وبلاگ

مرکز فروش انواع چاپگر دست دوم لیزری + نکات مهم هنگام خرید

چاپگر دست دوم لیزری
5/5 - (1 امتیاز)

با افزایش نیاز ها و پیشرفت تکنولوژی ، چاپگر ها هم جهت افزایش کارایی و عملکرد بهتر تکامل پیدا کرده اند. امروزه پرینترهای لیزری تک کاره و چند کاره که به صورت تک رنگ و رنگی عرضه می شوند و همینطور پرینتر های جوهر افشان ۶ رنگ و ۴ رنگ بیشتر روی بورس هستند. اما با توجه به افزایش نرخ ارز در کشورمان ، قیمت آن ها نیز به شدت گران شده است و همین امر باعث شده توان خرید تا حدودی کاهش یابد و خرید و فروش چاپگر دست دوم لیزری بیشتر از نمونه های نو رواج پیدا کند.

استوک پرینتر ارائه دهنده انواع پرینتر های لیزری استوک و دست دوم با قیمتی رقابتی در سطح بازار می باشد. کافیست به بخش فروشگاه وبسایت مراجعه نمایید تا با تنوع بینظیری از محصولات جدید و قدیمی مواجه شوید و متناسب با نیازتان چاپگر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

خرید چاپگر استوک و دست دوم تا حد زیادی هزینه های شما را کاهش می دهد و صرفه اقتصادی نیز دارد. اما جهت انتخاب درست و راحت در بین پرینتر های لیزری موجود در بازار چاپگر دست دوم ، باید به نکاتی نیز توجه کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

 

پرینتر های لیزری

پرینتر های لیزری به دو دسته تک رنگ (سیاه و سفید) و رنگی تقسیم می شوند. ماده مورد استفاده در چاپگر های لیزری تونر است که به شکل پودر می باشد و مشکل خشک شدن رنگ پس از چند مدت را ندارد و کاربر تا ماه ‌ها می‌تواند از دستگاه خود استفاده ای نداشته باشد و همچنان بعد از مدتی بتواند از آن استفاده کند.

در چاپگرهای لیزری ، با بهره گیری از اشعه لیزر ، تونر به دستگاه جذب می‌شود و پس از آن روی کاغذ قرار می‌گیرد.

در صورتی که احتیاج کاربر به چاپگر دست دوم لیزری فقط به چاپ متون و اسناد خلاصه ‌شود و احتیاجی به چاپ رنگی نباشد ، پرینتر های لیزری سیاه سفید بهترین گزینه می باشند.

علت آن هزینه چاپ و نگهداری پایین آن در مقایسه با پرینتر های جوهر افشان و همینطور کیفیت و سرعت قابل قبول خروجی در مقابل سایر تکنولوژی ‌ها می باشد.

پرینتر های لیزری

به شکل معمول در پرینترهای لیزری رنگی و تک رنگ ، سرعت چاپ (تعداد برگ در دقیقه) در مقایسه با پرینتر های جوهر افشان چند برابر می باشد و همین امر یکی دیگر از مزیت های مهم این مدل پرینتر به حساب می آید.

نکته مهم دیگری که باید در زمان خرید پرینتر ها در بازار چاپگر دست دوم به آن ها توجه کرد ، توان کار ماهانه و تعداد پرینت در روز می باشد. در صورتی که احتیاج شما روزانه کمتر از چاپ ۵۰ صفحه است پرینترهایی که در دسته بندی خانگی  و کم مصرف وجود دارند نیاز شما را کاملا برطرف می‌ سازند. ولی در شرایطی که به چاپ بیشتر از ۵۰ صفحه در روز نیاز دارید باید از پرینتر های اداری استفاده نمایید.

 

ویژگی های یک چاپگر دست دوم لیزری خوب

انتخاب پرینتر کاملا باید بر اساس نیاز شما باشد. این که استفاده شما از دستگاه خانگی است یا برای استفاده در یک محیط اداری یا دفتری با کارکرد بالا به آن نیاز دارید. همینطور تعداد چاپی که در هفته یا در ماه احتیاج دارید را در نظر بگیرید.

پرینتر های لیزری در مدل ها و برند های گوناگونی وجود دارند. بعضی از آن ها تک کاره هستند و تنها می توانید با آن پرینت بگیرید و بعضی از مدل ها سه کاره یا چهار کاره می باشند. این مدل ها علاوه بر قابلیت پرینت ، قابلیت کپی ، اسکن اسناد و یا فکس را نیز در اختیار کاربران قرار می دهند.

ویژگی های یک چاپگر دست دوم لیزری خوب

بعضی از مدل ها وایرلس می باشند و در برخی از مدل ها پورت شبکه تعبیه شده است و مناسب محیط هایی می باشد که قصد دارید آن را به چند کامپیوتر متصل کنید و دستگاه را به اشتراک بگذارید.

نیاز به قابلیت های اسکن ، کپی ، فکس و رنگی یا سیاه و سفید بودن دستگاه ، همه و همه ویژگی هایی می باشند که باید بر اساس نیاز های شما انتخاب شوند و ممکن است در زمان خرید در بازار چاپگر دست دوم باعث سردرگمی شما شوند.

قابل شارژ بودن کارتریج دستگاه پرینتر ، قطعات و تعمیرکاران آن و موجود بودن مواد مصرفی چاپگر موضوعاتی می باشند که پیشنهاد می شود حتما در این خصوص از یک مرکز خرید و فروش پرینتر های دست دوم مانند استوک پرینتر مشاوره بگیرید.

 

چگونه وضعیت سلامت یک چاپگر دست دوم لیزری را ارزیابی کنیم؟

از کجا مطمئن شویم که یک پرینتر دست دوم کارکرد مناسبی دارد و  قبلا کارکردش چقدر بوده است؟ آیا ظاهر تر و تمیز یک پرینتر نشان دهنده کیفیت خوب آن است؟

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

برای اینکه خرید خود را با اطمینان بیشتری انجام دهید به نکاتی که در زیر آورده ایم توجه نمایید:

سعی کنید از یک فروشگاه مرکزی دستگاه مورد نظرتان را تهیه و خریداری کنید که علاوه بر فروش پرینتر استوک کار تعمیرات و خدمات آن را نیز انجام دهد. این مراکز اغلب بابت تعمیر و سرویس دستگاه ممکن است چاپ تعداد صفحات خاصی را برای شما تضمین و گارانتی نمایند.

چگونه وضعیت سلامت یک چاپگر دست دوم لیزری را ارزیابی کنیم؟

هنگام خرید از فروشگاه های بازار چاپگر دست دوم دقت داشته باشد که دستگاه سر و صدای زیادی نداشته باشد ، بعضی از چاپگرها که کارکرد زیادی داشته اند ممکن است در هنگام کار صدا های ناهنجاری تولید کنند. در واقع هر چه دستگاه استوک با صدای نرم تری کار کند بهتر و مناسب تر است.

در پرینتر های چندکاره سعی کنید علاوه بر قسمت چاپ قسمت های متفاوت دستگاه از جمله اسکن ، کپی و فکس را تست کنید. ممکن است یک پرینتر چند کاره بطور خوب و مناسب پرینت بگیرد اما در قسمت کپی یا اسکن آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

در زمان خرید تنها به چاپ یک برگ اکتفا نکنید و حداقل ۱۰ برگ یا بیشتر را با چاپگر دست دوم لیزری پرینت بگیرید تا مطمئن شوید که چاپگر مشکل گیر کردن کاغذ و یا کشیدن چندین برگ باهم را نداشته باشد.

خرید پرینتر دست دوم از فروشگاه بزرگ استوک پرینتر

خیالتان را راحت کنیم. در شرایطی که تمایل داشته باشید چاپگر دست دوم مورد نظرتان را از فروشگاه استوک پرینتر تهیه کنید ، این فروشگاه تمام تست ها و بررسی ها را روی دستگاه های دست دوم استوک اروپا انجام داده ، سرویس کامل آن انجام شده و آماده استفاده و بدون هیچ مشکلی برای شما ارسال می گردد. همچنین مواد مصرفی نو درون دستگاه قرار داده شده است.

لازم به ذکر است در صورتی که دستگاه هر مشکلی داشته باشد از چرخه فروش خارج می شود و درون وبسایت قرار نخواهد گرفت.

همچنین در مواردی معدود اگر از استوک پرینتر چاپگر دست دوم لیزری خریداری کردید که دارای مشکل بود با ما تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به تعویض آن اقدام کنیم. در خدمت شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *