وبلاگ

چه پرینتری برای کافی نت خوب است؟ معرفی انواع چاپگر مناسب کافی نت

چه پرینتری برای کافی نت خوب است؟ معرفی انواع چاپگر مناسب کافی نت
3.8/5 - (5 امتیاز)

چاپگرها یکی از وسایل مورد نیاز و ضروری در تمام ادارات ، مدارس ، شرکت ها و مراکز مختلف از جمله کافی نت ها محسوب می شوند که کیفیت و کارایی آن ها بسیار مهم است. انواع مختلفی از پرینترهای لیزری تک رنگ ، پرینتر لیزری رنگی و همینطور جوهر افشان در بازار موجود می باشند که با توجه به نیاز و شغل خود می توانید از آن ها بهره ببرید. حال سوال این است که چه پرینتری برای کافی نت خوب است؟

در جواب این شوال باید به شما بگوییم که هر کدام از این چاپگرها مزایا ، معایب و ویژگی های خاص خود را دارند که باید تفاوت های آن ها را مد نظر داشته باشید تا بتوانید چاپگر مناسب نیاز شغل خود را به راحتی پیدا کنید.

افراد زیادی هستند که برای انجام کارهای اینترنتی خود به کافی نت ها مراجعه می کنند. معمولا این افراد در منازل خود پوشش اینترنتی مناسبی ندارند و یا کامپیوتر و تجهیزات مورد نیاز در اختیار آن ها نیست.

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

کافی نت یک تجارت کاملاً سودآور است ، اما در صورت عدم ارائه خدمات خوب ، مشتریان شما دائمی نخواهند بود. رایج ترین دلیلی که مردم به کافی نت ها رجوع می کنند ، چاپ ، اسکن ، فکس و کپی می باشد. از این رو باید یک چاپگر باکیفیت در کافی نت خود داشته باشید تا عموم مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

ویژگی های یک پرینتر خوب

رزولوسن و سرعت چاپ مناسب ، ظرفیت سینی بالا ، قابلیت چاپ دو رو ، رزولوشن و سرعت اسکن و کپی، قابلیت تغذیه خودکار یا ADF ، پورت های موجود در دستگاه، قابلیت شبکه و وای فای، همگی از ویژگی های یک پرینتر خوب برای کافی نت هستند ک هنگام خرید بهتر است به آن ها توجه کنید.

ما می دانیم که انتخاب یک چاپگر از بین هزاران مدل چقدر سخت است. برای همین در این مطلب ، چند چاپگر مناسب کافی نت را به شما معرفی خواهیم کرد تا به راحتی بتوانید از آن ها برای کسب و کار خود بهره بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید.

 

چه پرینتری برای کافی نت خوب است؟ معرفی مدل ها

پرینتر سه کاره لیزری رنگی دست دوم اچ پی HP LaserJet M775dn با سایز A3

چاپگر HP M775dn یکی از چاپگرهای جدید و سه کاره کمپانی بزرگ اچ پی محسوب می شود که مبتنی بر فناوری چاپ لیزری سه کاربرد مختلف کپی ، اسکن و پرینت را ارائه می دهد. این دستگاه که سایز چاپ کاغذ آن A3 می باشد ، برای مصارف اداری گزینه ای بسیار مناسب است.

سیستم خودکار مهیا کردن کاغذ (ADF) برای این پرینتر تعبیه شده است که ظرفیت آن 100 برگ می باشد. همچنین سینی اصلی این پرینتر سه کاره می تواند 250+100 برگ کاغذ را در خود جای دهد.

چاپگر لیزری اچ پی تک کاره استوک LaserJet Pro 400 M401dn

سرعت چاپ رنگی و سیاه و سفید این دستگاه 30 برگ در دقیقه و رزولوشن چاپ آن 600*600dpi  نیز می باشد. حافظه این چاپگر مناسب کافی نت 1536 مگابایت ، پردازنده به کار رفته در آن 800 مگاهرتز و توان کارکرد ماهانه آن 120000 صفحه می باشد. این محصول از قابلیت چاپ دو رو اتوماتیک نیز برخوردار است.

این دستگاه اسکنر و کپی هم دارد که نوع اسکنر آن Flatbed and ADF و رزولوشن اپتیکال اسکنر آن 600*600dpi  می باشد. همچنین تعداد اسکن اتوماتیک آن 100 برگ در دقیقه ، عمق اسکن رنگی آن 24 بیت ، سرعت اسکن رنگی آن 30 برگ در دقیقه و سایز اسکن آن A4 می باشد.

سرعت کپی رنگی و سیاه و سفید این پرینتر سه کاره اچ پی 30 برگ در دقیقه و رزولوشن کپی آن 600*600dpi  می باشد. همچنین حداکثر تعداد کپی آن 99 برگ در دقیقه و امکان بزرگ نمایی آن 25 تا 400 درصد در نظر گرفته شده است.

این چاپگر چند منظوره اچ پی یک صفحه نمایش ال سی دی رنگی لمسی حرفه ای نیز دارد. از دیگر ویژگی های این پرینتر اچ پی نیز می توان به پورت USB2 برای ارتباط با رایانه و پورت Ethernet برای ارتباط با شبکه اشاره کرد.

 

چاپگر لیزری اچ پی تک کاره استوک LaserJet Pro 400 M401dn

در ادامه مطلب چه پرینتری برای کافی نت خوب است ، به معرفی این پرینتر می رسیم. این چاپگر ، یک چاپگر لیزری تک کاره سفید و سیاه می باشد که برای استفاده در ادارات و همین طور کافی نت ها با نیاز چاپ بالا گزینه ای بسیار مناسب است.

چاپگر تک کاره اچ پی M401dn می تواند 250 برگ کاغذ را در خود جای دهد و توان کار ماهیانه آن 50000 برگ می باشد. سرعت چاپ این دستگاه 33 برگ در دقیقه است و قابلیت چاپ دورو اتوماتیک برای آن در نظر گرفته شده است.

چاپگر لیزری اچ پی تک کاره استوک LaserJet Pro 400 M401dn

این چاپگر لیزری پردازنده 800 مگاهرتزی دارد و حافظه آن 128 مگابایت می باشد. همچنین رزولوشن چاپ آن 1200*1200dpi است.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

استفاده از ویژگی ePrint در این دستگاه، از هرکجای دنیا و با استفاده از هر دستگاهی که قابلیت اتصال به اینترنت و قادر به ارسال ایمیل باشد از جمله لپ تاپ ، تلفن همراه و تبلت اسناد خود را به سمت چاپگرتان ارسال کنید و این دستگاه قدرتمند اقدام به چاپ آن ها خواهد کرد.

این دستگاه از پورت Ethernet جهت شبکه شدن دستگاه ها بهره می برد. در سمت چپ این چاپگر یک پورت USB برای اتصال حافظه فلش نیز تعبیه شده است تا اسناد چاپی خود را بدون احتیاج به رایانه و به شکل مستقیم به چاپ برسانید.

 

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Enterprise M506dw یک چاپگر مناسب کافی نت

پرینتر اچ پی M506dw یکی از پرینترهای شرکت اچ پی می باشد که به دلیل برخورداری از قابلیت چاپ دورو و سینی کاغذ 650 برگی برای استفاده در کافی نت ها ، اماکن تجاری و اداری کوچک با حجم کاری زیاد و متوسط گزینه ای بسیار مناسب است.

رزولوشن چاپ این چاپگر 1200 × 1200 dpi می باشد و عملکرد قابل‌ ملاحظه‌ای در چاپ تصاویر و متون دارد. این چاپگر در هر دقیقه 45 برگ را به چاپ می رساند که برای یک پرینتر لیزری مطلوب است.

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Enterprise M506dw یک چاپگر مناسب کافی نت

این چاپگر تک کاره قابلیت چاپ دو رو نیز دارد که با این ویژگی به پشت ‌و رو کردن دستی کاغذ دیگر نیازی نمی باشد و این امر منجر به ‌صرفه جویی در زمان و برگ کاغذ خواهد شد. توان کار ماهانه این چاپگر مناسب کافی نت 150000 برگ در ماه می باشد اما شرکت اچ پی پیشنهاد کرده که این میزان از 2000 تا 7500 برگ تجاوز نکند تا طول عمر چاپگر کاهش نیابد.

این دستگاه پس از ارسال دستور چاپ در 5.9 ثانیه اولین برگ را چاپ می نماید که در مقایسه با دیگر محصولات هم ‌رده خود سریع ‌تر است.

این چاپگر تک کاره درگاه استاندارد USB و شبکه دارد. به این صورت که اگر در محیط کار خود از ارتباط شبکه‌ای بهره می‌برید ، می‌توانید این چاپگر لیزری را بین چند کاربر به اشتراک بگذارید. همچنین قابلیت وای فای در این چاپگر تعبیه شده است و برای اعمال نمایش و تنظیمات اعلان‌ها ، از یک نمایشگر LCD رنگی 4 خطی نیز بهره می برد.

 

چاپگر لیزری اچ پی استوک تک کاره LaserJet P2035

در ادامه مطلب چه پرینتری برای کافی نت خوب است ، به پرینتر لیزری P2035 می رسیم که یک چاپگر تک کاره می باشد و با تکنولوژی پرینت لیزری در سایز A4 پاسخگوی بسیاری از کاربران در کافی نت ، خانه یا محل کار است.

سرعت چاپ این دستگاه بسیار بالاست و اسناد و مدارک شما را با سرعت 30 برگ در دقیقه به چاپ می رساند.

چاپگر لیزری اچ پی استوک تک کاره LaserJet P2035

این چاپگر تک کاره می تواند 250 برگ کاغذ را در خود جای دهد و همچنین توان کار ماهانه آن 25000 برگ می باشد.

نوع چاپ این پرینتر تک کاره اچ پی تک رنگ است و سرعت چاپ سیاه و سفید آن 30 صفحه در دقیقه در نظر گرفته شده است. حافظه این چاپگر تک کاره 16 مگابایت ، پردازنده آن 266 مگاهرتز و رزولوشن چاپ آن 600×600 dpiمی باشد.

پورت ارتباط به کامپیوتر این دستگاه پورت های  USB 2وParallel  می باشند.

 

چاپگر لیزری اچ پی دست دوم سه کاره HP LaserJet Enterprise M525dn یک چاپگر مناسب کافی نت

چاپگر لیزری سه کاره M525dn یکی از چاپگرهای چند منظوره پر فروش شرکت بزرگ اچ پی به حساب می آید که سه قابلیت مختلف اسکن ، کپی و پرینت را انجام می دهد.

ظرفیت سینی کاغذ این چاپگر سه کاره 500 برگ می باشد و از قابلیت پرکاربرد تغذیه خودکار ADF بهره می ‌برد که ظرفیت آن 50 برگ می باشد.

حافظه این پرینتر چند منظوره 1 گیگابایت است و با سرعت 42 برگ در دقیقه و رزولوشن چاپ 1200*1200 dpi می تواند اسناد و مدارک را چاپ نماید.

چاپگر لیزری اچ پی دست دوم سه کاره HP LaserJet Enterprise M525dn یک چاپگر مناسب کافی نت

پردازنده این چاپگر سه کاره 800 مگاهرتز و توان کار ماهانه آن برابر با 75000 هزار برگ در ماه می باشد.

این چاپگر چند منظوره اچ پی اسکنر از نوع (Flatbed) و (ADF) دارد که سرعت اسکن رنگی آن 32 برگ در دقیقه و سرعت اسکن سیاه سفید آن 42 برگ در دقیقه می باشد. رزولوشن دیجیتال و اپتیکال اسکنر این دستگاه 600dpi و سایز اسکن مسطح آن 432*297 میلی متر است.

قابلیت اسکن دورو اتوماتیک نیز در این پرینتر قرار گرفته است و همچنین تکنولوژی اسکن آن CIS و عمق اسکن رنگی آن 24 بیت می باشد.

سرعت کپی سیاه و سفید این محصول 42 برگ در دقیقه و در حالت دو رو 28 برگ در دقیقه با رزولوشن 600*600dpi و با بزرگ نمایی 25 تا 400 درصد  می باشد.

قابل ذکر است که حداقل 1600 صفحه کاغذ می تواند در مخزن بزرگ این چاپگر قرار بگیرد. پورت (Ethernet) برای ارتباط با شبکه و پورت (USB 2.0) برای ارتباط با رایانه ، پورت هایی هستند که میتوانید از آن ها بهره ببرید.

 

چاپگر لیزری اچ پی استوک تک کاره HP LaserJet Enterprise 3015dn

چاپگر لیزری تک کاره 3015dn سرعت مناسب ، کیفیت نسبتا بالا ، ظرفیت کاغذ بالا و هزینه نگهداری بسیار پایینی دارد. سینی اصلی این چاپگر لیزری توانایی این را دارد که 500 برگ کاغذ A4 را در خود جای دهد.

این چاپگر مناسب کافی نت، حافظه 128 مگابایتی ، پردازنده 540 مگاهرتزی و رزولوشن چاپ 1200*1200 dpi دارد.

چاپگر لیزری اچ پی استوک تک کاره HP LaserJet Enterprise 3015dn

این محصول از قابلیت چاپ دو رو اتوماتیک (Auto Duplex) نیز بهره می برد همچنین توان کار ماهانه آن برابر با 100000 هزار برگ در ماه و سرعت چاپ سیاه و سفید آن 42 صفحه در دقیقه می باشد.

این دستگاه صفحه نمایش LCD دو خطی دارد و مجهز به پورت Ethernet و همین طور پورت USB 2.0 می باشد.

 

پیشنهاد استوک پرینتر

حال که با این پرینتر های همه فن حریف آشنا شدید و دانستید که چه پرینتری برای کافی نت خوب است ، خرید چاپگر دست دوم می تواند یک انتخاب مناسب و مقرون به صرفه برای کافی نت شما باشد. با مراجعه به بخش فروشگاه سایت علاوه بر مدل های ذکر شده می توانید بسیاری از مدل ها و برند های معتبر دیگر از جمله سامسونگ ، اچ پی ، کانن ، اپسون و غیره را مشاهده و مقایسه نمایید و نسبت به خرید آن ها اقدام کنید. همچنین میتوانید از طریق شماره های تماس با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه بهتر یادگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *