وبلاگ

بهترین چاپگر های رنگی دست دوم (استوک)

چاپگر رنگی دست دوم
5/5 - (1 امتیاز)

چاپگر های رنگی علاوه‌ بر این که کارایی‌ پرینترهای سیاه و سفید را دارند ، از رنگ‌های بیشتری نیز برخوردار هستند و برای پرینت عکس در هر اندازه ‌ای مناسب می باشند. هنگام خرید چاپگر رنگی دست دوم ، دو انتخاب برای شما وجود دارد: یکی چاپگر های جوهر افشان و دیگری چاپگر های رنگی لیزری. کیفیت چاپ در پرینترهای لیزری رنگی جدید بسیار ایده آل می باشد اما اگر برای تصاویر گرافیکی پیچیده و چاپ عکس های حرفه ای می خواهید چاپگر مناسبی را خریداری کنید ، چاپگر های جوهر افشان برای تنوع رنگ و کیفیت بسیار مناسب تر هستند.

چاپگر رنگی استوک جوهر افشان گزینه بسیار مناسب برای افرادیست که هزینه بالاتری را برای خرید پرینتر اختصاص داده اند.

هزینه خرید دستگاه های جوهرافشان معمولاً کمتر از چاپگر های لیزری می باشد ، اما توجه به این نکته ضروری است که چاپگر های جوهر افشان هزینه زیادی برای مواد مصرفی کارتریج دارند و اگر نیاز چاپی بالایی داشته باشید هزینه بیشتری را باید صرف کارتریج کنید.

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

در ادامه به معرفی قابلیت ها و تفاوت های این پرینتر ها می پردازیم و محصولاتی را معرفی خواهیم کرد تا اگر تصمیم به خرید یک چاپگر رنگی جوهر افشان یا لیزری دارید ، دچار سردرگرمی نشوید و به راحتی دستگاه متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

 

پرینتر های رنگی جوهر افشان

امروزه یکی از متداول ترین انواع چاپگر رنگی دست دوم که مورد استفاده کاربران قرار می گیرد پرینتر های جوهرافشان می باشند که برای چاپ تصاویر حرفه ای و با کیفیت بسیار مناسب هستند. ویژگی های این نوع پرینتر ها در زیر آورده شده اند:

چاپگر رنگی دست دوم

سرعت چاپ چاپگر های جوهرافشان

سرعت پرینتر های جوهر افشان امروزی ، به طور متوسط می توانند در دقیقه ( ۱۳ تا ۱۵ برگه PPM رنگی) باشد.

بعضی از این چاپگرها نیز می توانند بیش از ۳۰ برگ در دقیقه به صورت رنگی و سیاه سفید چاپ کنند. سرعت پرینت بستگی به نوع پوشش و وضوح اسناد نیز دارد.

 

رزولوشن و وضوح چاپ

از مهمترین عواملی که بیان گر کیفیت یک چاپگر رنگی استوک می باشد ، وضوح DPI (نقطه در هر اینچ ) می باشد. DPI میزان جوهری می باشد که پرینتر جوهر افشان می تواند در هر اینچ از کاغذ چاپی شما قرار دهد. بسیاری از این مدل چاپگر ها ، پرینت هایی با رزولوشن DPI 600 * 600 تولید می نمایند اما در حال حاضر پرینت هایی با وضوح بالاتر از این نیز وجود دارند.

رزولوشن می تواند معیار سنجش کیفیت یک دستگاه پرینتر در نظر گرفته شود. بعضی چاپگر های جوهرافشان این توانایی را دارند که با پرینت روی کاغذ های متفاوت ، کیفیت را تا مقدار 5000 DPI بالا ببرند.

 

اتصالات و قابلیت های دیگر در چاپگر رنگی دست دوم

امروزه بسیاری از چاپگر ها قابلیت این را دارند که به شبکه بی سیم WiFi متصل شوند و شما می توانید آن ها را به شبکه های خانگی یا شبکه های کوچک متصل نمایید و این ویژگی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است ، زیرا سیستم های متفاوت می توانند به یک چاپگر جوهر افشان متصل شوند.

علاوه بر این ، برخی از پرینتر های جوهر افشان علاوه بر قابلیت شبکه سازی پرینتر ها ، دارای حافظه کارت خوان و صفحه LCD نیز هستند که به شما این امکان را می دهند تا بدون احتیاج به استفاده از سیستم خود ، اسناد مورد نظر را پرینت بگیرید.

 

پرینتر های رنگی لیزری

تونرهای CMYK در چاپگر رنگی دست دوم جایگزین جوهر شده اند و ویژگی پرینت تصاویر رنگی را به پرینترهای لیزری اضافه کرده اند. این روزها انواع چاپگر لیزری رنگی موجود در بازار ، از نظر دقت و کیفیت برای چاپ تصاویر و عکس های رنگی بسیار ایده آل هستند.

اما با تمام این تفاسیر ، هنوز انتخاب پرینترهای جوهر افشان رنگی در تنوع رنگ برای کسب و کارهای مرتبط با عکاسی و چاپ تصاویر گرافیکی پیچیده ترجیح داده می‌شود.

اکثر چاپگر های لیزری رنگی موجود در بازار قابلیت این را دارند که به طور متوسط تا 30 برگ سیاه و سفید و 20 برگ رنگی در دقیقه با رزولوشنی تا 2400 DPI را چاپ کنند.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

چاپگر های لیزری رنگی از تکنولوژی های چاپ متنوعی بهره می برند. برخی از آن ها از نوار های رنگی که قابل تعویض می باشند استفاده می کنند و برخی دیگر نظیر (پرینتر لیزری مونوکروم ) تنها از مقدار مورد نیاز از هر رنگ استفاده می نماید.

بیشتر چاپگر های لیزری به نمایشگر LCD یا LED مجهز هستند و بسته به مدلشان از انواع قابلیت های ADF ، چاپ دو رو ، WIFI ، انواع پورت های Ethernet و USB-2 بهره می برند.

 

چاپگر رنگی دست دوم چند کاره

پرینتر های چند کاره یا چند منظوره نه تنها اسناد را برای شما پرینت می کنند بلکه قابلیت کپی ، اسکن ، فکس را نیز به شما می دهند. این پرینتر ها یک وسیله کاملا مناسب برای دفاتر و شرکت های کوچک و با فضای محدود هستند و تمام کار های مربوط به چند دستگاه را به صورت یکجا انجام داده و فضای کمی را نیز اشغال می کنند.

چاپگر رنگی دست دوم

چاپگر های چند کاره هم با تکنولوژی لیزری و هم جوهر افشان در بازار موجود می باشند. از این رو با خرید این چاپگر ها می توانید علاوه بر یک پرینتر یک دستگاه با قابلیت فاکس و اسکنر رنگی نیز داشته باشید.

در ادامه با ما همراه باشید تا پرکاربردترین پرینتر های رنگی جوهرافشان و لیزری در زمینه های متفاوت را به شما معرفی کنیم.

 

چاپگر رنگی استوک لیزری اچ پی مدل Color LaserJet Pro M454dn تک کاره با کیفیت

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل M454dn از سری پرینترهای تک کاره تولید شده توسط شرکت HP می باشد که از قابلیت اتصال بیسیم وای فای نیز بهره می برد.

سینی کاغذ این پرینتر تعداد 300 برگ کاغذ را در خود جای می دهد و سایز کاغذ قابل استفاده در آن A4 می باشد. توان کاری ماهانه این پرینتر اچ پی حدود 50000 برگ است , به همین دلیل می توان گفت که این چاپگر گزینه مناسبی برای کارهای تجاری و اداری با حجم کاری متوسط رو به پایین است.

این چاپگر توانایی این را دارد که در هر دقیقه 27 برگ کاغذ را با رزولوشن چاپی معادل با 600*600 dpi تا 600*38400 dpi چاپ نماید.

چاپگر رنگی استوک لیزری اچ پی مدل Color LaserJet Pro M454dn

لازم به ذکر است که از طریق درگاه USB2.0 که در پشت دستگاه قرار داده شده است پرینتر به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل می شود. همچنین قابلیت چاپ دورو در این چاپگر لیزری رنگی تعبیه شده است و لازم نیست به روش دستی اقدام کنید.

نوع تونر مصرفی یا کارتریج در این چاپگر رنگی دست دوم از نوع HP 416A است که تونر رنگی آن کارکردی برابر با چاپ 2100 برگ کاغذ و تونر مشکی آن کارکردی معادل با چاپ 2400 برگ را دارد.

 

چاپگر جوهرافشان سه کاره کانن PIXMA G3411 چند کاره حرفه ای

چاپگر جوهرافشان سه کاره کانن PIXMA G3411 ، از محصولات جدید شرکت کانن می باشد که با داشتن مخزن جوهر ، بسیار مقرون به صرفه است و سه کار پرینت ، اسکن و کپی را انجام می دهد.

این چاپگر به منظور چاپ و ساخت اشیا هندسی برای اهداف آموزشی ، مجهز به My Image Garden می باشد و برای چاپ عکس نیز بسیار ایده آل است.

چاپگر جوهرافشان سه کاره کانن PIXMA G3411

حداکثر تعداد کپی این چاپگر لیزری برابر با 20 کپی و وضوح چاپی آن برابر با 1200*4800 dpi می باشد و همچنین ظرفیت سینی این چاپگر جوهرافشان نیز 100 برگ است.

مواد مصرفی این چاپگر کانن شامل 4 عدد کارتریج  PGI-490 (BK)، GI-490 (Y) ، GI-490 (M) و GI-490 (C) می باشد. همچنین کارکرد کارتریج مشکی آن 6000 برگ و کارکرد کارتریج رنگی آن 7000 برگ است.

این چاپگر شبکه بی سیم Wi-Fi نیز دارد و از سیستم عامل های Windows و Mac پشتیبانی می کند.

 

چاپگر رنگی استوک لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro M180n مقرون به صرفه چند کاره

چاپگر رنگی لیزری اچ پی سه کاره M180n می‌تواند چاپ ، کپی و اسکن را انجام دهد. از آن جایی‌که این مدل می تواند 150 برگ در سینی خود جای دهد ، برای استفاده در محیط‌هایی با حجم کاری متوسط و کم ایده آل می باشد.

رزولوشن چاپی و کپی این پرینتر 600 × 600 dpi ، سرعت کپی رنگی و سیاه و سفید آن 16 برگ در دقیقه و بزرگنمایی آن 25 تا 400 درصد می باشد.

چاپگر رنگی استوک لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro M180n

سرعت چاپ رنگی و سیاه و سفید این پرینتر سه کاره اچ پی 16 صفحه در دقیقه و حافظه آن 256 مگابایت است.

همان طور که ذکر شد این پرینتر اسکنر نیز دارد که نوع اسکنر آن Flatbed و رزولوشن اپتیکال اسکنر آن بالاتر از 1200dpi می باشد.

این مدل چاپگر رنگی دست دوم درگاه شبکه دارد اما از اتصال بی‌سیم WIFI برخوردار نیست.

 

چاپگر جوهر افشان  اچ ‌پی DeskJet 2320 سه کاره ارزان قیمت

پرینتر اچ ‌پی DeskJet 2320 برای مصارف شخصی و خانگی طراحی و ساخته شده‌ است و برای استفاده ‌های سنگین مانند استفاده در محیط‌های تجاری و اداری کاربردی ندارد. این چاپگر در زمینه‌ی چاپ عکس عملکرد بسیار خوبی دارد.

چاپگر رنگی استوک DeskJet 2320 در کنار چاپ جوهرافشان ، قابلیت‌های اسکن و کپی نیز دارد. سرعت چاپ رنگی این پرینتر سه کاره اچ پی به 5 برگ در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید آن 7 برگ در دقیقه می باشد.

چاپگر جوهر افشان اچ ‌پی DeskJet 2320

رزولوشن چاپ این چاپگر اچ پی 4800*1200 dpi ، حافظه آن 128 مگابایت و توان ماهانه آن 1000 برگ در ماه می باشد.

اسکنر این پرینتر سه کاره از نوع تخت می باشد که رزولوشن اپتیکال آن 1200dpi و کیفیت یا عمق اسکن رنگی آن 24 بیت می باشد.

همچنین سرعت کپی رنگی و سیاه و سفید پرینتر اچ ‌پی 2320 تا 9 برگ در دقیقه و رزولوشن کپی آن 300*600 dpi است.

 

چاپگر رنگی دست دوم لیزری اچ پی LaserJet Professional CP5225n گران ولی باکیفیت با سایز A3

چاپگر رنگی لیزری اچ پی CP5225n از چاپگرهای حرفه‌ای و رنگی این شرکت به حساب می آید که با چاپ ابعاد  A3برای مصارف اداری گزینه‌ای بسیار مناسب است.

این چاپگر اچ پی که از فناوری لیزری بهره مند است می تواند در هر دقیقه 20 برگ را با رزولوشنی معادل 600*600 dpi چاپ نماید. همچنین ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه 250 برگ می باشد.

چاپگر لیزری اچ پی LaserJet Professional CP5225nپردازنده این پرینتر 540 مگاهرتز ، سرعت چاپ رنگی و سیاه و سفید این پرینتر اچ پی 20 صفحه در دقیقه و حافظه آن 190 مگابایت است. همچنین توان کار ماهانه این پرینتر اچ پی 75000 برگ است.

پورت های Ethernet و USB-2 در این پرینتر تعبیه شده است که برای اتصال به انواع دستگاه ها و اشتراک گذاشتن پرینتر بین همکاران بسیار کاربرد دارد.

لازم به ذکر است که چاپ دورو در این پرینتر تعبیه نشده است و کاربر باید برای چاپ دورو باید به صورت دستی اقدام کند.

 

چاپگر جوهر افشان اپسون L1800 تک کاره A3

چاپگر رنگی استوک جوهر افشان L1800 با 6 مخزن رنگ با وزن 12.5 کیلوگرم و در ابعاد 705× 322× 215 میلی‌ متر توسط اپسون طراحی شده است. این پرینتر از کاغذهایی با اندازه‌های A3 ، A4،  A5،  A6، B4، B5 پشتیبانی می‌کند.

رزولوشن چاپ این چاپگر تک کاره اپسون 5760*1440 dpi و سرعت چاپ رنگی و سیاه و سفید آن 2.6 صفحه در دقیقه می باشد. شما می‌توانید 17 برگ در دقیقه به صورت رنگی و 30 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید بر روی کاغذ معمولی به چاپ برسانید.

چاپگر جوهر افشان اپسون L1800

چاپ دورو در این چاپگر تک کاره به صورت دستی انجام می‌شود. ظرفیت سینی کاغذ این چاپگر 100 برگ معمولی و 30 برگ گلاسه می باشد و ظرفیت سینی خروجی آن 50 برگ می باشد.

کارکرد کارتریج مشکی این پرینتر تک کاره اپسون 2600 برگ و کارکرد کارتریج رنگی آن 4700 برگ می باشد. همچنین پورت USB 2.0 در این پرینتر تعبیه شده است.

 

چاپگر رنگی لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro M176n چندکاره ارزان قیمت

چاپگر رنگی دست دوم لیزری اچ پی M176n یک پرینتر سه کاره می باشد که می تواند پرینت ، اسکن و کپی را نیز انجام دهد. همچنین این پرینتر برای دفاتر کاری و ادارات کاربرد بسیار زیادی دارد به این علت که ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه 150 برگ می باشد.

سرعت چاپ سیاه و سفید این پرینتر برابر با 16 برگ در دقیقه و سرعت چاپ رنگی آن برابر با 4 برگ در دقیقه می باشد و می تواند اسناد را با رزولوشن 600*600 dpi به چاپ برساند.

چاپگر رنگی لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro M176n چاپگر رنگی لیزری اچ پی سه کاره M176n دارای یک حافظه رم 128 مگابايت و یک پردازنده با فرکانس 600 مگاهرتز دارد.

چاپگر رنگی لیزری اچ پی M176n علاوه بر پرینت می تواند تا 99 برگ را نیز کپی کند و حداکثر بزرگ نمایی آن 25 تا 400 درصد می باشد.

این چاپگر رنگی استوک یک اسکنر از نوع Flatbed (تخت) دارد که رزولوشن اپتیکال آن 1200dpi می باشد.

این دستگاه دارای یک پورت Ethernet و یک پورت USB 2.0 نیز می باشد و میزان کارکرد کارتریج آن برای چاپ رنگی تا 1000 برگ و کارکرد کارتريج آن برای چاپ سیاه و سفید تا 1300 در نظر گرفته شده است.

جهت خرید انواع چاپگر رنگی دست دوم لیزری و جوهرافشان می توانید به بخش فروشگاه استوک پرینتر مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما در مرکز فروش پرینتر های دست دوم در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *