وبلاگ

بهترین پرینترهای 3 کاره سامسونگ با تکنولوژی چاپ لیزری

بهترین پرینترهای 3 کاره سامسونگ با تکنولوژی چاپ لیزری
5/5 - (1 امتیاز)

امروزه کمپانی‌ ها و شرکت های بسیار زیادی در زمینه ساخت و تولید پرینتر با یکدیگر رقابت می کنند و هر یک از آن ها در تلاش هستند تا محصولات بیشتری را با تکنولوژی روز و بالاترین کیفیت روانه بازار کنند. یکی از این کمپانی‌ ها شرکت سامسونگ است که فعالیت زیادی در این زمینه دارد. پرینتر های لیزری شرکت سامسونگ با مدل ها و قیمت های متفاوت و متنوعی تولید می شوند و هر کدام کارایی و قابلیت های خاص خود را دارند. از پرکاربردترین و پرطرفدارترین پرینتر های این شرکت نام آشنا ، پرینترهای 3 کاره سامسونگ است.

به طور کلی این دستگاه ها در دو مدل لیزری و جوهر افشان تولید می شوند و برای مصارف متفاوت اداری ، خانگی و سازمانی با حجم کاری کم تا بالا بسیار کاربردی هستند. به علاوه شرکت سامسونگ ثابت کرده است که می تواند در تمام بخش ها محصولات قدرتمندی را ارائه دهد.

با در نظر داشتن این که چاپگر Samsung دارای تنوع مدل می باشد ، در نگاه اول ممکن است بدون شناخت از امکانات و ویژگی های هر کدام ، قیمت آن ها را کمی بالا بدانیم ، ولی زمانی که به قابلیت های چاپگر ها نگاه کنیم متوجه ارزش بسیار بالای آن از لحاظ اقتصادی خواهیم شد.

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

پرینتر های چند کاره لیزری برای چاپ اسناد متنی مورد استفاده قرار می گیرند و برای چاپ از تونر استفاده میکند. این دستگاه ها با چاپ لیزری سیاه و سفید اسناد را برای شما به چاپ می رسانند.

 

پرینترهای 3 کاره سامسونگ

قطعا نام چاپگر های 3 کاره سامسونگ را شنیده اید. این دستگاه ها قابلیت های دیگری به جز چاپ کردن اسناد به کاربران ارائه می دهند. چاپگر های چند منظوره سامسونگ می توانند علاوه بر پرینت ، قابلیت های دیگری از جمله کپی ، اسکن و فکس را نیز به کاربران ارائه کند.

پرینتر های سه کاره قابلیت فکس ندارند. فکس از قابلیت های پرینتر های 4 کاره می باشد.

امروزه انواع پرینترهای 3 کاره سامسونگ هم برای کارهای کم حجم اداری و خانگی و هم برای ادارات و شرکت ها با نیاز چاپی بالا طراحی شده اند.

بعضی از چاپگر های سامسونگ از قابلیت اتصال به شبکه بی سیم WiFi و چاپ مستقیم اسناد ذخیره شده بر روی کارت حافظه پرینتر نیز برخوردار می باشند. این قابلیت ها باعث بالاتر رفتن محبوبیت آن ها شده است.

در ادامه چند نمونه از بهترین پرینتر های 3 کاره سامسونگ را با هم بررسی می کنیم.

 

چاپگر Samsung سه کاره M2070

چاپگر لیزری 3 کاره سامسونگ M2070 با بهره گیری از تکنولوژی چاپ لیزری صفحات را برای کاربران پرینت ، اسکن و کپی می کند.

سرعت پرینت این چاپگر چندکاره سامسونگ حداکثر ۲۰ صفحه در دقیقه می باشد و جهت استفاده در منزل و سازمان ها مناسب می باشد.

حداکثر وضوح این پرینتر  (dpi)1200*1200 برای چاپ برگه های A4 می باشد که وضوح کاملا خوب و مناسبی برای یک پرینتر چندکاره به حساب می آید.

ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه ۱۵۰ برگ A4  می باشد تا دیگر احتیاج به اضافه کردن پی در پی صفحات نباشد.

چاپگر Samsung سه کاره M2070 دست دوم

یک ویژگی بسیار مهم برای پرینترهای 3 کاره سامسونگ ، قابلیت اسکن صفحات می باشد ، اسکنر این دستگاه قابلیت آن را دارد که با سرعت اسکن ۱۷ برگ در دقیقه اسناد شما را اسکن نماید تا کاربران احتیاج به تهیه یک دستگاه اسکنر جداگانه نداشته باشند.

پرینتر 2070M سامسونگ برگه ها را با سرعت حداکثر ۲۰ برگ در دقیقه برای کاربران به چاپ می رساند.

قابلیت اتصال این محصول به رایانه با بهره گیری از پورت USB 2.0 انجام می شود. دستگاه چاپ سامسونگ ۲۰۷۰ از یک کنترل پنل نیز بهره می برد که امکان دسترسی به مراحل چاپ توسط آن ممکن است.

کنترل پنل این دستگاه در بهترین مکان قرار گرفته است و قابلیت تنظیمات مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد. کارتریج و تونر قابل استفاده در این دستگاه از نوع MLT-D111S می باشد.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

 

چاپگر سامسونگ مدل SCX-3400 از بهترین پرینترهای 3 کاره سامسونگ

از سری پرینترهای 3 کاره سامسونگ که در آن تکنولوژی لیزری به کار رفته است می توان به پرینتر سامسونگ مدل SCX-3400 اشاره کرد.

این پرینتر قابلیت چاپ ماهانه تا 1500 برگ را دارد که به نوبه خود به یکی از محصولات بی رقیب در این محدوده قیمت تبدیل شده است.

پرینتر SCX-3400 دارای سرعت چاپ 20 برگ در دقیقه می باشد که سرعت خوب و مناسبی است و به راحتی می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران جهت مصارف اداری و خانگی باشد.

چاپگر سامسونگ مدل SCX-3400 از بهترین پرینترهای 3 کاره سامسونگ

با این چاپگر و تنها با فشار دکمه «ECO» و فعال کردن حالت استفاده‌ی کمتر از تونر ، می توانید در استفاده از تونر کاغذ و برق صرفه ‌جویی کنید.

سرعت بالای چاپ این چاپگر Samsung موجب تسریع روند کاری کاربر در محیط کاری می‌ گردد.

وضوح خروجی این پرینتر نیز یکی از ویژگی‌ های قابل‌توجه آن است. وضوح 1200 × 1200 ، صفحات چاپی شما را متمایز و با کیفیت کرده و قدرت این مدل را به رخ می ‌کشد.

 

پرینتر سه کاره لیزری سامسونگ مدل MultiXpress K2200ND

این چاپگر که محصول برند سامسونگ است از تکنولوژی لیزری بهره می برد و به کاربر قابلیت پرینت ، کپی و اسکن را می دهد.

سه توانایی در یک دستگاه همراه با طراحی مناسب ، پاسخگوی نیاز کاربران در محیط های مختلف خانگی و اداری می باشد.

همچنین این چاپگر Samsung در مقایسه با دستگاه های هم مدل خود ، پایین ترین میزان مصرف را داراست و با تمامی استاندارد های بین المللی نیز در مصرف انرژی مطابقت دارد.

پرینتر سه کاره لیزری سامسونگ مدل MultiXpress K2200ND

ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه 250 برگ است و سرعت چاپ سیاه و سفید آن 20 برگ در دقیقه ، دارای رزولوشن چاپ 1200×1200 dpi و توان چاپ ماهیانه 50000 برگ است.

همچنین با بهره گیری از تکنولوژی ReCP  در این چاپگر می توان وضوح و کیفیت چاپ متون و تصاویر را بالاتر برد.

به این نکته هم باید توجه نمود که این دستگاه با قابلیت شبکه شدن و تغذیه اتوماتیک دو رو را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

پرینتر سامسونگ SCX-3201 از برترین پرینترهای 3 کاره سامسونگ

این پرینتر سه کاره لیزری محصول دیگری از شرکت سامسونگ می ‌باشد که مناسب استفاده‌ در دفاتر کار کوچک و یا استفاده خانگی می باشد.

این دستگاه قابلیت چاپ 16 صفحه‌ی A4 در دقیقه را دارد و همچنین مجهز به دکمه‌ی One Touch Print و Eco mode نیز می‌باشد.

این پرینتر بسیار کوچک و شیک طراحی و ساخته شده است و کیفیت خیلی خوب و مناسبی را ارائه می‌دهد.

این چاپگر Samsung با ابعاد 388 x 299 x 234 میلی متر تقریبا کوچک‌ ترین پرینتر لیزری چند کاره موجود در بازار می‌باشد.

بنابراین فضای بسیار کمی را بر روی میز کار شما اشغال می‌کند تا فضای آزاد زیادی داشته باشید و نگران کمبود فضا نباشید. همچنین این دستگاه پرینتر بسیار کم سر و صدا می باشد و به آرامی به کار خود ادامه می دهد.

 

مزایای خرید پرینترهای سامسونگ

کارایی ، کیفیت بالا و نام آشنا بودن برند سامسونگ از مهم ترین مزایای پرینترهای 3 کاره سامسونگ به حساب می آید. سرعت چاپ مناسب و بالا ، رزولوشن خوب و بدنه مقاوم از دیگر شاخصه های مهم پرینتر های سامسونگ می باشد تا کاربران در هنگام استفاده از دستگاه ، بهترین نتیجه ممکن را در سریع ترین زمان دریافت کنند. می توان گفت هر شخص یا شرکتی اگر با هدف خرید چاپگر سامسونگ به بازار مراجعه کند ، بدون شک دست پر باز خواهد گشت. انواع پرینتر های 3 کاره سامسونگ دست دوم را می توانید از بخش فروشگاه وبسایت سفارش دهید و در سریعترین زمان ممکن نحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *