمام ویژگی ها و قابلیت هایی که بر قیمت چاپگر دست دوم تاثیر گذار هستند را با هم بررسی کردیم. حال می توانید از قسمت فروشگاه استوک پرینتر توسط قابلیت مقایسه پرینتر ها ، انواع آن ها را با یکدیگر مقایسه و بهترین پرینتر را برای منزل یا محل کار خود انتخاب کنید. در صورتی که به صورت آنلاین راحت نیستید از طریق شماره تماس های موجود در بخش “تماس با ما” با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *