وبلاگ

پرینتر های 4 کاره سامسونگ ، تمام قابلیت ها در یک دستگاه

پرینتر های 4 کاره سامسونگ ، تمام قابلیت ها در یک دستگاه
5/5 - (2 امتیاز)

پرینترهای چند کاره سامسونگ ، اچ پی ، کانن برادر و … امروزه حجم وسیعی از بازار پرینتر را به خود اختصاص داده اند. پرینتر های 4 کاره سامسونگ از با کیفیت ترین پرینتر های موجود در بازار هستند که توانایی انجام پرینت ، کپی ، اسکن  و فکس را یکجا دارند.

امروزه پرینترهای چند کاره بسیار کاربردی هستند ، شرکت ها و ادارات دیگر مجبور نیستند تعداد زیادی پرینتر برای سازمان یا شرکت خود خریداری کنند.

این کار می تواند باعث صرفه جویی شود زیرا به جای خرید چندین پرینتر و همچنین دستگاه کپی و فکس ، شرکت می تواند یک پرینتر چند منظوره برای هر طبقه یا بخش تهیه کند.

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

قبل از این که اقدام به خرید چاپگر چند کاره Samsung کنید ، باید نیاز ها و انتظاراتی که از دستگاه دارید را به طور کامل بدانید.

حجم کاری روزانه شما در چه حد است؟ چقدر امکان دارد از قابلیت هایی ، مانند  چاپ ، کپی ، فکس و اسکن استفاده کنید؟ آیا نیاز به چاپ رنگی دارید؟

آیا می خواهید بدون دردسر و راحت فایل ها را از گوشی هوشمند خود به پرینتر ارسال کنید؟ آیا نیاز دارید که دستگاه فلش خور باشد و از روی فلش مموری فایل هایی را پرینت بگیرید ؟

تمامی موارد بالا را برای خودتان لیست کنید و هنگام خرید آن ها را در نظر بگیرید. همچنین پارامتر های دیگری هنگام خرید یک پرینتر مهم هستند که در ادامه به صورت مختصر آن ها را ذکر می کنیم.

پارامترهای انتخاب چاپگر چند کاره Samsung

پارامترهای انتخاب چاپگر چند کاره Samsung

  • نوع کسب و کار و میزان استفاده
  • جوهری یا لیزری بودن پرینتر
  • نوع پرینتر (پرینتر سیاه و سفید یا رنگی)
  • عمر مفید پرینتر و کیفیت ساخت
  • سرعت چاپ ، اسکن ، کپی و فکس
  • رزولوشن چاپ ، اسکن ، کپی و فکس
  • ظرفیت چاپ ماهانه پرینتر
  • نوع اتصالات پرینتر
  • حداکثر سایز کاغذ قابل چاپ
  • هزینه های نگهداری و کاتریج پرینتر و …

 

در ادامه به بررسی چند نمونه از بهترین پرینتر های 4 کاره سامسونگ می پردازیم:

پرینتر لیزری 4 کاره سامسونگ مدل ProXpress SL-M3370FD

چاپگر لیزری چند کاره سامسونگ مدل ProXpress SL-M3370FD بدنه مقاوم ، مستحکم و طراحی منحصر به فردی دارد و کار با آن بسیار آسان است.

این دستگاه دارای گواهینامه استاندارد بین المللی مصرف انرژی نیز می باشد و با سیستم عامل های ویندوز ، مک ، لینوکس و یونیکس کاملا سازگاری دارد.

این پرینتر 4 کاره دارای ابعاد 594*466*414 میلی‌متر باشد و وزن آن 15.15 کیلوگرم است. سینی اصلی این پرینتر سامسونگ قابلیت این را دارد که 250 برگ را در خود جای دهد.

پرینتر لیزری 4 کاره سامسونگ مدل ProXpress SL-M3370FD

همچنین می توانید متناسب با نیاز خود از انواع کاغذ های معمولی در ابعاد حداکثر   A4, A5, A6, B5 به عنوان کاغذ ورودی این پرینتر استفاده کنید. پرینتر سامسونگ مدل SL-M3370FD از قابلیت تغذیه‌ خودکار نیز ADF بهره می ‌برد.

حافظه این چاپگر سامسونگ 256 مگابایت می باشد و می تواند در هر دقیقه 35 صفحه را با رزولوشنی معادل 600*480 dpi به چاپ برساند و همچنین توان کار ماهانه آن برابر با 50000 هزار برگ می باشد.

این پرینتر سامسونگ مجهز به اسکنر است و نوع اسکنر آن Flatbed , ADF می باشد. رزولوشن اسکن دستگاه نیز 600*1200dpi می باشد.

سرعت کپی در این چاپگر 35 برگ در دقیقه است و رزولوشن کپی 600*600dpi می باشد. همچنین امکان بزرگ نمایی در این پرینتر چند کاره 25 تا 400 درصد می باشد.

این پرینتر سامسونگ کارت خوان و وای فای ندارد اما مجهز یه پورت USB2 و Ethernet می باشد.

 

چاپگر چند کاره Samsung مدل Xpress M2070F

این چاپگر بسیار جمع و جور است و ظاهری مناسب برای محیط های کاری و اداری دارد.

تکنولوژی چاپ این پرینتر از نوع لیزری است و یکی از پرینتر های 4 کاره سامسونگ مناسب برای کسب و کارهای کم مصرف و همینطور استفاده در خانه می باشد. همچنین این پرینتر از قابلیت تغذیه‌ی خودکار ADF بهره می‌برد.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

سینی اصلی این چاپگر قابلیت این را دارد که 150 برگ را در سینی خود جای دهد. همچنین می توانید متناسب با نیاز خود از انواع کاغذهای معمولی در ابعاد حداکثر  A4, A5, A6, B5به عنوان کاغذ ورودی به این نوع پرینتر 4 کاره استفاده کنید.

این پرینتر می تواند در هر دقیقه 20 صفحه را با رزولوشنی معادل با 1200*1200 dpi و به صورت دو رو چاپ کند و توان کار ماهانه این چاپگر برابر با 12000 هزار برگ در ماه می باشد.

تکنولوژی اسکن این پرینتر از نوع CIS می باشد و از لنزهای فیبرنوری برای عمل اسکن استفاده می کند. همچنین از رزولوشن اسکن 600*600 dpi بهره می برد.

چاپگر چند کاره Samsung مدل Xpress M2070F

سرعت کپی در این پرینتر 21 برگ در دقیقه می باشد. همچنین رزولوشن کپی این پرینتر 1200*1200dpi است.

نوع کارتریج یا تونر پرینتر از نوع MLT-D111S است که کارکرد آن در حدود 1000 برگ می باشد. می توان گفت که این دستگاه برای کم مصرف هاست چرا که کارکرد کارتریج آن بعد از 1000 برگ نیاز به شارژ دوباره و هزینه دارد.

این دستگاه از طریق پورت USB2.0 به کامپیوتر وصل می شود. همچنین مجهز به LCD می باشد اما کارت خوان ، امکان چاپ مسقیم و وای فای ندارد

مدل FW این پرینتر دارای دارای وای فای و قابلیت اتصال بی سیم نیز می باشد. در دورانی که تمام افراد یک گوشی موبایل دارند ، وجود WiFi یک مزیت بسیار مهم به شمار می آید.

 

پرینتر سامسونگ SCX-4623FH

چاپگر سامسونگ SCX-4623FH که جزو پرینتر های 4 کاره سامسونگ می باشد برای استفاده اداری و خانگی بسیار پرکاربرد است.

این چاپگر چند کاره سامسونگ قابلیت چاپ ، کپی ، اسکن و فکس را دارد. حافظه این پرینتر چندکاره سامسونگ 64 مگابایت است. این چاپگر می تواند در هر دقیقه 22 برگ را با رزولوشنی معادل 1200*1200 dpi و به صورت یک رو سیاه و سفید به چاپ برساند و توان کار ماهانه آن برابر با 12000 هزار برگ است.

این چاپگر قابلیت تغذیه خودکار ADF با ظرفیت 40 برگ را دارد. همچنین سینی اصلی این مدل چاپگر می تواند 250 برگ را در خود جای دهد.

پرینتر سامسونگ دست دوم SCX-4623FH

لازم به ذکر است که این چاپگر چند کاره Samsung اسکنر دارد و نوع اسکنر آن CIS رنگی می باشد و رزولوشن دیجیتال و اپتیکال آن به ترتیب 4800*4800 و 1200*1200 می باشد. همچنین سرعت اسکن اتوماتیک آن 30 صفحه در دقیقه است.

البته این دستگاه توانایی چاپ بر روی CD و چاپ دورو اتوماتیک را ندارد. سرعت کپی سیاه و سفید در این چاپگر چند کاره 22 صفحه در دقیقه و رزولوشن کپی آن 1200*1200 dpi می باشد.

این دستگاه فکس و گوشی تلفن نیز دارد که سرعت فکس آن برابر با یک برگ در 3 ثانیه (33.6 kbps) و رزولوشن آن 300*300 dpi می باشد.

چنانچه قصد خرید انواع پرینتر استوک لیزری چند منظوره با بهترین قیمت را دارید ، از طریق واتساپ یا شماره های تماس موجود در سایت با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان استوک پرینتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینتر های 4 کاره سامسونگ و همینطور دیگر برند ها به شما ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *