وبلاگ

پرینتر های جدید HP در سال 2020 و 2021

پرینتر های جدید HP در سال 2020 و 2021
5/5 - (1 امتیاز)

امروزه پرینتر های اچ پی در بازار ایران حرف اول را می زنند. پرینتر های جدید HP که جزو سری LaserJet محسوب می شوند ، در طی سال های اخیر دستخوش تغییرات زیادی بوده اند و ویژگی های جدیدی به آن ها اضافه شده است تا بتوانند طیف وسیعی از نیاز های چاپی کاربران را برآورده کنند.

انواع چاپگر لیزری  HPکه از کاتریج های تونر استفاده می کنند بر اساس نوع چاپ به دو نوع رنگی و تک رنگ و همینطور بر اساس کاربردشان به تک کاره و چند منظوره تقسیم بندی می شوند.

ظرفیت و دوام بالای کاتریج های تونر نسبت به کارتریج های جوهر ، قیمت پایین تر کاتریج های تونر و همینطور سرعت و کیفیت چاپ بالاتر پرینتر های لیزری باعث شده است که امروزه پرینتر های لیزری طرفداران بیشتری داشته باشند.

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

پرینتر های جوهرافشان اچ پی نیز همواره طرفداران خاص خود را دارند که در آن ها به جای استفاده از کاتریج های تونری ، از کارتریج های جوهری استفاده می شود. کاربران پرینترهای جوهر افشان معمولا عکاسان و افرادی هستند که شغل آن ها مرتبط با گرافیک ، طراحی و چاپ عکس است.

شاید برای شما هم انتخاب یک پرینتر جدید که بتواند نیاز شما را برطرف کند کمی سخت به نظر برسد. معمولا علاوه بر چاپ شاید امکاناتی از جمله اسکن ، کپی ، چاپ دورو ، قابلیت ADF ، متصل شدن به شبکه Wi-Fi و یا حتی صدای پایین چاپگر مد نظر شما باشد.

در این مقاله با استوک پرینتر همراه باشید تا پرینتر های جدید HP و قابلیت های آن ها را با هم بررسی کنیم.

 

بهترین پرینتر های جدید HP

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet Pro MFP M227fdw

چاپگر چند منظوره‌ M227fdw با فناوری چاپ لیزری و تک ‌رنگ یکی از جدیدترین و بهترین پرینتر های اچ پی می باشد که برای مصارف اداری گزینه ای بسیار مناسب می باشد.

این چاپگر قابلیت پرینت ، کپی ، اسکن و فکس را دارد. سینی کاغذ این چاپگر تا 250 برگ ظرفیت دارد و این توانایی را دارد که تا 30 برگ در دقیقه را به چاپ برساند.

این چاپگر چند منظوره اچ پی به تغذیه خودکار ADF نیز مجهز می باشد و 35 برگ ظرفیت دارد. همچنین در این چاپگر ، امکان چاپ دو رو نیز وجود دارد.

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet Pro MFP M227fdw

یکی از نکات مثبت این دستگاه اتصال آن به وای فای می باشد. همان طور که می دانید به‌ وسیله وای فای دایرکت طیف وسیعی از دستگاه‌ها قادر به پرینت و اتصال در کم ترین زمان ممکن خواهند بود.

فناوری خاموش شدن خودکار برای صرفه‌جویی در انرژی در این چاپگر لیزری HP چند منظوره تعبیه شده است ، یعنی هنگامی‌که شما با پرینتر کار نمی کنید ، این پرینتر به‌ طور خودکار خاموش و هنگام پرینت گرفتن و یا ارسال فایلی از تلفن هوشمند روشن و به کار خود ادامه می دهد.

یک صفحه نمایش ال سی دی در این پرینتر تعبیه شده است که اندازه آن 6.9 سانتی متر است. همچنین دو پورت Ethernet و USB 2.0 را ساپورت می کند.

پرینتر لیزری M227fdw قابلیت این را دارد که در هر دقیقه 30 برگ کاغذ با رزولوشن چاپی معادل 1200*1200dpi  را با کیفیت بالا به چاپ برساند.

 

پرینتر لیزری HP Neverstop Laser MFP 1202nw

چاپگرهای لیزری Neverstop از نسل پرینتر های جدید HP می باشند که در نگاه اول متوجه طراحی مدرن آن خواهید شد. این دستگاه از یک مخزن قابل شارژ برای تونر بهره می برد و باعث پایین آمدن هزینه های چاپی در هر صفحه می شود.

می توان گفت این یک طراحی مبتکرانه و مدرن بدون کارتریج است که پرینترهای Neverstop اچ پی را از بقیه متمایز می کند.

این چاپگر چند منظوره یک اسکنر مسطح برای فتوکپی صفحات A4 و همچنین قابلیت اتصال به Wi-Fi را نیز دارد.

پرینتر لیزری HP Neverstop Laser MFP 1202nw

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

در نظر داشته باشید که مانند همه پرینترهای Neverstop HP ، نمی توان از آن به عنوان یک پرینتر رنگی استفاده کرد. همچنین قابلیت کپی خودکار در این پرینتر تعبیه نشده است.

این چاپگر لیزری HP هم از نظر اقتصادی و هم از نظر طراحی بدنه و ابعادش در خانه کاربری بسیار بهتری دارد.

سینی ورودی کاغذ این چاپگر از از ظرفیتی تا حدود 150 برگ برخوردار می باشد. همچنین لازم به ذکر است که این پرینتر توانایی این را دارد که بتواند علاوه بر کاغذ معمولی A4 ، کاغذ برچسب و کاغذ سنگین (حداکثر 120 گرم) را نیز بپذیرد.

کیفیت چاپ در این پرینتر 600*600 dpi می باشد و کیفیت اسکن آن نیز 600 dpi است. این چاپگر چند منظوره به پورت های USB و اترنت و همینطور قابلیت اتصال Wi-Fi نیز مجهز می باشد.

 

پرینتر جوهرافشان پرتابل HP Officejet 250 All-In-One از پرینتر های جدید HP

این چاپگر علاوه بر پرینت ، از امکان کپی و اسکن نیز برخوردار می باشد و نکته ای که در رابطه با این دستگاه بسیار مهم است قابل حمل بودن آن است که جهت تأمین انرژی مورد نیاز خود از باتری استفاده می کند و می توان برای پرینت حداکثر 500 برگ در ماه از آن استفاده کرد.

قابلیت چاپ دو رو به صورت اتوماتیک در این چاپگر جوهر افشان تعبیه نشده است و برای چاپ دو روی اسناد ، باید به صورت دستی اقدام کنید.

پرینتر اچ پی OfficeJet 250 کیفیت چاپ بسیار بالایی دارد و حداکثر اندازه کاغذ ورودی به این پرینتر نباید از اندازه کاغذ A4 بالاتر برود.

پرینتر جوهرافشان پرتابل HP Officejet 250 All-In-One از پرینتر های جدید HP

این چاپگر اچ پی قابلیت این را دارد که اسناد شما را با رزولوشن 1200*1200 dpi به صورت سیاه و سفید و رزولوشن 4800*1200 dpi به صورت رنگی به چاپ برساند.

سرعت چاپ این چاپگر چند منظوره جوهرافشان اچ پی در حالت رنگی برابر با 7 تصویر و در حالت سیاه و سفید برابر با 10 برگ می باشد.

در استفاده های سیار از این چاپگر جوهرافشان ، سرعت چاپ آن در حالت رنگی به 6 تصویر در دقیقه و در حالت سیاه و سفید به 9 تصویر می رسد.

این چاپگر که یکی از پرینتر های جدید HP به حساب می آید قابلیت اتصال به صورت بدون سیم را داراست و به راحتی می توانید تبلت ، گوشی ، لپ تاپ و کامپیوتر خود را به آن متصل کنید و فایل های متنی و تصاویر خود را چاپ کنید.

 

چاپگر لیزری HP مدل LaserJet Pro M15w

پرینتر لیزری اچ پی مدل M15w برای فضاهای کوچک مانند منزل یا شرکت‌های کوچک بسیار مناسب است.

این پرینتر تک کاره به ابعاد  153*190*347 میلی‌متر می باشد و وزن آن 4 کیلوگرم است. هزینه آن در میان چاپگر های لیزری جدید و کوچک پایین بوده و مقرون به صرفه است.

کارتریج تونر این پرینتر به صورت کشویی در آن قرار داده می شود و چاپ ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ کاغذ در ماه توسط این پرینتر قابل انجام است.

چاپگر لیزری HP مدل LaserJet Pro M15w

داشتن وای فای یکی از ویژگی‌های خوب این پرینتر به حساب می آید. با وجود وای فای شما می توانید که این پرینتر را به گوشی نیز وصل کنید و به راحتی فایل‌های مورد نظر خود را از طریق گوشی و تبلت پرینت بگیرید.

سینی اصلی پرینتر لیزری اچ پی مدل M15w می تواند 150 برگ را در خود جای دهد. همچنین حافظه این نوع چاپگر 16 مگابایت می باشد و این قابلیت را دارد که در هر دقیقه 19 برگ کاغذ A4 را با رزولوشنی معادل با 600*600 dpi و به صورت یک رو چاپ نماید و توان کار ماهانه آن برابر با 8000 هزار برگ می باشد.

 

پرینتر چندکاره رنگی جوهرافشان HP Envy Pro 6420

این پرینتر چهار کاره جوهرافشان یکی از انواع پرینتر های جدید HP از سری Envy به حساب می آید که چاپ ، کپی ، اسکن و فکس را انجام می دهد و دارای ابعاد 174*361.1*423.5 میلی متر و وزن 6.16 کیلوگرم است و به راحتی در دفتر کار شما یا منزل جای می گیرد.

سایز کاغذ قابل استفاده در این پرینتر چند منظوره جوهرافشان A4,A6,B5,B6,legal,letter می باشد و حافظه آن 128 مگابایت است.

ADF (فیدر اسناد خودکار) برای دستگاه کپی در بالای آن قرار دارد و می تواند تا 35 برگ کاغذ A4 را در خود نگه دارد. با بالا بردن این قسمت شیشه اسکنر مشخص می شود.

پرینتر چندکاره رنگی جوهرافشان HP Envy Pro 6420

اسکنر این دستگاه از نوع Flatbed , ADF می باشد و رزولوشن اپتیکال آن 1200*1200 dpi و رزولوشن دیجیتالش 1200 dpi می باشد.

این چاپگر قابلیت چاپ دو رو به صورت اتوماتیک را دارد اما امکان چاپ مستقیم (pictbridge) را ندارد.

اتصال به شبکه وای فای از طریق برنامه های تلفن همراه و دسک تاپ از دیگر قابلیت های این پرینتر می باشد.

در حالی که صفحه کنترل LCD مانند انواع چاپگر لیزری HP در آن وجود ندارد ، چندین کنترل با نور پس زمینه برای نشانگرهای کپی و وضعیت وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر HP Envy Pro 6420 به Wi Fi متصل است با یک نگاه به شما اطلاع می دهد.

و از آنجا که هیچ کنترل پنلی وجود ندارد ، برای تنظیم همه موارد باید از برنامه دسک تاپ یا تلفن همراهHP Smart استفاده کنید.

در نگاه اخر اگر گزارش ها ، مشق شب و گاه به گاه صفحات رنگی چاپ می کنید و یا هرازگاهی نیاز به اسکن دارید ، HP Envy Pro 6420 می تواند بسیار مقرون به صرفه و مناسب باشد.

 

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M428fdw

این چاپگر چند کاره که قابلیت پرینت ، اسکن ، کپی و فکس را دارد یکی از پرینتر های جدید HP می باشد و همچنین  قابلیت اتصال به شبکه وای فای را نیز دارد.

این پرینتر لیزری برای مصارف اداری و سازمانی که نیاز به فکس داشته باشند ، بسیار مناسب است.

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M428fdw

این پرینتر چهارکاره اچ پی دارای دو ورودی کاغذ می باشد که اولی چند منظوره و با ظرفیت 100 برگ است و دومی 250 برگی است. همچنین این دستگاه از قابلیت تغذیه‌ی خودکار ADF بهره می‌برد که ظرفیت آن 50 برگ می باشد.

پرینتر M428fdw قابلیت این را دارد که در هر دقیقه 38 برگ کاغذ A4 را با رزولوشنی معادل با 1200*1200 dpi و به صورت دو رو چاپ نماید و توان کار ماهانه آن برابر با 8000 هزار برگ می باشد.

نوع اسکنر آن Flatbed , ADF می باشد و رزولوشن آن 1200*1200 dpi می باشد. سرعت کپی در این چاپگر لیزری 38 برگ در دقیقه و رزولوشن کپی 1200*1200 dpi است.

 

پرینتر جوهر افشان چهارکاره HP OfficeJet Pro 8025 All-in-One از پرینتر های جدید HP

چاپگر چهار کاره اچ پی 8025 در دسته پرینترهای رومیزی جوهر افشان اچ پی جای دارد که قابلیت های پرینت ، کپی ، اسکن و فکس را ارائه می دهد و هم برای چاپ سیاه و سفید و هم رنگی قابل استفاده می باشد.

پرینتر 8025 یکی از قابلیت وایرلس برخوردار است و به آسانی از طریق وای فای به انواع گوشی های آیفون ، اندرویر ، آی پد ، تبلت ، لپ تاپ و… وصل می شود.

همچنین در نظر داشته باشید که پورت اترنت در این پرینتر نیز تعبیه شده است و امکان استفاده از آن در شبکه های کابلی نیز وجود دارد.

پرینتر جوهر افشان چهارکاره HP OfficeJet Pro 8025 All-in-One از پرینتر های جدید HP

یکی از ویژگی های کاربردی این چاپگر چند کاره سازگار بودن آن با سرویس های Apple  AirPrint و Mopria می باشد.

رزولوشن این دستگاه در هنگام چاپ سفید و سیاه برابر با 1200*1200 dpi و در هنگام چاپ رنگی بر روی کاغذ های مخصوص چاپ عکس اچ پی برابر با 4800*1200 dpi است. همچنین از قابلیت چاپ به صورت دو رو اتوماتیک برخوردار است.

حداکثر توان ماهیانه این پرینتر 4 کاره 20 هزار چاپ در ماه می باشد. سرعت چاپ این چاپگر در حالت چاپ سیاه و سفید برابر با 20 برگ در دقیقه و در حالت چاپ رنگی برابر با 10 برگ در دقیقه می باشد.

به طور خلاصه این پرینتر که یکی از پرینتر های جدید HP محسوب می شود برای استفاده در ادارات کوچک و کسب و کارهایی با حجم کاری کم بسیار مناسب است.

در استوک پرینتر شما کاربران عزیز به تنوع بالایی از پرینتر های لیزری و جوهرافشان HP دسترسی داشته که قدرت انتخاب شما را را برای خرید انواع چاپگر اچ پی بالا می برد و می توانید انواع پرینتر های جدید HP را به صورت دست دوم و با بهترین قیمت ممکن خریداری و در کم ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *