وبلاگ

معرفی ارزانترین چاپگر های hp دست دوم + قیمت روز

ارزانترین چاپگر hp
3.2/5 - (6 امتیاز)

امروزه چاپگر به یکی از وسایل مورد نیاز زندگی کاری ما تبدیل شده است. با وجود ویروس کوید ۱۹ ، این محصول به خصوص برای دانشجویان ، دانش آموزان و صاحبین مشاغل مختلف بسیار پرکاربرد و ضروری شده است ، از این رو نیاز به پرینترهای ارزان قیمت بیشتر و بیشتر حس می شود. خرید ارزانترین چاپگر hp یکی از راه حل های این موضوع می باشد که استوک پرینتر در این مطلب قصد دارد به آن بپردازد.

همیشه چاپگرهای گران قیمت ، بهترین گزینه جهت خرید نمی باشند. با گران شدن بیشتر لوازم الکترونیکی در بازار فعلی ، همچنان می‌توان پرینترهای خوب و باکیفیت استوک را پیدا کرد که علاوه ‌بر داشتن قیمت پایین از امکانات خوبی برخوردار باشند. چاپگرهای اچ پی با قیمت های مختلفی در بازار موجود می باشند و امکانات متنوعی را به شما ارائه می دهند.

امروزه ما شاهد تقاضای سنگین برای خرید پرینترهای سطح پایین جهت کار در خانه و ادارات کوچک هستیم. برای بسیاری از مردم ، یک چاپگر ارزان قیمت تمام نیاز آن ها را برطرف می کند.

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

در ادامه قصد داریم با معرفی چند مورد از بهترین چاپگرهای ارزان قیمت بازار فعلی ، شما را در خرید چاپگر خوب و ارزان برای خانه یا محل کارتان راهنمایی کنیم تا با کمترین هزینه بتوانید تصاویر و اسناد مورد نظر خود را به چاپ برسانید.

 

برند اچ پی

یکی از نام‌های شناخته شده و از بزرگ ‌ترین تولیدکننده های لپ‌تاپ و انواع چاپگر لیزری رنگی و سیاه و سفید ، هیولت پاکارد یا به اختصار اچ پی (HP) می باشد.

پرینترهای این برند از لحاظ کیفیت ساخت ، کیفیت چاپ ، امکانات و سرعت چاپ در بالاترین حد ممکن قرار گرفته اند و این توانایی را دارند که تمامی نیازهای کاربران را برطرف ‌کنند.

فروشگاه استوک پرینتر به عنوان مرکز فروش چاپگر دست دوم ، عرضه کننده ارزانترین چاپگر های hp اعم از چاپگر های تک کاره و چند کاره تک رنگ و رنگی اچ پی می باشد. اگر برای خانه یا محل کار خود نیاز به چاپگر دارید می توانید انواع محصولات اچ پی را به راحتی از استوک پرینتر سفارش دهید.

برند اچ پی 

چاپگر های تک کاره ارزان قیمت برند اچ پی

پرینترهای تک کاره تک رنگ و لیزری تنها عملیات پرینت و چاپ را انجام می دهند و قابلیت اسکن و فکس ندارند. چاپگرهای تک کاره لیزری برای افرادی که استفاده چندانی از قابلیت های دیگر پرینتر ندارند گزینه بسیار مناسبی است.

دقت کنید که چاپگر های ارزان قیمت تر ممکن است از قابلیت هایی مانند سرعت چاپ بالا ، امکان چاپ دو رو ، قابلیت ADF ، وای فای ، پورت اترنت جهت شبکه و همینطور صفحه نمایش LCD برخوردار نباشند و کمبود این قابلیت ها باعث به صرفه تر بودن آن ها شده است. در ادامه به معرفی چند نمونه از ارزانترین چاپگر های hp میپردازیم. جهت اطلاع از قیمت بروز روی لینک هر محصول کلیک نمایید تا وارد بخش جداگانه هر محصول شوید.

 

چاپگر لیزری اچ پی تک کاره HP LaserJet Pro M102a

این چاپگر تک کاره برای مصارف خانگی ، اداری و در کل حجم کاری کم گزینه‌ مناسبی است. فناوری HP On/Off در این چاپگر تک کاره تعبیه شده است و در حالتی که با دستگاه کار نمی کنید ، دستگاه به حالت استند بای رفته و با ارسال دستور پرینت ، مجدد شروع به کار خواهد کرد.

پرینتر اچ پی لیزری تک کاره M102a

این چاپگر تک کاره در مدت ‌زمان یک دقیقه ، تعداد ۲۲ برگ را با کیفیت قابل قبول به چاپ می رساند. همچنین سینی این چاپگر می تواند 120 برگ کاغذ را در خود جای دهد.

رزولوشن چاپ این چاپگر خوب و ارزان 600dpi می باشد و با فناوری HP FastRes این رزولوشن می تواند به ۱۲۰۰ dpi نیز برسد.

توان ماهانه این دستگاه تک کاره 10000 برگ در ماه و حافظه آن 128 مگابایت می‌باشد و پردازنده 600 مگاهرتزی در آن تعبیه شده است. پرینت اولین برگ در این چاپگر فقط ۷.۳ ثانیه به طول می انجامد.

کارتریج این چاپگر تک کاره از نوع 17A می باشد که می تواند تا ۱۶۰۰ برگ را چاپ نماید. لازم به ذکر است پورت USB تنها درگاه ارتباطی این پرینتر تک کاره اچ‌ پی می باشد.

 

چاپگر لیزری تک کاره HP LaserJet 1020 از ارزانترین چاپگر های hp

قیمت مناسب و سرعت چاپ این پرینتر باعث شده تا به عنوان یکی از چاپگرهای محبوب در میان مصرف کنندگان به حساب بیاید.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

توان کار ماهانه این دستگاه برابر با 5000 هزار برگ در ماه و سرعت چاپ سیاه و سفید آن 19 برگ در دقیقه می باشد.

چاپگر لیزری تک کاره HP LaserJet 1020 از ارزانترین چاپگر های hp

پردازنده 266 مگاهرتزی در این چاپگر تعبیه شده است و از رزولوشن چاپ 600*600 dpi بهره می برد.

نوع کارتریج به کار برده شده در این چاپگر تک کاره A12 می باشد که کارکرد آن 2000 برگ است. همچنین پورت ارتباط به کامپیوتر این چاپگر تک کاره ، پورت USB 2.0 در نظر گرفته شده است.

 

چاپگر خوب و ارزان اچ پی تک کاره HP LaserJet P1005

این پرینتر لیزری تک کاره تک ‌رنگ کیفیت خروجی قدرتمند و عالی دارد که برای استفاده در مدارس ، خانه و کارهای سبک و متوسط پیشنهاد می شود. سینی کاغذ این چاپگر تک کاره می تواند تا 150 برگ کاغذ را در خود جا دهد.

چاپگر خوب و ارزان اچ پی تک کاره HP LaserJet P1005

کیفیت چاپ‌ این دستگاه 600x600dpi و سرعت چاپ آن حداکثر 15 صفحه در دقیقه می باشد. همچنین توان کار ماهانه آن 5000 برگ در ماه می باشد و پردازنده 266 مگاهرتزی در آن تعبیه شده است.

کارتریج سازگار با این چاپگر تک کاره اچ پی مدل A35 رنگ مشکی می باشد که دارای حجم چاپ تا 1500 برگ می باشد و در آخر پورت ارتباط به کامپیوتر این چاپگر پورت USB 2.0 می باشد.

 

چاپگر لیزری اچ پی تک کاره HP LaserJet 1018

از نمونه های ارزانترین چاپگر hp می توان به چاپگر لیزری 1018 اشاره کرد. این پرینتر تک کاره یکی از کوچک ترین و بهترین پرینترهای قدیمی شرکت اچ پی می باشد و از ویژگی های بارز آن می توان به جمع جور بودن و سرعت مناسب اشاره کرد که آن را به گزینه ای بسیار مناسب برای محیط های اداری و خانگی تبدیل کرده است.

رزولوشن چاپ این چاپگر تک کاره تک رنگ ، 600*600 dpi در نظر گرفته شده است و پردازنده RISC تعبیه شده در این پرینتر 266 مگاهرتز می باشد.

چاپگر لیزری اچ پی تک کاره HP LaserJet 1018

توان کار ماهانه این چاپگر تک کاره برابر با 3000 هزار برگ در ماه و سرعت چاپ سیاه و سفید آن 12 برگ در دقیقه می باشد. زمان خروج اولین برگ در این چاپگر کم تر از 10 ثانیه است.

این دستگاه قابلیت Economode دارد که باعث می شود از تونر کم تر استفاده شود و همین امر باعث بالا رفتن عمر کاتریج خواهد شد.

نوع کارتریج تونر این چاپگر 12A است که کارکرد آن 2000 برگ می باشد. پورت های ارتباط با کامپیوتر این پرینتر USB-2 و Parallel است و به جای صفحه نمایش ، 3 عدد چراغ (شروع ، آماده ، توجه) روی آن قرار گرفته است تا وضعیت های مختلف را به کاربر اطلاع رسانی کند.

 

چاپگر خوب و ارزان چند کاره اچ پی

چاپگرهای چندکاره دستگاه هایی می باشند که علاوه بر چاپ ، قادر به انجام عملیات کپی ، ارسال فکس و اسکن نیز می باشند. در ادامه این مطلب چاپگرهای ارزان قیمت چندکاره موجود در بازار فعلی و همینطور استوک پرینتر را معرفی خواهیم کرد.

 

چاپگر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet M2727nf

توسط این پرینتر اچ پی چهارکاره با سرعت چاپ 27 صفحه در دقیقه می توانید هر آن چه را که می خواهید به سرعت چاپ برسانید. این چاپگر چند منظوره در کم تر از 10 ثانیه پس از فرمان پرینت ، برگ چاپ شده را به شما تحویل می دهد.

چاپگر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet M2727nf

رزولوشن چاپ این دستگاه 600×600 dpi و حافظه آن 64 مگابایت می باشد. قابلیت چاپ دورو اتوماتیک برای این دستگاه تعبیه شده است و توان کار ماهانه آن برابر با 15000 هزار برگ می باشد.

رزولوشن اسکنر این چاپگر چندکاره 1200dpi و سرعت اسکن آن 15 صفحه در دقیقه می باشد. همچنین رزولوشن کپی این پرینتر چندکاره 600*600 dpiو سرعت کپی سیاه و سفید آن 27 صفحه در دقیقه است.

سرعت فکس این دستگاه برابر با یک برگ در 3 ثانیه و رزولوشن فکس آن 300*300 dpi می باشد و از حافظه فکس 400 برگی بهره می برد. همچنین لازم به ذکر است که این چاپگر به پورت USB2 و Ethernet مجهز شده است.

 

چاپگر لیزری اچ پی چهار کاره LaserJet Pro M1214nfh

این چاپگر لیزری چند منظوره یکی از ارزانترین چاپگر hp محسوب می شود که رزولوشن بسیار بالایی را دارد و کوچک ترین جزئیات موجود در فایل های مورد نظر شما را با وضوحی کاملا مناسب و مطلوب به چاپ می رساند.

ارزانترین چاپگر hp

این چاپگر استاندارد Energy Star دارد و تکنولوژی Auto-On/Off برای صرفه جویی در مصرف انرژی ، برای آن تعبیه شده است. از ویژگی های دیگر این چاپگر چند منظوره می توان به تکنولوژی ePrint برای کنترل از راه دور از طریق دستگاه های دیجیتال نیز اشاره کرد.

این دستگاه می تواند 120 برگ کاغذ را در خود جای دهد و از ویژگی تغذیه خودکار ADF با ظرفیت 35 برگ بهره می برد. حافظه این چاپگر اچ پی 64 مگابایت و رزولوشن چاپ آن 600*600 dpi می باشد.

توان کار ماهانه این چاپگر خوب و ارزان برابر با 8000 هزار برگ و سرعت چاپ سیاه و سفید آن 18 برگ در دقیقه در نظر گرفته شده است.

نوع اسکنر این چاپگر ADF ، Flatbed می باشد و رزولوشن اپتیکال آن 1200*1200 dpi است. سرعت اسکن آن 6 برگ در دقیقه و کیفیت یا عمق اسکن رنگی آن 24 بیت می باشد. رزولوشن کپی این دستگاه 600*400 dpi و سرعت کپی سیاه و سفید آن 18 برگ در دقیقه است.

رزولوشن فکس این دستگاه 300*300 dpi ، سرعت فکس یک برگ در 3 ثانیه و حافظه فکس آن 500 برگ در نظر گرفته شده و مجهز به شماره گیر خودکار می باشد.

این دستگاه به پورت 2USB و Ethernet مجهز است و از صفحه نمایش LCD بهره می برد.

 

چاپگر رنگی لیزری اچ پی استوک چهار کاره LaserJet Pro CM1415n از ارزانترین چاپگر hp

این چاپگر چند کاره که می تواند اسکن ، کپی ، پرینت و فکس را انجام دهد ، به صورت رنگی و با فناوری چاپ لیزری کار می کند و از ارزانترین چاپگر های لیزری رنگی چهار کاره اچ پی به حساب می آید.

سینی اصلی این پرینتر چند منظوره می تواند 150 برگ کاغذ A4 در خود جای دهد. همچنین این چاپگر از قابلیت تغذیه‌ی خودکار ADF نیز بهره می ‌برد اما قابلیت چاپ دو رو اتوماتیک ندارد.

حافظه این چاپگر چند منظوره 160 مگابایت و رزولوشن چاپ آن 600*600 dpi می باشد.

چاپگر رنگی لیزری اچ پی استوک چهار کاره LaserJet Pro CM1415n

پردازنده به کار رفته در این دستگاه 600 مگاهرتز ، توان کار ماهانه آن برابر با 30000 هزار برگ در ماه و سرعت چاپ رنگی آن 8 برگ در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید آن 12 برگ در دقیقه است.

نوع اسکنر این چاپگر از نوع (Flatbed, ADF) و رزولوشن اپتیکال اسکنر آن 1200*1200 dpi می باشد.

سرعت کپی سیاه و سفید این چاپگر چند منظوره 12 برگ در دقیقه ، سرعت کپی رنگی آن 8 برگ در دقیقه و رزولوشن کپی آن 600*600 dpi در نظر گرفته شده است.

این چاپگر خوب و ارزان یک صفحه نمایش 3.5 اینچی لمسی دارد. همچنین پورت های این دستگاه پورت USB2 و پورت Ethernet نیز می باشد.

 

چاپگر لیزری اچ پی استوک سه کاره HP LaserJet M130a

این پرینتر لیزری از نوع سه کاره می باشد که علاوه بر پرینت ، کپی و اسکن را نیز می تواند انجام دهد. این پرینتر برای مصارف اداری و خانگی با حجم کاری متوسط و کم گزینه بسیار‌ مناسبی می باشد.

سینی کاغذ این چاپگر چند کاره می تواند تا 150 برگ کاغذ را در خود جای دهد و همچنین پرینت اولین صفحه در این دستگاه در حدود 7.3 ثانیه طول می کشد.

پرینتر اچ پی سه کاره HP LaserJet M130a

پردازنده این چاپگر سه کاره از نوع 600 مگاهرتزی و توان کار ماهانه آن برابر با 10000 هزار برگ در ماه است.

حافظه این پرینتر اچ پی 128 مگابایت و رزولوشن چاپ آن 600 × 600 dpi است و می‌تواند در هر دقیقه 22 برگ را چاپ نماید.

اسکنر این دستگاه از نوع Flatbed می باشد و رزولوشن اپتیکال سیاه و سفید آن 1200*1200 dpi و رزولوشن اپتیکال رنگی آن 600*600 dpi نیز می باشد. همچنین سایز اسکن آن 215.9*297 میلی متر در نظر گرفته شده است.

رزولوشن کپی این دستگاه 600 × 600 dpi است که در هر دقیقه 22 برگ را برای شما کپی می کند.

تنظیمات بزرگ نمایی این دستگاه 25 تا 400 درصد قابل تنظیم و متغیر می باشد و همچنین کاربر می‌تواند تا 99 برگ را به‌ صورت متوالی کپی کند.

تونر مصرفی این چاپگر 17A بوده که کارکرد چاپی آن 1600 برگ نیز در نظر گرفته شده است. همچنین پورت USB 2.0 و پورت اترنت از پورت های این دستگاه می باشد.

در این مطلب سعی بر این بود که نمونه های ارزانترین چاپگر hp را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم. جهت مشاهده بیشتر پرینتر های دست دوم می توانید به بخش فروشگاه استوک پرینتر مراجعه نمایید یا با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *