وبلاگ

بهترین پرینتر های لیزری دست دوم ارزان HP

بهترین پرینتر های لیزری دست دوم ارزان HP
4.5/5 - (4 امتیاز)

یکی از مهم ترین موارد تعیین کننده برای کسانی که قصد خرید چاپگر استوک یا دست دوم دارند ، قیمت آن می باشد. در شرایط اقتصادی امروز اکثر مردم به دنبال پرینتر دست دوم ارزان می باشند. بطور مثال کاربرانی که استفاده آنها از چاپگر لیزری منحصر به چاپ بعضی از اسناد روزمره از جمله کپی شناسامه و مدارک و یا بلیط پرواز می شود ، اکثرا ترجیح می دهند تا هزینه بسیار زیادی را صرف خرید پرینتر نکنند.

خوشبختانه طراحان پرینتر و شرکت های تولید کننده ، توجه بسیار ویژه ای به این دسته از مصرف کنندگان داشته اند و قسمتی از تولیدات خود را به تولید پرینتر های ارزان قیمت و رده متوسط اختصاص داده اند.

خریداران پرینتر های ارزان قیمت ، چه نو و چه دست دوم ، اغلب کاربران خانگی هستند که هر از چند گاهی احتیاج پیدا می کنند تا بعضی از اسناد و مدارک مورد نیاز خود را با استفاده از آن چاپ نمایند و یا اشخاصی  که با نیاز اداری و تعداد چاپ معمولی قصد خرید این پرینتر ها را دارند.

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

می توان گفت که یکی از بهترین راه های صرفه جویی در هزینه ، خرید چاپگر ارزان دست دوم و انتخاب مدلی با کیفیت است که ماندگاری آن نیز با گذشت زمان مقرون به صرفه باشد.

انواع پرینتر دست دوم ارزان HP

انواع پرینتر دست دوم ارزان HP

به این نکته باید توجه کرد که تمام چاپگر ها از کیفیت یکسانی برخوردار نمی باشند و هنگامی که قصد خرید یک چاپگر ارزان قیمت را دارید به دنبال ویژگی های دستگاه باشید تا بتواند تمام نیاز های شما را برطرف سازد و از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

خوشبختانه امروزه برخی از پرینتر های ارزان قیمت HP علاوه بر اتصالات پورت USB 2,0 ، از اتصال Wi-Fi به عنوان یک ویژگی استاندارد نیز برخوردار می باشند که کار کاربر ها در چاپ اسناد را بسیار راحت تر می کند.

با انتخاب مدل های بدون قابلیت اتصال به WiFi ، باز هم می توانید پرینتر هایی با قیمت پایین تر خریداری کنید.

برای افرادی که نیاز چاپی بالایی دارند و قصد استفاده از چاپگر را در فضا های اداری و محل کار دارند ، پیشنهاد می شود که به دنبال دستگاهی با ظرفیت سینی کاغذ بالا و قابلیت چاپ دو رو خودکار باشند.

همچنین برای استفاده از پرینتر دست دوم ارزان در شرکت ها و ادارات بهتر است بر حسب نیاز از دستگاه های چند کاره (پرینت ، کپی ، فکس و اسکن) استفاده شود.

دستگاه های چند کاره (پرینت ، کپی ، فکس و اسکن)

به این علت که این مدل دستگاه های چند کاره به صورت یکجا می توانند تمام نیاز های شما را رفع کنند و دیگر نیازی نیست که برای داشتن هر کدام از این قابلیت ها یک دستگاه جداگانه تهیه کنید. به این صورت هزینه های شما نیز کاهش پیدا می کند.

در ادامه قصد داریم چند مدل از پرینتر های ارزان قیمت بازار که در استوک پرینتر نیز قادر به خرید آن ها هستید را با هم بررسی کنیم.

 

چاپگر های تک کاره ارزان قیمت

چاپگر ارزان اچ پی تک کاره LaserJet Pro M401dn

پرینتر لیزری اچ پی مدل ‏M401dn‏ در ابعاد ‏‎346x368x267‎‏ طراحی و ساخته شده است و وزنی در حدود 10 کیلوگرم را دارا می باشد که برای مصارف خانگی ، ‏اداری و مشاغلی که نیاز به پرینت بالایی دارند بسیار مقرون به صرفه می باشد.

از مزایای این چاپگر تک ‏کاره می توان به قابلیت پرینت بر روی کاغذ با سایز های بسیار متنوع اشاره کرد. ظرفیت سینی این پرینتر 250 برگ است و از سرعت چاپ ‏بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

از دیگر ویژگی های خوب این دستگاه می توان به رزولوشن پرینت ‏‎1200×1200 dpi‎‏  و حافظه جانبی 128 مگابایت آن اشاره نمود.

چاپگر ارزان اچ پی تک کاره LaserJet Pro M401dn

توان کار ‏ماهانه این چاپگر بسیار بالاست و به علت کارکرد بسیار مناسبش ، مشکل بسیاری از کاربران را حل کرده است.‏

همچنین این ‏دستگاه دارای یک صفحه نمایش لمسی حرفه ای می باشد که سایز آن نیز 8.89 سانتی متر است.

در مجموع می توان گفت که این چاپگر ارزان و دست دوم یکی از دستگاه های تک کاره قدرتمند و پر کاربرد است که با طراحی زیبای خود می تواند به میز کار شما نیز زیبایی ببخشد.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

 

چاپگر اچ پی تک کاره LaserJet Pro M404dn

پرینتر دست دوم ارزان اچ پی مدل M404dn در گروه پرینتر های تک کاره شرکت HP قرار میگیرد. ابعاد این دستگاه حدودا 381x 634 x 241 میلی‌متر است و می توان گفت که این دستگاه جهت انجام کار ها با حجم محدود تجاری و اداری و البته کارهای با حجم زیاد خانگی کاملا مناسب می باشد.

با توجه به ابعاد مناسب آن ، شما به راحتی می توانید بر روی میز کار خود این دستگاه را قرار دهید.

ظرفیت سینی این پرینتر در حالت عادی جهت استفاده کاربران 550 برگ است ولی برای کاربرانی که نیاز به انجام کار های سنگین تر را دارند می توان از سینی 550 برگی که به شکل جداگانه نصب می گردد استفاده نمود. البته به این نکته نیز توجه کنید که این مدل چاپگر به سیستم WiFi مجهز نیست.

چاپگر اچ پی تک کاره LaserJet Pro M404dn

اگر نیاز به چاپگر ارزان با سرعتی بالا دارید و اتصال بی سیم برای شما مهم نیست ، پرینتر اچ پی M404dn می تواند نیاز شما را برطرف نماید به این دلیل که قابلیت چاپی بالغ بر 38 برگ در دقیقه را دارد.

البته که سرعت چاپ بالای آن موجب نمی شود که کیفیت چاپ پایین بیاید. این پرینتر تک کاره توانسته است که از نظر طراحی ، امکانات جانبی و کیفیت ساخت امتیاز قابل قبولی را کسب نماید که با توجه به قیمت مناسب آن در استوک پرینتر قطعا انتخابی مطمئن و مقرون به صرفه است.

 

چاپگر های چند کاره ارزان قیمت

چاپگر ارزان اچ پی استوک چهار کاره LaserJet Pro MFP M1212nf

این پرینتر دارای نمایشگر سه خطی و لامپ‌های LED است که می‌توانند در هنگام استفاده از پرینتر راهنمای شما باشند.

در زیر نمایشگر یک پد اعداد جای گرفته است و دو دکمه‌ی دیگر نیز جهت انجام فکس و کپی وجود دارد.

ظرفیت سینی ورودی این چاپگر 50 برگ می باشد که می توان گفت ظرفیت بالایی نمی باشد. اما سینی ورودی ADF ظرفیت کاغذ 35 برگ را داراست که مناسب است.

چاپگر اچ پی استوک چهار کاره LaserJet Pro MFP M1212nf

توانایی چاپ این پرینتر دست دوم ارزان تا 8000 صفحه در ماه است که شرکت HP جهت بالاتر بردن عمر و کارایی مفید چاپ تا 2000 برگ را پیشنهاد می‌کند.

این پرینتر چندکاره توانایی چاپ اسناد تا 19 صفحه در دقیقه را دارد. در کل می توان گفت که پرینتر M1212nf یکی از با ارزش‌ ترین چاپگر های HP و همچنین ارزان قیمت‌ترین دستگاه اچ پی در این کلاس می باشد.

وجود امکانات و قابلیت هایی نظیر پرینت ، اسکن ، فکس ، کپی و ADF و همچنین ارائه‌ی سرعت بسیار مناسب و بالا و کیفیت خوب برای آن مزیت ‌هایی بزرگ به شمار می ‌آیند.

 

چاپگر اچ پی استوک چهار کاره LaserJet Pro MFP M225dn

این پرینتر چندکاره‌ لیزری علاوه بر پرینت قابلیت‌ های اسکن ، کپی و فکس هم در اختیار کاربران قرار می دهد. دارای قابلیت چاپ دوروی اتوماتیک «Duplex» می باشد که با استفاده از آن می توانید در هزینه ‌ها و زمان نیز صرفه‌ جویی کنید.

کنترل پنل طراحی ‌شده در دستگاه این اجازه را به کاربر می‌ دهد تا به ‌سرعت و بدون اتلاف وقت انجام عملیات چاپی را شروع کند.

قابلیت تغذیه‌ی خودکار کاغذ یا همان ADF یکی از ویژگی‌ های مطلوب و خوشایندی است که در این چاپگر ارزان به‌ کار رفته است و بوسیله آن می توانید عملیات اسکن ، کپی و فکس را با فشار یک دکمه عملیات را شروع کنید و دیگر نیازی نیست تا خودتان به‌ شکل دستی کاغذ ها را وارد دستگاه نمایید.

چاپگر چهار کاره LaserJet Pro MFP M225dn

همچنین می‌توانید این پرینتر را بوسیله ی درگاه Ethernet در شبکه‌ی کامپیوتری کاری خود به اشتراک بگذارید. همچنین کاربران از راه دور می‌توانند با بهره گیری از HP Eprint اسناد مورد نظر را چاپ کنند.

علاوه بر پورت Ethernet و شبکه با اتصال دستگاه از طریق درگاه USB می توانید بر دستگاه خود مدیریت کنید و کارکردهای دستگاه و موارد مصرفی را کنترل نمایید.

این دستگاه قادر می باشد که با سرعت 26 برگ در دقیقه اسناد شما را چاپ کند و اولین برگه در کمتر از 8 ثانیه به چاپ برساند.

در این مقاله سعی کردیم دو نمونه از چاپگر های تک کاره و دو نمونه از چاپگر های چند کاره ارزان قیمت را برای کاربرانی که به دنبال پرینتر هایی با قیمت مناسب میگردند بررسی کنیم.

جهت مشاهده بیشتر و خرید انواع پرینتر دست دوم ارزان می توانید به قسمت فروشگاه استوک پرینتر مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با مشاوران ما از طریق واتساپ یا شماره های تماس در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *