وبلاگ

مرکز فروش انواع چاپگر سه کاره دست دوم

چاپگر سه کاره دست دوم
5/5 - (1 امتیاز)

چاپگر های سه کاره می توانند بسیاری از نیازهای کاربران را برآورده سازند. سه کاره بودن پرینتر به این منظور است که یک چاپگر علاوه بر اینکه می تواند عملیات چاپ را انجام دهد ، در کنار آن از قابلیت های اسکن و کپی نیز برخوردار می باشد. انواع چاپگر سه کاره دست دوم کاربر را از خرید دستگاه های جداگانه بی نیاز می کنند ، مقرون به صرفه تر هستند و فضای کم تری را در محیط کار اشغال می کنند.

البته که برای خرید پرینتر مورد نیاز خود ، باید به المان‌های زیاد دیگری از جمله کیفیت و سرعت چاپ ، اسکن و کپی ، قابلیت چاپ دورو ، توان کار ماهانه ، قابلیت ADF و … توجه نمایید که ممکن است وقت زیادی از شما بگیرد و حتی در بعضی اوقات ممکن است دچار سردرگمی شوید. در این جا تیم استوک پرینتر به عنوان مرکز فروش انواع چاپگر دست دوم شما را از جستجو بی نیاز کرده است و 7 نمونه از بهترین پرینتر های سه کاره لیزری و جوهر افشان را به شما کاربران عزیز معرفی خواهد کرد تا بتوانید یک چاپگر سه کاره استوک یا نو متناسب با نیازتان خریداری کنید.

 

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

بهترین چاپگر های 3 کاره

چاپگر لیزری رنگی اچ پی استوک سه کاره LaserJet Pro M176n

چاپگر رنگی لیزری اچ پی M176n با فناوری چاپ لیزری علاوه بر چاپ ، می‌تواند اسکن و کپی را انجام دهد. کارایی و کیفیت این دستگاه در چاپ تک رنگ و رنگی متن ، جدول ها ، چارت ها و… بسیار مناسب است و در چاپ تصاویر نیز خوب عمل میکند.

این چاپگر سه کاره دست دوم HP برای مصارف اداری با حجم کاری کم و مصارف خانگی بسیار مناسب است. اولین دستور چاپ سفید و سیاه  را در ۱۶ ثانیه و رنگی را در ۲۷.۵ ثانیه چاپ می کند. سینی اصلی این پرینتر سه کاره می تواند ۱۵۰ برگ کاغذ A4 را در خود جای دهد.

چاپگر لیزری رنگی اچ پی استوک سه کاره LaserJet Pro M176n

همچنین لازم به ذکر است که پردازنده این پرینتر چند منظوره ۶۰۰ مگاهرتز ، حافظه چاپگر رنگی ۱۲۸ مگابایت و رزولوشن چاپ آن۶۰۰*۶۰۰ dpi می باشد.

توان کار ماهانه این چاپگر برابر با ۲۰۰۰۰ هزار برگ در ماه ، سرعت چاپ رنگی این چاپگر سه کاره استوک ۴ برگ در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید آن ۱۶ برگ در دقیقه می باشد.

نوع اسکنر این چاپگر رنگی لیزری اچ پی Flatbed (تخت) می باشد و سایز اسکن آن ۲۱۶*۲۹۷ میلی متر و رزولوشن اپتیکال اسکنر آن ۱۲۰۰*۱۲۰۰ dpi در نظر گرفته شده است.

رزولوشن کپی این پرینتر نیز ۳۰۰*۳۰۰ dpi است. لازم به ذکر است این دستگاه چند منظوره از قابلیت تغذیه‌ی خودکار ADF ، چاپ دورو و وای فای بهره نمی ‌برد ولی از پورت Ethernet و USB جهت اتصال و اشتراک گذاری بین کاربران استفاده می کند.

 

پرینتر سه کاره دست دوم لیزری تک رنگ LaserJet Pro MFP M428dw

چاپگر لیزری سه کاره M428dw موجود در استوک پرینتر ، پرینتر مناسبی برای ادارات و سازمان ها می باشد و صفحه نمایش لمسی رنگی ۲.۷ اینچی ال سی دی جذابیت و زیبایی خاصی به ظاهر آن بخشیده است.

توان چاپ ماهانه این پرینتر سه کاره ۸۰۰۰۰  صفحه در ماه و سرعت چاپ آن حداکثر ۳۸ صفحه در دقیقه می باشد که سرعت بسیار بالاییست.

چاپگر سه کاره دست دوم لیزری تک رنگ LaserJet Pro MFP M428dw

حافظه این دستگاه ۵۱۲ مگابایت و رزولوشن چاپ آن ۱۲۰۰×۱۲۰۰ dpi می باشد و البته از قابلیت چاپ دو رو اتوماتیک نیز برخوردار است.

ظرفیت سینی کاغذ این پرینتر ۱۰۰+۲۵۰ برگ می باشد و قابلیت تغذیه خودکار ADF نیز در این دستگاه تعبیه شده که  ظرفیت آن  50برگ می باشد.

پرینتر HP دست دوم M428dw سرعت کپی تا ۳۸ برگ در دقیقه دارد و رزولوشن کپی آن نیز ۱۲۰۰×۱۲۰۰ dpi می باشد.

نوع پورت ارتباطی در این چاپگر سه کاره استوک ، USB-2 و Ethernet می باشد و قابلیت اتصال به شبکه بی سیم WiFi نیز در این دستگاه تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های کاربردی آن نیز می توان به قابلیتHP ePrint و Wi-Fi Direct Printing اشاره کرد.

 

پرینتر دست دوم جوهرافشان کانن مدل PIXMA TS5020

پرینتر سه کاره دست دوم جوهرافشان کانن TS5020 علاوه بر پرینت ، می تواند اسکن و کپی را انجام دهد. پرینتر TS5020 به گونه ای طراحی شده است که برای چاپ عکس بسیار ایده آل می باشد.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

سرعت چاپ رنگی این پرینتر جوهرافشان کانن 9 برگ در دقیقه‌ و سرعت چاپ سیاه و سفید آن 12 برگ در هر دقیقه می باشد. البته این دستگاه قابلیت چاپ دورو ندارد اما می تواند 100 برگ کاغذ را در سینی خود جای دهد که برای حجم کاری متوسط مناسب است.

پرینتر دست دوم جوهرافشان کانن مدل PIXMA TS5020

رزولوشن اپتیکال اسکنر این چاپگر سه کاره دست دوم 2400 × 1200 dpi و رزولوشن دیجیتال آن 19200 × 19200 dpi می باشد. صفحه نمایش این پرینتر از نوع LCD و نوع پورت ارتباط به کامپیوتر آن ، USB2 در نظر گرفته شده است.

 

پرینتر لیزری سه کاره‌ تک رنگ برادر مدل DCP-1510

پرینتر DCP-1510 برادر قیمت بسیار خوبی دارد ، هزینه ‌های اقلام مصرفی آن بسیار پایین است و می توان آن را جزو مد ل‌های مقرون ‌به‌ صرفه و اقتصادی در نظر گرفت. این دستگاه مانند دیگر پرینتر های سه کاره از قابلیت ‌های پرینت ، کپی و اسکن برخوردار است اما در آن از فکس خبری نیست.

برای کاربرانی که چاپ متون برای آن ها در درجه‌ی اول اهمیت بیشتری دارد ، مشخصات این دستگاه کاملا مناسب است.

پرینتر لیزری سه کاره‌ تک رنگ برادر مدل DCP-1510

سینی اصلی این چاپگر سه کاره برادر توانایی نگهداری 150 برگ کاغذ A4 را دارد. همچنین رزولوشن چاپ این دستگاه 600*600 dpi می باشد.

پردازنده این دستگاه 200MHz و توان کار ماهانه آن 250 تا 1800 برگ در ماه می باشد. رزولوشن اپتیکال اسکنر این دستگاه برابر با 1200*600 dpi و رزولوشن دیجیتال اسکنر آن برابر با 19200*19200 dpi می باشد.

چاپگر سه کاره استوک DCP-1510 می‌تواند فایل‌های اسکن‌ شده را به‌ صورت تصویری و PDF ذخیره کند و یا ضمیمه‌ی ایمیل کند.

رزولوشن کپی این دستگاه 600*600 dpi و بزرگنمایی آن 25 تا 400 درصد است و حداکثر تعداد کپی آن نیز 99 برگ در نظر گرفته شده است.

تنها درگاهی که برای اتصال این دستگاه به رایانه تعبیه شده است درگاه USB است که در قسمت پشتی بدنه قرار دارد و خبری از اتصالات بی‌سیم در این مدل نیست.

 

چاپگر سه کاره دست دوم اچ پی LaserJet Pro M1132

چاپگر لیزری M1132 که در فروشگاه استوک پرینتر نیز موجود است ، بدنه‌ مشکی استایلیش دارد و سرعت و کیفیت بسیار بالایی را در عملیات چاپ ارائه می‌دهد. جهت پایین نگه داشتن قیمت این دستگاه ، ظاهر ، کنترل پنل و کانکشن های آن بسیار ساده طراحی شده اند.

سینی جلویی این پرینتر 3 کاره می تواند 150 برگ کاغذ A4 را در خود جای دهد و درست در بالای دستگاه ، سینی خروجی تعبیه شده است که به صورت همزمان 100 برگ کاغذ می‌تواند درون آن جای گیرد.

پرینتر سه کاره دست دوم اچ پی LaserJet Pro M1132

رزولوشن چاپ این دستگاه 1200*600 dpi می باشد و سرعت چاپ سیاه و سفید آن 18 صفحه در دقیقه می باشد. در این چاپگر پرینت دورو به صورت دستی انجام می شود.

حافظه این چاپگر8 مگابایت و پردازنده ای 400 مگاهرتزی در آن تعبیه شده است. همچنین لازم به ذکر است که توان ماهانه این پرینتر 8000 برگ در ماه است.

رزولوشن کپی این پرینتر 600*600 dpi و سرعت کپی سیاه و سفید آن 18 برگ در دقیقه می باشد. نوع اسکنر به کار رفته در این چاپگر از نوع Flatbed می باشد که کیفیت یا عمق اسکن رنگی آن 24 بیت می باشد.

رزولوشن اپتیکال اسکنر این چاپگر سه کاره دست دوم 1200*4800 dpi و رزولوشن دیجیتال اسکنر آن نیز 19200dpi می باشد. اتصالات WiFi و Ethernet در این چاپگر تعبیه نشده است و تنها یک پورت USB برای متصل شدن به کامپیوتر در نظر گرفته شده است.

 

پرینتر سه کاره جوهرافشان اچ پی مدل HP DeskJet GT 5810

پرینتر 5810 ، پرینتری سه کاره با تکنولوژی چاپ جوهر افشان محصول کمپانی اچ پی می باشد که قابلیت کپی ، اسکن و فکس را دارد. اگر به دنبال پرینتر رنگی کوچک و چند منظوره برای دفاتر شخصی و خانگی خود هستید ، این محصول می تواند یک گزینه ایده آل باشد.

این پرینتر ابعاد جمع و جور و بدنه پلاستیکی مشکی رنگ دارد و به جای کارتریج ، مخزن جوهر در آن قرار داده شده است که می تواند 5000 برگ مشکی و 8000 برگ رنگی را به چاپ برساند.

پرینتر سه کاره جوهرافشان اچ پی مدل HP DeskJet GT 5810

سرعت چاپ رنگی چاپگر سه کاره استوک اچ پی 5 برگ و سرعت چاپ سیاه و سفید آن 8 برگ در دقیقه با رزولوشن معادل 1200 × 4800 dpi در نظر گرفته شده است.

این چاپگر از ظرفیت سینی 60 برگ با توان کاری ماهانه 1000 برگ برخوردار است و چاپ اولین برگ مشکی در آن 13 ثانیه و چاپ رنگی نیز 17 ثانیه به طول می انجامد.

سرعت کپی این پرینتر سه کاره جوهرافشان اچ پی 9 برگ در دقیقه و رزولوشن آن300*600 dpi می باشد.

اسکنر این پرینتر سه کاره جوهر افشان از نوع Flatbed می باشد که کیفیت یا عمق اسکن رنگی آن 24 بیت می باشد. همچنین سایز اسکن آن 216×297 میلی متر و رزولوشن اپتیکال آن1200*1200 dpi می باشد.

اتصال این چاپگر به وسیله USB 2.0 صورت می گیرد و از شبکه بی سیم Wi Fi خبری نیست. ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه 60 برگ می باشد و پردازنده 360 مگاهرتزی در آن تعبیه شده است.

 

چاپگر سه کاره دست دوم لیزری رنگی اچ پی LaserJet Pro 100 Color M175nw

چاپگر لیزری رنگی HP M175nw بوسیله تکنولوژی لیزری رنگی خود می تواند محتوای چاپی از جمله بروشورهای تبلیغاتی ، تجاری و کاتالوگ ها را با کیفیت بسیار عالی چاپ نماید.

سایز کاغذ قابل استفاده در این چاپگر سه کاره رنگی لیزری اچ پی  A4, A5, A6, B5 می باشد و سینی اصلی آن می تواند ۱۵۰ برگ کاغذ A4 را در خود جای دهد.

چاپگر سه کاره دست دوم لیزری رنگی اچ پی LaserJet Pro 100 Color M175nw

قابلیت تغذیه‌ی خودکار ADF در این چاپگر سه کاره استوک تعبیه شده است که ظرفیت آن ۳۵ برگ می باشد. حافظه این چاپگر سه کاره ۱۲۸ مگابایت ، رزولوشن چاپ آن۶۰۰*۶۰۰ dpi و پردازنده به کار رفته در آن ۶۰۰ مگاهرتز می باشد.

سرعت چاپ سیاه و سفید این پرینتر ۱۶ برگ در دقیقه ، سرعت چاپ رنگی ۴ برگ در دقیقه و توان کار ماهانه آن برابر با ۲۰۰۰۰ برگ در ماه می باشد.

اسکنر به کار رفته در این پرینتر از نوع Flatbed , ADF می باشد که رزولوشن اپتیکال آن ۱۲۰۰*۱۲۰۰ dpi و کیفیت یا عمق اسکن رنگی این چاپگر ۳۰ بیت و سایز اسکن آن ۲۹۷*۲۱۶ میلی متر می باشد. همچنین سرعت اسکن این چاپگر سه کاره ۱۰ عکس در دقیقه می باشد.

رزولوشن کپی این چاپگر رنگی ۳۰۰*۳۰۰ dpi و حداکثر تعداد کپی آن در دقیقه ۹۹ برگ می باشد. این چاپگر سه کاره دست دوم مجهز به پورت Ethernet می باشد و همین طور از قابلیت بسیار مهم وای فای نیز بهره مند است.

در نظر داشته باشید که این پرینتر اچ پی از سرویس های WiFi Direct, HP ePrint پشتیبانی می کند که با ثبت دستگاه خود در آن ها قادر خواهید بود تا از طریق اینترنت فایل ها ارسال و به چاپ برسانید.

 

چاپگر لیزری اچ پی استوک سه کاره LaserJet Pro M29w

برای افرادی که به عملکرد چند منظوره نیاز دارند ، پرینتر اچ پی دست دوم M29w می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد و توانایی این را دارد که کپی ، اسکن و چاپ را به صورت بی سیم انجام دهد.

سینی اصلی این چاپگر سه کاره می تواند ۱۵۰ برگ کاغذ را در خود جای دهد. حافظه این چاپگر سه کاره استوک ۳۲ مگابایت می باشد و قابلیت این را دارد که در هر دقیقه ۱۹ برگ را با رزولوشنی معادل ۶۰۰*۶۰۰ dpi  به صورت یک رو سیاه و سفید به چاپ برساند.

چاپگر لیزری اچ پی استوک سه کاره LaserJet Pro M29w

توان کار ماهانه این چاپگر سه کاره برابر با ۸۰۰۰ هزار برگ در ماه می باشد. پردازنده  ۵۰۰ مگاهرتزی در این چاپگر تعبیه شده است و لازم به ذکر است که این چاپگر قابلیت چاپ بر روی CD و چاپ دورو اتوماتیک را ندارد.

نوع اسکنر این پرینتر از نوع Flatbed ، رزولوشن آن ۶۰۰*۶۰۰ dpi و عمق اسکن رنگی یا کیفیت آن ۲۴ بیت می باشد.

سرعت کپی در این پرینتر سه کاره دست دوم ۱۹ برگ در دقیقه و رزولوشن کپی آن نیز ۶۰۰*۴۰۰ dpi می باشد.

در این مقاله سعی بر این بود که بهترین چاپگر های 3 کاره قیمت مناسب را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم. علاقه مندان به خرید انواع چاپگر سه کاره دست دوم می توانند از طریق فروشگاه آنلاین استوک پرینتر پرینتر مورد نظر خود را انتخاب و در سریعترین زمان ممکن درب منزل یا محل کار تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *