وبلاگ

بهترین پرینترهای ارزان قیمت بازار برای دفتر کار و منزل

پرینترهای ارزان قیمت
5/5 - (2 امتیاز)

همانطور که می دانید این روزها استفاده از پرینتر های لیزری و جوهرافشان برای اسکن ، چاپ ، فکس و کپی در میان کاربران بسیار رایج شده است. طبیعیست که وقتی سر و کارتان با اسناد باشد ، بیش از پیش به یک پرینتر نیاز دارید. بسیاری از ما ممکن است بسته به نیاز و بودجه مان لزومی به هزینه برای خرید چاپگر های گران قیمت نبینیم. از این رو پرینترهای ارزان قیمت دست دوم و با کیفیت بهترین گزینه هستند.استوک پرینتر به عنوان یکی از معتبرترین و با سابقه ترین عرضه کنندگان پرینتر استوک (دست دوم) در کشور ، در این مقاله ارزان ترین چاپگر های با کیفیت موجود در بازار را به شما معرفی می کند که در صورت موجود بودن این محصولات ، می توانید از فروشگاه استوک پرینتر نیز خرید خود را انجام دهید.

برند های مختلفی از جمله HP ، Canon ، Samsung ، Brother و … به صورت جدی و تخصصی در زمینه تولید و طراحی انواع پرینترهای لیزری فعالیت دارند ولی یافتن یک چاپگر ایده آل مابین آن ها ممکن است دشوار به نظر بیاید.

 

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

 

بهترین پرینترهای ارزان قیمت با کیفیت (لیزری جوهرافشان تک کاره چندکاره)

پرینتر لیزری اچ پی استوک تک کاره HP LaserJet P1005

چاپگر لیزری تک کاره P1005 بسیار سبک است و کیفیت خروجی بسیار عالی نیز دارد. از این رو برای استفاده در خانه ، مدارس و کارهای سبک و متوسط بسیار مناسب است.

این پرینتر اچ پی توانایی این را دارد که ۱۵۰ برگ کاغذ را به صورت یک جا در کشو خود جا دهد. سرعت چاپ این دستگاه حداکثر ۱۵ برگ در دقیقه و کیفیت چاپ‌ آن نیز 600x600dpi می باشد.

پرینترهای ارزان قیمت

توان کار ماهانه این پرینتر ۵۰۰۰ برگ است اما HP توصیه کرده است که حداکثر تا ۳۰۰۰ برگ در ماه از آن کار گرفته شود. حافظه این چاپگر اچ پی استوک ۲ مگابایت و پردازنده آن۲۶۶ مگاهرتز می باشد.

لازم به ذکر است که قابلیت چاپ دورو همینطور ADF در این چاپگر استوک تعبیه نشده است و برای چاپ دورو باید به صورت دستی صفحات را به چاپ برسانید. این چاپگر اچ پی صفحه‌ نمایش ، وای فای و کارت خوان ندارد اما از پورت USB2 بهره می برد.

 

پرینتر لیزری اچ پی استوک LaserJet Pro M102a

این پرینتر یکی از پرینترهای ارزان قیمت برای مصارف اداری و خانگی با حجم کاری کم و یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست.

این چاپگر جمع ‌و جور است و نیاز به فضای چندانی ندارد. کیفیت و سرعت این چاپگر در سطح متوسطی قرار دارد و در مدت ‌زمان یک دقیقه ۲۲ برگ را به چاپ می رساند.

چاپ در این پرینتر اچ پی با کیفیت 600 dpi همراه است ، البته لازم به ذکر است با فناوری HP FastRes که در این دستگاه تعبیه شده ، این رزولوشن به 1200 dpi نیز می ‌رسد.

پرینتر لیزری اچ پی استوک LaserJet Pro M102a

سینی این چاپگر می تواند 150 برگ A4 را در خود جای دهد. این پرینتر درگاه شبکه و قابلیت اشتراک گذاری ندارد اما به درگاه USB مجهز می باشد.

حافظه این چاپگر اچ پی دست دوم 128 مگابایت می باشد و پردازنده 600 مگاهرتزی در آن تعبیه شده است. همچنین توان کار ماهانه آن حداکثر 10000 برگ می باشد.

 

پرینتر جوهرافشان 3 کاره اچ ‌‌پی DeskJet 3755

یکی از ارزان ترین چاپگر های جوهرافشان 3 کاره موجود در بازار که سایز کوچک‌ ولی کیفیت پرینت رنگی بالایی در مقایسه با سایر چاپگر ها دارد ، DeskJet 3755 است.

در صورت نیاز به جای استفاده از کابل USB می توانید از ارتباط بی‌سیم وای ‌فای در این دستگاه استفاده کنید.

کلیدهای کنترلی فیزیکی و نمایشگر روی پرینتر زیاد با کیفیت نیستند ولی وظایف خود را انجام می دهند و با توجه به قیمت دستگاه قابل قبول هستند.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

پرینتر جوهرافشان 3 کاره اچ ‌‌پی DeskJet 3755

ظرفیت سینی این پرینتر جوهرافشان حداکثر 60 برگ می باشد. همچنین توان ماهانه آن برابر با 1000 برگ در ماه است اما توصیه می شود ماهانه بین 50 تا 200 صفحه با آن پرینت گرفته شود.

چاپ این پرینتر جوهر افشان با رزولوشنی معادل 1200*1200 dpi در هر دو حالت رنگی و سیاه و سفید همراه است. لازم به ذکر است که در حالت رنگی ، این پرینتر اچ پی رزولوشن چاپ را تا 1200*4800 dpi ارتقا می دهد.

سرعت چاپ این پرینتر جوهر افشان در حالت رنگی برابر با 5.5 صفحه در دقیقه و در حالت سیاه و سفید برابر 8 صفحه در دقیقه می باشد.

 

پرینتر لیزری اچ پی دست دوم تک کاره HP LaserJet 1010 از بهترین پرینترهای ارزان قیمت

پرینتر لیزری 1010 از ارزان ترین چاپگر های اچ پی به حساب می آید و برای دفاتر کار کوچک و مصارف خانگی گزینه ای بسیار مناسب است.

نوع کاغذی که این چاپگر اچ پی برای چاپ صفحات از آن استفاده می کند کارت پستال (Postal Card) ، ترانسپارنت (Transparency) ، پاکت نامه (Envelope) ، کاغذ عکس (Photo paper)  ، کارت (Card) ، لیبل (Label) و کاغذ معمولی(Plain Paper) می باشد.

ارزان ترین چاپگر

این چاپگر اچ پی می تواند ۱۵۰ کاغذ A4 را به صورت یک جا در خود جای دهد. کیفیت چاپ‌ این پرینتر ۶۰۰*۶۰۰ dpi و سرعت چاپ سیاه و سفید آن ۱۲ برگ در دقیقه می باشد. همچنین توان کار ماهانه این پرینتر تا ۵۰۰۰ برگ در ماه می باشد.

قابلیت چاپ دورو در این پرینتر اچ پی تعبیه نشده است ولی می توانید به صورت دستی صفحات دورو را به چاپ برسانید. این چاپگر اچ پی شبکه بی سیم Wi-Fi و صفحه نمایش LCD ندارد اما مجهز به پورتUSB 2.0 می باشد.

 

پرینتر سه کاره‌ جوهرافشان اچ پی مدل Deskjet 2130

چاپگر Deskjet2130 از بهترین پرینترهای ارزان قیمت جوهرافشان برای مصارف خانگی می باشد و زمانی که به پرینتر دستگاه نیاز ندارید ، می‌توانید از قابلیت ‌های کپی و اسکن آن بهره ببرید.

پرینتر سه کاره‌ جوهرافشان اچ پی مدل Deskjet 2130

سرعت چاپ سیاه‌ و سفید این پرینتر 20 برگ در دقیقه و سرعت چاپ رنگی آن تا ۱۶ برگ در دقیقه می باشد. وضوح چاپ سیاه‌ و سفید در این پرینتر سه کاره جوهرافشان 1200 × 1200 dpi و چاپ رنگی آن 1200 × 4800 dpi در نظر گرفته شده است. همچنین توان کار ماهانه این دستگاه 50 تا 100 برگ در ماه می باشد.

اولین پرینت سیاه ‌و سفید در این چاپگر اچ پی ۱۵ ثانیه زمان می برد. همچنین قسمت کپی دستگاه تا ۵ برگ سیاه ‌و سفید و ۳ برگ رنگی را در دقیقه با وضوح 300 × 600 dpi به انجام می رساند.

توسط این دستگاه میتوانید صفحات را تا ۲۵ درصد کوچک یا تا ۴۰۰ درصد بزرگ نمایی کنید و پشت و روی اسناد را روی یک برگ کپی نمایید.

اسکن این پرینتر سه کار جوهرافشان با وضوح اپتیکال 1200 × 1200 و عمق رنگ ۲۴ بیت عمل می‌کند. همچنین سینی ورودی کاغذ این دستگاه ، ظرفیت نگهداری ۶۰ برگ A4 را دارد.

نوع پورت ارتباط به کامپیوتر این چاپگر پورت USB-2 می باشد و کارت خوان ، چاپ مستقیم PictBridge و شبکه بی سیم Wi-Fi برای آن تعبیه نشده است.

 

پرینتر لیزری اچ پی دست دوم تک کاره HP LaserJet 1018 از از بهترین پرینترهای ارزان قیمت

از ویژگی های بارز چاپگر لیزری اچ پی 1018 می توان به جمع جور بودن و سرعت مناسب آن اشاره کرد که آن را به گزینه ای بسیار مناسب برای محیط های اداری و خانگی تبدیل کرده است.

قابلیت Economode در  این پرینتر دست دوم اچ پی موجب می شود از تونر کم تر استفاده شود و همین کار باعث بالا رفتن عمر کاتریج خواهد شد.

پرینتر لیزری اچ پی دست دوم تک کاره HP LaserJet 1018

سینی اصلی این پرینتر تک کاره این توانایی را دارد که ۱۵۰ برگ کاغذ A4 را در خود جای دهد. حافظه این چاپگر تک کاره اچ پی که به صورت تک رنگ کار می کند ، ۲ مگابایت است و برگه ها را با رزولوشن چاپ 600x600dpi در اختیار کاربر قرار می دهد.

توان کار ماهانه این پرینتر برابر با ۳۰۰۰ هزار برگ در ماه و سرعت چاپ سیاه و سفید آن ۱۲ برگ در دقیقه می باشد. همچنین زمان خروج اولین برگ در این پرینتر اچ پی کم تر از ۱۰ ثانیه می باشد. پورت های ارتباط با کامپیوتر این چاپگر USB-2 و Parallel می باشند.

امکان اتصال شبکه بی سیم Wi-Fi ، قابلیت چاپ دو طرفه ، قابلیت ADF و قابلیت چاپ بر روی CD در این پرینتر تعبیه نشده است که با توجه به قیمت پایینش دور از انتظار نیست.

 

چاپگر جوهرافشان 4 کاره اپسون WorkForce Pro WF-3720

این چاپگر اپسون که یکی از ارزان ترین چاپگر های 4 کاره موجود در بازار است از قابلیت های پرینت، اسکن، کپی و فکس بهره می برد و به صورت خودکار می‌تواند محتوای مورد نظر کاربر را به شکل دو طرفه ،‌ چاپ کند.

از موارد مهم و کاربردی درباره این چاپگر می توان به پشتیبانی از فناوری NFC و متصل شدن سریع به گوشی‌های هوشمند با فشردن یک دکمه اشاره کرد.

پرینترهای ارزان قیمت

رزولوشن چاپ این پرینتر 4800*2400 dpi می باشد و متن ها و تصاویری با وضوح و خوانایی بالا به شما ارائه می دهد. سرعت چاپ سیاه و سفید این پرینتر معادل با 20 برگ در دقیقه به صورت یک رو و 10 صفحه در دقیقه به صورت دو رو می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که سرعت چاپ رنگی این پرینتر اپسون چند کاره در حالت یک رو برابر با 10 برگ در دقیقه و در حالت دو رو 7 برگ در دقیقه می باشد.

از میان ویژگی های قابلیت های کپی این دستگاه می توان به بزرگنمایی و کوچک کردن خودکار از 25 تا 400 درصد اندازه واقعی ، کپی دو رو اتوماتیک ، قابلیت کپی از کارت های شناسایی و پلاستیکی و تنظیم میزان تراکم رنگ اشاره کرد.

اسکنر به کار رفته در این پرینتر از نوع تخت رنگی می باشد و رزولوشن اپتیکال اسکنر آن برابر با 1200 dpi است. با این چاپگر جوهرافشان می توانید به ارسال و دریافت فکس به دو صورت رنگی و سیاه و سفید بپردازید.

 

چاپگر لیزری برادر استوک تک کاره Brother HL-5450dn

چاپگر لیزری برادر HL-5450dn از سری پرینترهای ارزان قیمت به حساب می آید که برای محیط‌های اداری کوچک با بار کاری متوسط رو به سنگین و مصارف خانگی سنگین بسیار مناسب است. این چاپگر برادر توانایی این را دارد که مدارک ، اسناد و تصاویر را به صورت دو رو اتوماتیک به چاپ برساند.

چاپگر لیزری برادر استوک تک کاره Brother HL-5450dn

سینی اصلی قابلیت جای دهی ۲۵۰ برگ را در خود دارد و یک سینی چند منظوره با ظرفیت ۵۰ برگ نیز برای آن تعبیه شده است. رزولوشن چاپ این پرینتر ۱۲۰۰*۱۲۰۰ dpi و حافظه آن ۶۴ مگابایت می باشد.

سرعت چاپ سیاه و سفید این چاپگر برادر ۳۸ برگ در دقیقه و توان کار ماهانه آن برابر با ۵۰ هزار برگ در ماه می باشد و زمان خروج اولین پرینت نیز 8.5 ثانیه است. پورت های USB 2.0 و Ethernet جهت ارتباط این دستگاه با تجهیزات خارجی در نظر گرفته شده اند.

 

چاپگر لیزری اچ پی استوک تک کاره HP LaserJet 1020

قیمت مناسب و سرعت چاپ پرینتر لیزری اچ پی دست دوم تک کاره 1020 موجب شده است تا این چاپگر به عنوان یکی از پرینترهای ارزان قیمت و محبوب در میان مصرف کنندگان شناخته شود و به دلیل جمع و جور بودن آن بهترین انتخاب برای دفاتر کار کوچک و مصارف خانگی می باشد.

چاپگر لیزری اچ پی استوک تک کاره HP LaserJet 1020

سینی اصلی این چاپگر توانایی این را دارد که ۱۵۰ برگ کاغذ A4 را در خود جای دهد و سایز کاغذ قابل استفاده در آن A4, A5, A6, C5, DL, B5, B5 می باشد.

توان کار ماهانه این چاپگر برابر با ۵۰۰۰ هزار برگ در ماه و سرعت چاپ سیاه و سفید آن ۱۹ برگ در دقیقه می باشد.

پردازنده پرینتر دست دوم HP 1020 ، از نوع ۲۶۶ مگاهرتز می باشد و رزولوشن چاپ آن ۶۰۰*۶۰۰ dpi در نظر گرفته شده است. اتصال شبکه بی سیم Wi-Fi در این چاپگر وجود ندارد اما پورت USB-2 جهت ارتباط با کامپیوتر برای آن قرار داده شده است.

 

پرینتر سامسونگ Xpress M2020 از ارزان ترین چاپگر های لیزری

این چاپگر لیزری تک رنگ گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده در منازل ، دفاتر کاری کوچک یا استفاده‌ های شخصی می باشد و فضایی را روی میز اشغال نمی کند.

بدنه‌ این پرینتر از جنس پلاستیک می باشد و دارای دو رنگ قهوه‌ای تیره و سفید می باشد. در دیواره‌ سمت راست این دستگاه ، شیار‌هایی برای تهویه‌ دستگاه قرار داده شده است تا در استفاده‌های چندین ساعته دمای داخل پرینتر بالا نرود.

ارزان ترین چاپگر

ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه 150 برگ A4 می باشد اما  قابلیت تغذیه خودکار (ADF) ندارد. این چاپگر لیزری تک کاره تنها می‌تواند اسناد را با رزولوشن 1200 × 1200 dpi برای شما به چاپ برساند. چاپ دو رو نیز به صورت دستی می باشد.

سرعت چاپ این چاپگر سامسونگ 20 برگ در دقیقه‌ و توان کار ماهانه‌ی آن حدود 10000 برگ می باشد. نوع پورت اتصال این دستگاه نیز پورت USB 2.0 است.

 

چاپگر لیزری برادر استوک تک کاره Brother HL-2305w از پرینترهای ارزان قیمت با کیفیت

چاپگر لیزری استوک Brother HL-2305w از پرینترهای ارزان قیمت بازار است که سرعت چاپ بالا و کیفیت بسیار مناسبی دارد و روی میز کار شما چه در منزل و چه در محل کار به‌ راحتی جای می گیرد.

قابلیت پرینت دو رو در این پرینتر تعبیه شده است و زمان شروع به کار از حالت خواب این دستگاه کم تر از ۹ ثانیه می باشد.

چاپگر لیزری برادر استوک تک کاره Brother HL-2305w

این چاپگر لیزری برادر می تواند۲۵۰ برگ A4 را در خود جای دهد. حافظه این چاپگر ۳۲ مگابایت ، سرعت چاپ سیاه و سفید آن ۲۳ صفحه در دقیقه و رزولوشن چاپ آن ۶۰۰*۲۴۰۰ dpi می باشد.

پورت های  USB 2.0 ، Ethernet و امکان اتصال شبکه بی سیم Wi-Fi در این چاپگر قرار داده شده است اما از قابلیت ADF برخوردار نمی باشد.

 

چاپگر لیزری برادر استوک تک کاره Brother HL-2250dn از ارزان ترین چاپگر های با کیفیت

چاپگر لیزری برادر استوک 2250dn برای کار در منزل ، ادارات و اماکن تجاری بسیار مناسب است. این چاپگر قادر است مدارک ، اسناد و تصاویر را به صورت سیاه و سفید و دو رو اتوماتیک به چاپ برساند.

سینی اصلی این پرینتر می تواند ۲۵۰ برگ کاغذ را در خود جای دهد. توان کار ماهانه این دستگاه برابر با ۱۰ هزار برگ در ماه ، سرعت چاپ سیاه و سفید آن ۲۶ برگ در دقیقه و رزولوشن چاپ آن ۲۴۰۰*۶۰۰ dpi می باشد.

پرینترهای ارزان قیمت

چاپگر لیزری 2250dn از پورت های USB 2.0 و Ethernet جهت ارتباط با کامپیوتر و لپ تاپ و همینطور شبکه کردن بهره گرفته است. اما در نظر داشته باشید که کارت خوان و امکان اتصال شبکه بی سیم Wi-Fi در این دستگاه وجود ندارد.

با مراجعه به قسمت فروشگاه استوک پرینتر می تواند نمونه پرینترهای ارزان قیمت دیگری که در این مطلب امکان گنجاندن آن ها نبوده است را با یکدیگر مقایسه نموده و در صورت نیاز نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید. در صورتی که از طریق تماس تلفنی راحت تر هستید کافیست از بخش “تماس با ما” وبسایت با شماره تماس های موجود تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در این زمینه بهتر راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *