وبلاگ

نمایندگی تعمیر چاپگر اپسون شیراز

نمایندگی تعمیر چاپگر اپسون شیراز
5/5 - (2 امتیاز)

اگر از چاپگر های تک کاره و چند کاره اپسون استفاده می کنید یا صاحب کسب و کاری هستید و با پرینتر ها سر و کار دارید ممکن است دستگاه شما پس از مدتی نیاز به سرویس داشته باشد یا به مشکل بخورد. چگونگی نظافت و سرویس کردن دوره ‌ای انواع پرینتر ها ، چگونگی شارژ کردن کارتریج پرینتر ، نحوه برطرف کردن مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر ، برطرف کردن مشکل سفید چاپ کردن چاپگر و… از جمله مواردی هستند که تمام کاربران چاپگر های لیزری و جوهرافشان ممکن است با آن مواجه شوند. بعضی از این مشکلات ممکن است به دلایل پیش پا افتاده‌ و ساده ای ایجاد شوند و به راحتی برطرف گردند و برخی دیگر نیز ممکن است باعث برزو مشکل جدی در پرینتر شوند و باید هرچه زودتر تعمیر شوند. برای برطرف کردن این گونه مشکلات تنها کافیست با استوک پرینتر نمایندگی تعمیر چاپگر اپسون در شیراز تماس بگیرید و از تکنسین های ما راهنمایی بخواهید.

 

تعمیرات چاپگر اپسون در شیراز

در صورتی که در استان فارس یا شهر شیراز زندگی می کنید ، می توانید دستگاه خود را برای ما ارسال کنید تا تعمیرات لازم روی دستگاه شما صورت گیرد. در نمایندگی تعمیرات استوک پرینتر شیراز ، خدمات عیب یابی و تعمیر انواع برند های چاپگر از جمله اپسون انجام می شود.

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

 

هزینه تعمیر چاپگر اپسون در شیراز

از نوع مشکلی که برای چاپگر ایجاد می شود تا میزان آسیبی که به دستگاه وارد شده است ، در برآورد هزینه تعمیر چاپگر اپسون ایفای نقش می کنند. همچنین مدت زمانی که تعمیرکار باید به تعمیرات پرینتر بپردازد نیز از نکات مهم در برآورد هزینه به حساب می آید.

البته که تکنسین‌های مرکز استوک پرینتر با عیب‌ یابی اولیه چاپگر شما ، دلیل اصلی بروز مشکل در دستگاه را یافته و هزینه تعمیرات آن را در مرحله اول برآورد خواهند کرد ، سپس هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهند کرد تا درصورتی که تمایل به تعمیر چاپگر اپسون خود داشتید پروسه تعمیرات آن آغاز شود.

 

خدمات سرویس و تعمیرات استوک پرینتر

مشکل سفید چاپ کردن چاپگر اپسون

از اتمام شارژ تونر کارتریج چاپگر گرفته تا فرارسیدن زمان تعویض کارتریج ، خراب شدن درام و… از دلایل متعدد سفید پرینت کردن دستگاه شما می باشد.

درام و کارتریج نقش بسیار مهمی را در پروسه پرینت ایفا می‌کنند. کارتریج به عنوان محفظه نگهدارنده جوهر یا تونر ، وظیفه انتقال جوهر به درام را بر عهده دارد و درام نیز جوهر را بر روی کاغذ منتقل می کند.

در نتیجه تمام شدن جوهر تونر کارتریج و خرابی هر یک از قطعاتی که به آن‌ها اشاره کردیم ، باعث سفید پرینت کردن چاپگر اپسون شما خواهد شد. در صورت بروز چنین مشکلی آن را به یک مرکز سرویس و تعمیرات معتبر بسپارید تا دستگاه شما بررسی گردد.

 

شارژ کارتریج در نمایندگی سرویس و تعمیر چاپگر اپسون شیراز

نخستین نکته ای که درباره شارژ کارتریج باید بدانید این است که حتما باید توسط یک فرد کاربلد و با تجربه صورت گیرد در غیر این صورت امکان آسیب به سایر قطعات اصلی چاپگر نیز وجود دارد.

شارژ کارتریج در نمایندگی سرویس و تعمیر چاپگر اپسون شیراز

پس از تمام شدن تونر پرینتر شما ، در اولین فرصت نسبت به شارژ کردن آن اقدام کنید و این کار را به روز دیگر موکول نکنید. تا زمانی که کاست یا بدنه اصلی کارتریج چاپگر شما سالم باشد ، به طور نامحدود و به تعداد دفعات زیاد می توانید آن را شارژ نمایید. اما اگر کاست یا بدنه اصلی دستگاه دچار مشکل شود ، دیگر نمی توانید آن را شارژ کنید و یا از آن استفاده کنید.

برای شارژ کارتریج چاپگر اپسون خود از کیفیت و سازگاری موادی که می خواهید استفاده کنید اطمینان حاصل کنید ، به این دلیل که جوهرهای تقلبی موجود در بازار اگر چه به ظاهر ارزان‌ تر و مقرون به صرفه‌ تر هستند ، اما ممکن است صدمه زیادی به چاپگر شما وارد کنند.

 

مشکل گیر کردن کاغذ در مرکز تعمیر چاپگر اپسون شیراز

در صورتی که کاغذ در چاپگر شما گیر می کند و این اتفاق به صورت متوالی و مکرر صورت می گیرد ، این احتمال وجود دارد که تکه‌ای از کاغذ در جایی از چاپگر (به ویژه در قسمتی که کاغذ به داخل کشیده می شود) جا مانده باشد.

برای پیدا کردن این تکه کاغذ ، بخش های مختلف پرینتر را مورد بررسی قرار دهید. در زیر چاپگر شما ممکن است پنلی تعبیه شده باشد ، این امکان وجود دارد که بتوانید با استفاده از آن کاغذ گیر کرده را بیرون بیاورید.

در نظر داشته باشید که بهتر است برگه هایی را که برای چاپ استفاده می کنید در جای خشک قرار دهید. چاپگرهایی که قدیمی تر هستند ، می‌توانند رطوبت را به خود جذب کنند و در هنگام دریافت یک یا چند برگه آن‌ها را درون خود گیر بیاندازند.

در صورتی که با روش های ذکر شده مشکل شما برطرف نشد ، دستگاه را به یک مرکز معتبر سرویس و تعمیر چاپگر اپسون بسپارید.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

 

روشن نشدن پرینتر اپسون

خراب شدن کابل چاپگر یکی از دلایل ساده و پیش پا افتاده ای می باشد که می‌تواند باعث روشن نشدن پرینتر شود. همچنین به وجود آمدن مشکلات سخت افزاری از جمله معیوب شدن مین برد و برد پاور چاپگر نیز می‌تواند از روشن شدن دستگاه جلوگیری کند.

روشن نشدن پرینتر اپسون

مین برد به عنوان عنصر اصلی چاپگر ، علاوه ‌بر این که وظیفه برقراری ارتباط بین بخش ها و اجزای مختلف این دستگاه را برعهده دارد ، مسئولیت و نقش هر یک از قسمت‌های چاپگر را نیز تعیین خواهد کرد. در نتیجه با معیوب شدن مین برد ، چاپگر به یک دستگاه بلا استفاده تبدیل خواهد شد. در نتیجه برای برطرف کردن این مشکل با استوک پرینتر مرکز تعمیر چاپگر اپسون در شیراز تماس حاصل فرمایید.

از طرفی دیگر منبع تغذیه یا برد پاور برق مورد نظر چاپگر را تامین می کند. در نتیجه اگر مشکلی برای این قطعه به وجود آید ، برق چاپگر تامین نخواهد شد و چاپگر خاموش خواهد شد.

 

تمیز کردن و سرویس دوره‌ای چاپگر اپسون

اگر مهارت کافی در تمیز کردن و سرویس دوره ای پرینتر خود ندارید ، اکیداً توصیه می‌شود از دستکاری چاپگر خودداری کنید. در تمامی چاپگرها اعم از تک کاره و چند کاره ، قطعات و اجزایی تعبیه شده اند که نباید به آن ها دست زد. به این دلیل که تماس آن ها با دست ، باعث آسیب رسیدن به آن ها خواهد شد.

به عنوان مثال در تمیز کردن چاپگر لیزری باید از دست زدن به اجزای یونیت درام تونر اکیدا خودداری کرد.

مراحل سرویس و تمیز کردن چاپگر لیزری شامل خاموش کردن چاپگر ، سرد کردن چاپگر ، بیرون آوردن کارتریج تونر و تمیز کردن آن ، بیرون ریختن تونر اضافی موجود در اجزای داخلی ، تمیز کردن سطوح با الکل ایزوپروپیل و در آخر اسمبل قطعات می باشد که در لینک زیر به صورت کامل توضیح داده شده است.

 

سرویس و تمیز کردن چاپگر لیزری

تعمیر قطعات پرینتر اپسون از جمله خدمات مرکز تعمیر چاپگر اپسون شیراز

بنابراین بسته به نوع چاپگر که می تواند لیزری ، جوهرافشان ، تک کاره و چند کاره باشد ، قطعات به کار رفته در آن نیز می تواند متفاوت باشد و نحوه تعمیرات آن ها نیز متفاوت است.

تعمیر قطعات پرینتر اپسون از جمله خدمات تعمیر چاپگر اپسون شیراز

تعمیر مگنت پرینتر اپسون

این قطعه به وسیله جریانات مغناطیستی موجود در خود ، پودر تونر را به درام انتقال دهد. این حالت مغناطیسی باعث می شود تا میزان مناسب تونر ، متناسب با طرح ، به درام انتقال پیدا کند.

اگر اسناد چاپ شده در چاپگرتان کیفیت مطلوبی ندارد ، خرابی مگنت می‌تواند یکی از علل احتمالی این اتفاق باشد. خروج صفحات چاپ شده‌ی ابر ‌و باد از دستگاه و سیاه شدگی برگه‌ ها یکی دیگر از علامت ‌های اصلی بروز اشکال در مگنت می باشد.

 

تعویض دولوپر چاپگر اپسون

وظیفه دولوپر در چاپگر منتقل کردن تونر بر روی درام می باشد تا درام نیز با منتقل کردن تونر بر روی سطح کاغذ باعث تکمیل پروسه پرینت در چاپگر شود.

دولوپر در چاپگر از دو قسمت کلی ساخته شده است ، یک بخش آن را پودر تونر و بخش دیگر آن را تانک دولوپر که وظیفه منتقل کردن پودر تونر بر روی درام را برعهده دارد ، تشکیل می‌دهد. همچنین دولوپر یکی از قطعات مصرفی چاپگر به حساب می آید که بعد از مدتی نیاز به تعویض دارد.

در بیشتر مدل های چاپگر اپسون با نمایش پیغامی بر روی نمایشگر ، زمان تعویض این قطعه به کاربر نشان داده می شود. اگر شما این پیغام را مشاهده کردید ، بهتر است با نمایندگی تعمیر چاپگر اپسون شیراز تماس بگیرید تا تکنسین ‌های این مرکز به شما کمک کنند.

تعویض دولوپر

تعمیرات برد پاور چاپگر اپسون

برد پاور پل ارتباطی بین تبدیل ولتاژ از شبکه برق شهری و منتقل کردن آن به اجزای دستگاه می باشد. برد پاور با تمامی نوسانات برق سروکار دارد و در بیشتر موارد همین مسئله در دراز مدت باعث خرابی و آسیب ‌دیدگی برد پاور پرینتر خواهد شد.

ورود گرد و غبار به چاپگر ، شکستگی PCB های موجود در منبع تغذیه ، خرابی خازن‌ های سرامیکی قرار گرفته در چاپگر و لحیم‌کاری ناشیانه در فرایند تعمیر نیز از دلایل دیگر خرابی برد پاور چاپگر می باشد.

عموما خراب شدن این قطعه در چاپگر ، باعث روشن نشدن این دستگاه یا خاموش شدن ناگهانی آن خواهد شد.

 

تعمیر فیوزینگ پرینتر اپسون در نمایندگی

فیوزینگ در چاپگر جزء آن قطعاتیست که با خراب شدنش ، افت کیفیت چاپ را مشاهده می کنید. اگر در اسرع وقت این قطعه تعمیر نشود ، خرابی سایر قطعات و استهلاک زود هنگام دستگاه دور از انتظار نخواهد بود.

 

تعمیر مین برد چاپگر اپسون

پردازش عملیات در چاپگر بر عهده مین برد می باشد. به همین دلیل مین برد یکی از اصلی ترین قطعات چاپگر به حساب می آید.

تعمیر مین برد چاپگر اپسون

به وجود آمدن مشکل در این قطعه عملکرد دیگر قسمت های چاپگر را تحت الشعاع قرار خواهد داد ، به همین دلیل اختلالات به وجود آمده در این قطعه هر چه زودتر برطرف شود بهتر است.

کارشناسان مرکز تخصصی تعمیر چاپگر اپسون شیراز با مدرن ترین تجهیزات در این زمینه اشکالات مرتبط با نوسانات شدید ولتاژی ، سوختگی مادربرد ، درگاه های خروجی ، ورودی و … را برطرف خواهند کرد.

 

تعمیر بلید چاپگر اپسون

اگر شاهد پخش شدن جوهر روی کاغذ بوده اید و نمی دانید دلیل بروز چنین مشکلی چیست ، آسیب دیدگی این قطعه می تواند باعث به وجود آمدن چنین مشکلی شود.

بلید در چاپگر وظیفه دارد تا تونر یا جوهر باقی مانده بر روی درام را پاک کند و از پخش شدن جوهر بر روی کاغذ در پروسه پرینت جلوگیری نماید.

 

تعمیر پیکاپ رولر چاپگر اپسون

پیکاپ رولر در چاپگر چرخه پلاستیک مانندی می باشد که کار کشیدن کاغذ به درون چاپگر را به واسطه پد زیرین انجام می دهد. به وجود آمدن مشکل در این قطعه باعث می شود چاپگر نتواند کاغذ های مورد نیاز برای پرینت را به درون خود بکشد و در نتیجه چاپ اسناد انجام نخواهد شد.

به وجود آمدن مشکل در این بخش از چاپگر ، تأثیر مستقیمی بر روی پروسه چاپ خواهد گذاشت.

نمایندگی سرویس و تعمیرات “استوک پرینتر” تمام تلاش خود را برای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیر محصولات و دیگر برند های پرینتر به کار می گیرد. تلاش این مرکز با همکاری جمعی از مهندسین با تجربه و مجرب به ثمر نشسته و اکنون مرکز تعمیر چاپگر اپسون شیراز ، منتخب کاربران در ارائه خدمات به مشتریان گرامی در شیراز می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *