وبلاگ

فروش چاپگر دست دوم و ارسال به تمام نقاط ایران

فروش چاپگر دست دوم و ارسال به تمام نقاط ایران
3.7/5 - (3 امتیاز)

امروزه با توجه به افزایش نجومی قیمت ها و گران شدن وسایل الکترونیکی ، خرید تجهیزات به صورت دست دوم و استوک ایده ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. پرینتر و تجهیزات چاپ نیز از این قضیه مستثنی نبوده اند و افزایش قیمت داشته اند. از این رو اگر به دنبال یک مرکز معتبر فروش چاپگر دست دوم می گردید ، استوک پرینتر در خدمت شماست.

با مراجعه به بخش فروشگاه سایت می توانید انواع پرینتر و دستگاه های کپی با برند های معروفی از جمله اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، کانن ، اپسون و غیره به همراه ویژگی های آن ها را مشاهده و مقایسه نموده و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کنید.

اصل بودن و کیفیت دستگاه های استوک فروشگاه استوک پرینتر کاملا تضمین شده است و شما با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه می توانید با خیال راحت به خرید پرینتر مورد نظر خود بپردازید.

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

 

انواع چاپگرها

بطورکلی برای خرید چاپگر دست دوم باید با انواع پرینترها آشنا باشید تا بسته به نیاز خود بهترین آن ها را انتخاب کنید. انواع پرینتر ها به شرح زیر می باشند:

  • پرینترهای جوهرافشان
  • پرینترهای لیزری
  • پرینترهای چند منظوره
  • پرینترهای حرارتی
  • پرینترهای عکاسی
  • پرینترهای نشانه گذاری و کارت
  • پرینترهای بارکد
  • پرینتر های سوزنی
  • پرینترهای برچسب یا لیبل پرینتر ها
  • پرینترهای ضربه ای ماتریس نقطه ای
  • جت پرینتر های صنعتی

چاپگر های جوهرافشان و لیزری که به صورت تک کاره و چندکاره نیز وجود دارند از پرکاربردترین و پرمصرفترین پرینتر ها به حساب می آیند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

خرید چاپگر دست دوم - انواع چاپگر

چاپگرهای جوهر افشان

پرینترهای جوهرافشان به وسیله پخش قطرات ریز جوهر روی کاغذ از طریق منافذ ریزی که در هد دستگاه وجود دارد ، تصاویر رنگی و سیاه و سفید را به وجود می آورند. همچنین رنگ‌ های اصلی در این نوع پرینتر ها به سه رنگ قرمز ، زرد و سیاه تقسیم می‌شوند.

چاپگرهای جوهرافشان به طور کلی قیمت‌ های مناسب‌ تر و معقول ‌تری دارند و برای مصارف عمومی انتخاب مناسب ‌تری هستند.  اگر به دنبال مرکز فروش چاپگر دست دوم جوهرافشان هستید ، استوک پرینتر در این زمینه برند های مختلفی را عرضه می کند.

در نظر داشته باشید که یکی از معایب موجود در چاپگرهای جوهرافشان این است که در صورت استفاده نکردن از پرینتر در دوره ‌ای مشخص ، به عنوان مثال برای چند روز پشت سرهم ، جوهرهای رنگ درون کارتریج خشک شده و قابلیت چاپ خود را از دست خواهند داد در حالی که چنین مشکلی در چاپگرهای لیزری به هیچ عنوان وجود ندارد.

 

چاپگرهای لیزری

برای خرید چاپگر دست دوم در میان انواع چاپگرها ، پرینترهای لیزری انتخابی مطلوبی برای چاپ متون می باشند. تونرهای CMYK در چاپگرهای لیزری جایگزین جوهر در پرینترهای جوهری شده اند.

اگر بخواهیم انواع پرینترهای لیزری را براساس نوع چاپ و قابلیت آن‌ ها طبقه بندی کنیم ، باید اذعان کنیم که پرینتر ‌های لیزری به دو دسته تک رنگ و رنگی تقسیم بندی می‌شوند.

پرینتر‌های تک رنگ از کارتریج ‌های مشکی و پرینتر‌های رنگی علاوه بر رنگ مشکی از آبی ، زرد و قرمز نیز استفاده می‌کنند.

همچنین اگر چاپگرهای لیزری را براساس کاربردی که دارند مورد بررسی قرار دهیم ، باید آن‌ها را به تک کاره و چند کاره تقسیم کنیم.

چاپگرهای لیزری تک کاره ، تنها قابلیت چاپ اسناد و تصاویر را دارند. اما چاپگرهای لیزری چندکاره علاوه بر چاپ ، توانایی کپی ، فکس و حتی اسکن را نیز دارند.

پرینترهای لیزری

خرید چاپگر دست دوم چند کاره

همانطور که در بالا گفته شد ، چاپگر چندکاره دستگاهیست که علاوه بر قابلیت پرینت یا چاپ ، کپی ، اسکن و بعضی از آن ها فکس را نیز انجام می دهند.

چاپگرهای چندکاره یک گزینه مطلوب ، برای فضایی محدود و شرکت هایی با حجم کاری بالا می باشند. به این دلیل که به راحتی می توانند کار چندین دستگاه را انجام داده و در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی کنند.

پرینتر های چندکاره ، نه تنها برای شرکت هایی بزرگ بلکه برای واحد هایی اداری با حجم کاری کم و حتی مصارف خانگی نیز مناسب هستند.

اما اگر شغل شما به گونه ایست که تنها نیاز به پرینت و چاپ گرفتن از اسناد و مدارک دارید ، قطعا خرید پرینتر تک کاره گزینه مناسبی برای شما می باشد.

 

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

نکاتی که هنگام خرید از یک مرکز فروش چاپگر دست دوم باید در نظر بگیرید:

قبل از این که نسبت به خرید پرینتر اقدام کنید ، بهتر است نوع چاپ ، اتصالات پرینتر ، تعداد چاپ در ماه ، ظرفیت سینی ، کیفیت و سرعت چاپگر مورد نیاز خود را مشخص نمایید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری کنید.

 

کیفیت چاپ

انتظار شما از کیفیت چاپ چقدر است؟ آیا عمده محصولات چاپی شما متن های سیاه و سفید هستند یا تصاویر رنگی با کیفیت بالا؟

به عنوان مثال اگر شما یک شرکت طراحی دارید و کیفیت چاپ تصاویر برای شما خیلی مهم است، قطعا خرید چاپگر دست دوم جوهرافشان برای شما بهتر است و اگر نیاز به چاپ متون با کیفیت بالا دارید ، پرینتر لیزری قطعا بهترین گزینه است.

کیفیت چاپ تصاویر پرینتر جوهرافشان

سرعت چاپ

به حجم و تعداد کاغذ هایی که قصد چاپ آن را دارید ، توجه نمایید. در نظر داشته باشید چاپگری که بتواند متن های بسیار طولانی را در کم ترین زمان ممکن پرینت کند ، قطعا یک انتخاب مناسب برای محیط اداری می باشد.

سرعت چاپ پرینترها ، بر اساس تعداد پرینت صفحه در دقیقه (PPM) است. در یک پرینتر ، سرعت چاپ تصویر با چاپ متن متفاوت است.

 

نوع اتصالات در خرید چاپگر دست دوم

یکی از معیار های مهم برای انتخاب چاپگر ، می تواند نوع اتصال آن به سیستم های شما باشد.

حتما می دانید که یکی از اتصالات رایج پرینترها درگاه USB است. از آن جا که اتصال با درگاه USB یک اتصال مستقیم و کوتاه می باشد ، شما باید پرینتر را در نزدیک ترین نقطه از سیستم خود قرار دهید.

اما امروزه با گسترش سریع شبکه های کامپیوتری ، استفاده از فن آوری اتصال از طریق وایرلس یا Ethernet (پورت شبکه) در دستگاه های پرینتر مهیا شده است. تقریبا تمامی پرینترهای جدید موجود در بازار از امکان اتصال شبکه و USB برخوردار هستند.

فن آوری اتصال از طریق وایرلس یا Ethernet (پورت شبکه) در دستگاه های پرینتر

ظرفیت سینی و نوع کاغذ

توجه داشته باشید که ظرفیت سینی پرینتر برای ادارات یا شرکت های بزرگ بسیار مهم می باشد. بعضی از پرینترهای صنعتی دارای چند نوع سینی برای قرارگیری کاغذ در ابعاد مختلف با ظرفیت های بالا هستند.

داشتن سینی کاغذ با ظرفیت بالا و ابعاد بزرگ می تواند سرعت چاپ و تنوع خدمات شما به مشتریان را بهبود بخشد. از طرفی دیگر سایز کاغذ قابل پشتیبانی در پرینترها نیز متفاوت است و باید به آن توجه کرد.

 

امکانات جانبی در فروش چاپگر دست دوم

قابلیت ADF یک از قابلیت های مهم پرینتر به شمار می آید. ADF همان قسمت کاغذکش بالای پرینتر می باشد که وظیفه‌ی منتقل کردن کاغذ به درون چاپگر جهت چاپ و یا دیگر عملیات مانند اسکن یا کپی را به عهده دارد. بدون داشتن ADF ، شما مجبور به اسکن اسناد اصلی خود به صورت دستی و یک به یک هستید.

امکانات جانبی در فروش چاپگر دست دوم

سینی‌های ADF در اندازه‎ های متفاوتی عرضه و تولید می ‎شوند. کم ترین تعداد نگهداری آن ها از 15 تا 25 صفحه شروع خواهد شد. برخی از انواع بزرگتر به اندازه 35 و یا 50 صفحه ظرفیت دارند. امروزه بیشتر ADF ها به طور پیش فرض ، ظرفیت 35 یا 50 صفحه را پشتیبانی خواهند کرد.

یکی از امکانات جانبی دیگر می تواند قابلیت چاپ دورو باشد که علاوه بر صرفه جویی در مصرف کاغذ ، باعث سهولت در امر پرینت اسناد دو طرفه شود.

 

بودجه مالی

برای یک خرید هوشمندانه ، باید بودجه مالی آخرین معیار شما باشد. هنگام خرید چاپگر دست دوم روی قیمت کالا تمرکز نکنید ، برای این که ممکن است با انتخاب یک چاپگر ارزان قیمت ، در آینده هزینه های گزافی خرج کنید.

به عنوان مثال انتخاب یک چاپگر چند منظوره می تواند از خرید یک دستگاه اسکنر یا فکس برای دفتر شما جلوگیری کند. همچنین وجود قابلیت اتصال شبکه می تواند مانع خرید چند پرینتر برای یک دفتر یا سازمان شود.

یکی دیگر از مهم ترین نکات ، هزینه های نگهداری پرینتر مانند تونر یا کارتریج است که باید قبل از خرید حتما قیمت کارتریج و کارکرد آن با دقت بررسی شود.

تلاش مرکز فروش چاپگر دست دوم استوک پرینتر بر این می باشد که با نقد و بررسی کامل چاپگرها و امکانات ویژه در این مجموعه ، یک تجربه بی نظیر از خرید محصولات کارکرده را برای شما خلق کند.

از این رو در صورتی که تصمیم به خرید چاپگر دست دوم گرفتید در ابتدای امر با مشاوران ما در ارتباط باشید تا مناسب ترین گزینه را بر اساس بودجه و نیاز به شما معرفی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *