وبلاگ

انواع چاپگر استوک اپسون با مناسبترین قیمت

انواع چاپگر استوک اپسون با مناسبترین قیمت
5/5 - (1 امتیاز)

یکی از تولید کنندگان پرینترهای موجود در بازار ، برند بزرگ و معروف اپسون (Son of Electronic Printer) به معنای پسر پرینتر می باشد که در کشور بزرگ ژاپن تاسیس شد. این کمپانی یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع پرینتر های لیزری ، جوهرافشان و سوزنی در جهان به حساب می آید. فروشگاه استوک پرینتر ارائه دهنده انواع چاپگر استوک اپسون با کیفیت بالا می باشد که تمامی محصولات خود را با قیمت رقابتی به بازار عرضه می کند.

چاپگر ها با توجه به ویژگی ‌ها و کاربرد هایی که دارند ، به‌ عنوان یکی از تجهیزات ضروری برای منازل ، شرکت ‌ها ، ادارات ، مدارس و… محسوب می شوند. البته با توجه به نوع کاربردی که دارند ، در انواع متفاوتی تولید می شوند.

چاپگر های اپسون به سه دسته سوزنی ، جوهرافشان و لیزری تقسیم می شوند. پرینتر های سوزنی در دسته قدیمی ترین پرینتر ها قرار می گیرند و دیگر تولید نمی شوند.

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

پرینتر های لیزری اپسون نیز قبلا بخشی از خط تولید شرکت اپسون را تشکیل می دادند اما اپسون در حال حاضر بیشتر تمرکز خود را به پرینتر های جوهرافشان معطوف کرده و می توان گفت اپسون در زمینه ساخت پرینتر های جوهرافشان بسیار فعال تر و حرفه ای تر است و محصولات بی نظیری را روانه بازار کرده است. در ادامه انواع این پرینتر ها را با هم بررسی می کنیم.

 

انواع چاپگرهای اپسون

چاپگر سوزنی استوک اپسون

چاپگر سوزنی از طریق سوزن هایی که در هد آن تعبیه شده است به ریبون دستگاه که مشابه کاربن می باشد ضربه وارد می کند و نقاط به صورت ماتریسی بر روی برگه چاپ خواهند شد.

 

چاپگر های جوهر افشان اپسون

در چاپگر های جوهر افشان اپسون از جوهر مایع استفاده می شود و جوهر توسط شیلنگ های مخصوص وارد قطعه ای به نام هد می شود و سپس هد بر اساس نقاط موجود در دستور چاپ ، جوهر را بر روی کاغذ قرار می دهد.

 

پرینتر های لیزری اپسون

چاپگر لیزری اپسون از یک کاتریج جوهر استفاده می کند و به وسیله لیزر عملیات چاپ را انجام می دهد و کارایی آن ها مانند دستگاه فتوکپی می باشد.

انواع چاپگر استوک اپسون با مناسبترین قیمت

قیمت تقریبی چاپگرهای Epson

برای خرید و انتخاب یک چاپگر استوک اپسون مناسب ، باید به امکاناتی مانند سرعت ، کیفیت ، تکنولوژی چاپ ، نوع کاربر ، سایز چاپ و پورت های ارتباطی دقت کنید که قیمت آن بر اساس این ویژگی ها مشخص خواهد شد.

در ادامه قصد داریم به معرفی کاربردی ترین پرینتر های اپسون بپردازیم تا شما را از جستجو در این زمینه بی نیاز کنیم. در صورت موجود بودن این دستگاه ها در استوک پرینتر ، می توانید آن ها را با مناسبترین قیمت خریداری نمایید.

 

کاربردی ترین پرینتر های اپسون

پرینتر لیزری تک کاره اپسون AL-C9300N برای چاپ سیاه و سفید

پرینتر اپسون مدل C9300N از بهترین پرینتر های لیزری اپسون می باشد که قابلیت اتصال به شبکه را دارد. این پرینتر تک کاره لیزری برای استفاده در سازمان ها و ادارات بسیار مناسب است.

چاپگر لیزری AL-C9300N با ابعاد 422*538*442 میلی متر و وزن 41 کیلوگرم دارای ظرفیت سینی 405 برگ می باشد.

پرینتر لیزری تک کاره اپسون AL-C9300N برای چاپ سیاه و سفید

این دستگاه دارای حافظه 1 گیگابایت و توان کار ماهیانه 100000 صفحه در ماه می باشد. همچنین صفحه نمایش LCD نیز برای آن تعبیه شده است.

وضوح چاپ این چاپگر لیزری تک کاره اپسون برابر با 1200*1200 dpi می باشد و سرعت چاپ آن 30 برگ در دقیقه می باشد.

این چاپگر لیزری رنگی پورت USB 2.0 دارد و با سیستم عامل های Mac و Windows نیز سازگار است.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

 

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 برای چاپ عکس

چاپگر استوک اپسون L805 ، به عنوان یکی از ارزان ترین پرینتر ها در بازار شناخته می شود. این پرینتر رنگی به‌ صورت کاملا اختصاصی برای چاپ عکس طراحی شده است. این دستگاه قابلیت این را دارد که به‌ راحتی عکس‌هایی باکیفیت بسیار بالا را روی کاغذ عکس چاپ کند.

در نظر داشته باشید که این نوع چاپگر L805 برای استفاده‌ی عکاسان حرفه ای بسیار ایده آل است و علاوه‌ بر چاپ عکس ، قابلیت‌های دیگری مانند چاپ روی CD یا DVD را دارد.

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 برای چاپ عکس

رزولوشن چاپ رنگی این پرینتر جوهرافشان اپسون 1440*5760 dpi می باشد و به طور متوسط 5 برگ بر دقیقه به صورت رنگی و تا 6 برگ سیاه و سفید را به چاپ می رساند.

از مهم ترین مزایای کاربردی این دستگاه می توان به بهره مندی از پورت اتصال (USB 2.0) برای ارتباط با رایانه ، تکنولوژی (Micro Piezo) و قابلیت اتصال به شبکه بی سیم (WiFi) اشاره کرد.

 

پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1800 برای چاپ صفحات A3

این چاپگر استوک اپسون یکی از معدود چاپگر های موجود دربازار است که به چاپ سایز A3 می ‌پردازد. البته سایزهای بسیار دیگری نیز در این پرینتر پشتیبانی می‌شوند.  L1800گزینه‌ای بسیار ایده ‌آل برای انواع نیاز های چاپی می باشد.

این دستگاه از درگاه پرسرعت USB 2.0 برای منتقل کردن داده ها از کامپیوتر استفاده می‌کند و راه های ارتباطی Ethernet و Wi-Fi در این مدل تعبیه نشده است.

اپسون مدل L1800 برای چاپ صفحات A3

چاپ به صورت رنگی و سیاه و سفید در وضوح 1440*5760 dpi با استفاده از 90 نازل رنگی و 90 نازل مشکی انجام می‌ گیرد.

همچنین سرعت چاپ رنگی و سیاه و سفید این چاپگر لیزری 2.6 برگ در دقیقه می باشد و چاپ عکس به اندازه‌ی 10 × 15 سانتی‌متر در مدت 45 ثانیه انجام می شود.

سینی جلویی این چاپگر تا 100 برگ کاغذ معمولی و 30 برگ کاغذ گلاسه‌ی عکس را در خود جای می‌دهد. همچنین ظرفیت سینی خروجی این چاپگر 50 برگ کاغذ معمولی و حدود 20 برگ کاغذ گلاسه می باشد.

لازم به ذکر است قابلیت چاپ دورو یا Duplex Printing نیز در این مدل قرار داده نشده و باید آن را به صورت دستی انجام دهید.

 

پرینتر لیزری EPSON C2900DN مناسب برای ادارات

پرینتر لیزری C2900DN مانند بسیاری دیگر از پرینتر های لیزری اپسون برای اداره ها با قابلیت انجام چاپ در تیراژ بالا و کسب و کار های کوچک و همچنین چاپ دورو سیاه سفید بسیار مناسب است.

این چاپگر قابلیت این را دارد که چند کاربر به صورت هم زمان بتوانند تعداد زیادی چاپ را با این محصول انجام دهند.

سرعت چاپ این پرینتر لیزری برای چاپ تصویر و متن سیاه و سفید و رنگی 23 برگ در دقیقه می باشد و همچنین کیفیت چاپ آن نیز 600×600 dpi می باشد.

این محصول یک دستگاه مناسب برای کسب و کارهای کوچک می باشد به این دلیل که قابلیت های چاپی فوق العاده به همراه امکان اتصال به شبکه دارد.

قابلیت های این چاپگر قابل ارتقاء می باشد و می توان با اضافه کردن یک مخزن کاغذ جداگانه میزان ذخیره کاغذ را از 250 به 500 عدد رساند.

برای بالا بردن کارایی بهتر این چاپگر اپسون بر خلاف دیگر پرینتر های لیزری اپسون ، می توان حافظه 256 مگابایتی آن را تا 512 مگابایت ارتقا داد.

همچنین ظرفیت تونر مشکی این دستگاه حدود 3000 برگ و ظرفین تونر رنگی آن حدود 2500 برگ می باشد.

 

چاپگر استوک اپسون جوهرافشان مدل L1110 برای چاپ سریع و با کیفیت

پرینتر جوهرافشان L1110 از جدیدترین پرینترهای شرکت بزرگ اپسون می باشد که از سیستم مخزن یکپارچه جوهر استفاده می کند.

چاپگر استوک اپسون جوهرافشان مدل L1110 برای چاپ سریع و با کیفیت

سایز کاغذ قابل استفاده در این پرینتر A4, A5, A6, B5 می باشد و سینی اصلی گنجایش قرار گرفتن 100 برگ را دارد.

پرینتر L1110 به پورت 2USB مجهز می باشد و به آسانی می توانید با انواع دستگاه های دیجیتال مانند کامپیوتر ، لپ تاپ و … ارتباط برقرار کرده و فایل های مورد نظرتان را چاپ کنید.

این نوع پرینتر اپسون می تواند تا 8100 صفحه پرینت سفید و سیاه و 6500 صفحه رنگی را با سرعت بسیار زیادی در یک تا سه سال چاپ کند.

از مزایای پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L1110 می توان به تکنولوژی Micro Piezo اشاره کرد که کمک می کند تا چاپ با کیفیت بالا و سریعتر انجام شود.

لازم به ذکر است که این پرینتر اپسون صفحه نمایش LCD ، کارت خوان ، قابلیت چاپ مستقیم (pictbridge) و شبکه بی سیم (وای فای) ندارد.

 

چاپگر استوک اپسون چندکاره جوهرافشان مدل L3110 – یک دستگاه همه کاره

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L3110 دستگاهی سه کاره می باشد که پرینت ، کپی و اسکن را انجام می دهد. طراحی بسیار شیکی دارد و جمع و جور است. فضای زیادی را اشغال نمی کند و برای محیط های اداری و خانگی بسیار مناسب است.

چندکاره جوهرافشان مدل L3110

از دیگر قابلیت های این پرینتر عملکرد بالای جوهر آن می باشد که قابلیت چاپ 8100 صفحه سیاه و سفید و 6500 صفحه رنگی را دارد.

سایز کاغذ قابل استفاده در این پرینتر چند کاره لیزری A4, A5, A6, B5 می باشد و سینی اصلی آن گنجایش قرار گرفتن 100 برگ را دارد. سرعت چاپ سیاه و سفید این دستگاه 10 برگ در دقیقه می باشد.

کپی پرینترL3110 کیفیت بسیار بالایی دارد و می تواند ۲۰ صفحه را پشت سر هم کپی نماید. سینی کاغذ این پرینتر ظرفیت آن را دارد که ۱۰۰ برگ را در خود جای دهد و کاربر می تواند ۲۰ برگ مخصوص عکس را در آن جای دهد.

نوع اسکنر این دستگاه CIS و رزولوشن اپتیکال آن 1200*600 dpi می باشد. چاپگر استوک L3110 به پورت 2USB مجهز می باشد تا به آسانی به تمام دستگاه ها متصل شود.

حال که با ما تا انتهای این مقاله همراه بودید ، با مراجعه به بخش فروشگاه استوک پرینتر می توانید به مشاهده انواع چاپگر استوک اپسون ، اچ پی ، برادر ، سامسونگ و … بپردازید و متناسب با نیاز خود یک دستگاه را انتخاب نمایید. در صورت نیاز به مشاوره می توانید از طریق شماره تماس های موجود در بخش “تماس با ما” وبسایت با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *