وبلاگ

بهترین پرینتر های شرکت بزرگ اچ پی HP را بشناسید!

بهترین پرینتر های اچ پی
به این مطلب امتیاز دهید

قطعا اگر شما هم به دنبال خرید یک پرینتر مناسب برای منزل یا برای دفتر کار خود هستید نام برند HP را زیاد شنیده اید و قبل از خرید دوس دارید بدانید که بهترین پرینتر های اچ پی کدام هستند؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

HP سابقه خوبی در ساخت چاپگرهای با کیفیت برای محیط خانگی و اداری دارد. چاپگرهای لیزری با استفاده از یک کارتریج تونر و لیزر ، تونر را روی کاغذ قرار می دهند و کلمات و تصاویر را چاپ می کنند.

چاپگرهای لیزری به خاطر چاپ های با کیفیت حرفه ای و ظرفیت چاپ بالا شناخته می شوند.

یه سایت متفاوت و حرفه ای برای کسب و کارت داشته باش !

شرکت طراحی سایت و سئو روژان وب

روژان وب

اگر می خواهید مقدار زیادی چاپ در طول روز انجام دهید ، چاپگرهای لیزری مقرون به صرفه تر از چاپگرهای جوهر افشان هستند و در آن ها ماندگاری تونر ها طولانی است.

 

چاپگرهای لیزری سیاه و سفید اچ پی

اگر چاپ رنگی زیادی ندارید ، می توانید با استفاده از چاپگر های HP لیزری سیاه و سفید به جای رنگی ، در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

همچنین به جای این که هزینه اضافی تونر رنگی را بپردازید ، فقط باید تونر مشکی خریداری کنید.

در زمان چاپ ، چاپگرهای سیاه و سفید HP تا  PPM 40 سرعت دارند ، اگرچه سرعت چاپ بر اساس این که کدام چاپگر را خریداری می کنید متفاوت است.

 

چاپگرهای لیزری رنگی HP

چاپگرهای لیزری رنگی این امکان را برای شما فراهم می کنند که عکس های کامل رنگی را چاپ کنید. در حالی که هزینه آن ها بالاتر از یک چاپگر لیزری سیاه و سفید است.

چاپگرهای لیزری رنگی HP

انواع پرینتر رنگی برای چاپ اسناد مطابق با رنگ و لعاب واقعی آن‌ها ضروری هستنند. به علاوه توجه داشته باشید که بیشتر پرینترهای رنگی موجود در بازار این قابلیت را دارند که چاپ تک رنگ را هم انجام دهند.

چاپگرهای لیزری چند منظوره ، اسکنر ، چاپگر و دستگاه کپی همه را در یک دستگاه برای شما فراهم می کنند.

اگرچه این دستگاه ها از چاپگر های تک کاره گران تر هستند اما با صرفه جویی در همه این عملکردها در یک دستگاه ، در اصل پول خود را نیز پس انداز کرده اید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین پرینتر های اچ پی بپردازیم:

 

بهترین های اچ پی

هنگامی که چاپگرهای لیزری برای اولین بار طراحی و ساخته شدند ، تقریبا به طور انحصاری در ادارات مورد استفاده قرار می گرفتند.

اما امروزه افراد زیادی از چاپگرهای لیزری در خانه های خود استفاده می کنند. در این جا بهترین چاپگرهای لیزری HP برای شما آورده شده است.

 

بهترین چاپگرهای لیزری برای استفاده در خانه خانه

چاپگر سیاه و سفید LaserJet Pro M404dn

چاپگرهای HP لیزری عموما بزرگ تر از چاپگرهای جوهر افشان هستند زیرا مکانیزم لیزر به قطعات بیشتری نیاز دارد ، این یکی از دلایل معمول نبودن آن ها در خانه ها است.

یک نکته در مورد پرینتر های HP این است که این شرکت در ساخت چاپگر هایی با اندازه های جمع و جور متخصص است.

مرکز خرید کلروفیل مایع اصل اینجاست!

کلروفیل مایع اصل

 

این همان کاری است که شرکت اچ پی با پرینتر M404dn انجام داده است. ابعاد این چاپگر لیزری تنها 8.5 * 14.06 * 15 اینچ می باشد و از این رو یکی از بهترین چاپگرهای لیزری برای مصارف خانگی شناخته شده است

این پرینتر قابلیت اسکن ، کپی یا فکس را ندارد و فقط می تواند مدارک را به صورت به صورت سیاه و سفید چاپ کند.

چاپگرهای لیزری

این پرینتر می تواند با سرعت 40 صفحه در دقیقه (ppm) اسناد را پرینت نماید ، بنابراین اگر سرعت پرینت کردن برای شما مهم می باشد ، این چاپگر انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

در نظر داشته باشید که این چاپگر با Apple AirPrint و Google Cloud Print سازگار می باشد ، همچنین در این نوع پرینتر ، پرینت گرفتن با برنامه hp smart از طریق تلفن های هوشمند یا تبلت شما امکان پذیر است.

 

چاپگر رنگی LaserJet Pro MFP M283fdw

این پرینتر یکی از بهترین پرینتر های اچ پی چند کاره موجود در بازار می باشد که می تواند پرینت ، کپی ، اسکن و فکس را انجام دهد و وزن آن 18.7 کیلوگرم است.

از تکنولوژی لیزری استفاده می کند و از قابلیت اتصال بی سیم و یا WiFi برخوردار می باشد. پرینتر لیزری رنگی M283fdw از قابلیت تغذیه خودکار ADF بهره برده و مجهز به قابلیت چاپ دو رو به صورت خودکار می باشد.

نوع اسکن این پرینتر لیزری از نوع Flatbed , ADF می باشد که برای اسکن اسناد از تکنولوژی CIS استفاده می کند.

همچنین در قسمت پشت این چاپگر یک پورت USB2.0 و اترنت طراحی شده است که امکان اتصال به کامپیوتر و اشتراک گذاری پرینتر در شبکه کامپیوتر را در بین همکاران فراهم کرده است.

 

بهترین چاپگرهای لیزری برای مشاغلی با حجم کاری کم

چاپگر لیزری برای مشاغلی با حجم کاری کم نیز بسیار مناسب می باشد. مشاغلی با حجم کاری کم معمولا به تصاویر رنگی با کیفیت حرفه ای نیاز ندارند.

در اینجا بهترین چاپگرهای لیزری برای مشاغل کوچک شما آورده شده اند:

 

چاپگر سیاه و سفید LaserJet Enterprise M607n جزو بهترین پرینتر های اچ پی

LaserJet Enterprise M607n یکی از بهترین چاپگرها برای دفاتر کوچک در نظر گرفته شده است. این یکی از کوچکترین چاپگرهای HP لیزری شناخته شده است.

چاپگر سیاه و سفید LaserJet Enterprise M607n

این پرینتر با ظرفیت 100+550 برگی سینی ورودی خود برای استفاده‌های اداری مناسب می باشد. این چاپگر می تواند با سرعت 52 صفحه در دقیقه (ppm) اسناد را پرینت نماید.

همچنین پرینتر M607n صفحه نمایش 2.7 اینچی رنگی با قابلیت تغییر زاویه دارد و برای اتصال به کامپیوتر پور‌ت‌های USB 2.0 و Ethernet بر روی آن قرار داده شده است.

 

پرینتر اچ پی Laserjet M277fdw

این پرینتر، یک پرینتر چهار کاره می باشد و قابلیت فکس ، پرینت ، کپی و اسکن را دارد. در نظر داشته باشید که تکنولوژی چاپ این پرینتر از نوع لیزری می باشد و نوع چاپ آن تک رنگ است.

کیفیت چاپ سفید و سیاه این پرینتر خوب می باشد و رزولوشن چاپ آن 1200×1200 dpi می باشد. این چاپگر می تواند با سرعت 30 صفحه در دقیقه (ppm) مدارک را پرینت کند.

قابلیت چاپ دو رو اتوماتیک این دستگاه خود بر سرعت کار می افزاید و به صرفه جویی در زمان کمک می کند

قابلیت شاخص دیگر این پرینتر اتصال بی سیم یا وایرلس آن است. LCD این دستگاه 6.9 سانتی متر مربع است و صفحه آن لمسی است.

 

بهترین پرینتر های اچ پی لیزری با حجم کار بالا

چاپگرهای لیزری برای چاپ سریع حجم زیادی از اسناد ساخته شده اند. این نوع چاپگرها برای دفاتر حجم کاری بالا ​​که مجبور هستند تعداد زیادی اسناد را هر هفته چاپ کنند بسیار مناسب می باشد.

 

چاپگر LaserJet Enterprise Flow MFP M776z

چاپگر HP Color LaserJet Enterprise Flow MFP M776z یک پایه چرخ دار دارد. این ویژگی باعث شده است که این پرینتر را به یک پرینتر قابل حمل تبدیل کند و می توانید در هر نقطه از دفتر یا اداره خود آن را قرار دهید.

ظرفیت کاغذ این پرینتر حداکثر 2300 برگ می باشد و می تواند 45 برگ در دقیقه چاپ کند. این بدان معنا است که تیم شما در زمان کم تری می تواند کارهای خود را انجام دهد.

چاپگر LaserJet Enterprise Flow MFP M776z

این پرینتر یک چاپگر چند کاره می باشد که می تواند پرینت ، کپی ، اسکن و فکس را انجام دهد و استفاده از صفحه نمایش لمسی کار را برای کاربر آسان تر کرده است. همچنین این پرینتر حتی با کاغذ A3 نیز سازگار می باشد.

همچنین در این نوع پرینتر ، پرینت گرفتن با برنامه hp smart از طریق تلفن های هوشمند یا تبلت شما امکان پذیر می باشد. به علاوه ، این سیستم عامل به طور خودکار نصب می شود.

 

بهترین چاپگرهای HP لیزری برای دانشجویان

برای دوره دانشجویی معمولاً باید کارهای آکادمیک زیادی را انجام دهید که اکثر اوقات به صورت آثار چاپی باید ارائه شوند.

هنگام جستجوی بهترین چاپگرها در دوران دانشجویی ، باید موارد مهمی را در خاطر داشته باشید.

بسیاری از مردم فکر می کنند لپ تاپ یا تبلت مهمترین وسیله برای دانشجویان است ، اما فراموش نکنیم که اهمیت چاپگر چقدر است. بنابراین شما واقعاً به یک چاپگر در دوران دانشجویی نیاز دارید.

چاپگر لیزری در واقع می تواند یک انتخاب عالی برای دانشجویان باشد. در این جا بهترین پرینتر های اچ پی لیزری برای دانشجویان ارائه شده است.

 

چاپگر سیاه و سفید HP LaserJet Pro M15w

چاپگرهای دانشجویی باید جمع و جور باشند تا بتوانند به راحتی در اتاق خواب دانشجویان جای بگیرند.

همچنین هزینه آن در میان پرینترهای لیزری کوچک پایین بوده و به همین دلیل برای دانشجویان مقرون به صرفه محسوب می شود.

بهترین پرینتر های اچ پی

اگر دوست دارید پرینت حرفه‌ای و با کیفیتی در محیط کوچکی که دارید داشته باشید ، پرینتر لیزری اچ پی مدل Pro M15w توصیه عالی برای این منظور است.

متأسفانه ، چاپگرهای لیزری کمی بزرگتر از جوهر افشان هستند ، به جز چاپگر فوق العاده جمع و جور HP LaserJet Pro M15w.

پرینتر M15w این توانایی را دارد که در هر دقیقه 19 برگ را به صورت یک رو و با رزولوشنی معادل با 600*600 dpi چاپ کند.

پرینتر مدل  M15w، توان کاری ماهانه ایی در حدود 8000 برگ را دارد و ظرفیت سینی ورودی کاغذ آن در حدود 150 برگ است که البته این طرفیت برای سینی خروجی آن به تعداد 100 برگ کاغذ A4 می باشد.

 

چاپگر های HP رنگی LaserJet Pro M255dw

اگر برای استفاده در دانشگاه به چاپگر لیزری رنگی نیاز دارید ، M255dw  یک انتخاب ایده آل است.

این چاپگر جمع و جور در حالی که فضای بسیار کمی را برای دانشجویان اشغال می کند ، به سرعت می تواند کار شما را انجام دهد.

این پرینتر از تکنولوژی چاپ لیزری بهره برده و توانایی این را دارد که اسناد و مدارک را به صورت سیاه و سفید و یا رنگی با سرعت 21 برگ در دقیقه بر روی کاغذ A4 همراه با رزولوشن 600×600 dpi چاپ کند.

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M255dw به قابلیت چاپ دو رو مجهز شده و میزان ظرفیت سینی کاغذ آن برابر با 100 برگ می باشد.

 

بهترین چاپگرهای لیزری چند منظوره

بهترین پرینتر های اچ پی چند منظوره چاپ ، کپی ، اسکن و فکس را انجام می دهند و می توانند به کسب و کارها در صرفه جویی در هزینه و فضا و همچنین بهبود گردش کار کمک کنند.

در این جا به بررسی بهترین چاپگرهای چند منظوره خواهیم پرداخت.

 

چاپگر سیاه و سفید HP LaserJet Pro MFP M148fdw

چاپگر سیاه و سفید M148fdw یک چاپگر لیزری جمع و جور و مقرون به صرفه می باشد که برای یک محل کار کوچک یا یک دفتر کار خانگی بسیار مناسب است.

بهترین پرینتر های اچ پی

نمی تواند به صورت رنگی چاپ کند ، اما می تواند اسناد سیاه و سفید را با سرعت حداکثر 30 صفحه در دقیقه چاپ کند. می توانید چاپگر را از طریق کنترل پنل ساده کنترل کنید و همچنین دارای عملکرد فرمان صوتی است.

 

چاپگر رنگی HP Color LaserJet Pro MFP M479fdw

این چاپگر لیزری بسیار جمع و جور می باشد که دارای صفحه نمایش لمسی با کاربرد آسان است. شما می توانید اسناد رنگی و سیاه و سفید را با سرعت حداکثر 28 صفحه در دقیقه چاپ کنید و به لطف پشتیبانی بی سیم داخلی می توانید مستقیماً از طریق ایمیل اسکن کنید.

این پرینتر پر کاربرد ظرفیت چاپ 50,000 برگ در ماه را دارد. همچنین این مدل پرینتر قابلیت چاپ دورو دارد و به صرفه جویی در زمان کمک می کند.

بهترین پرینتر های اچ پی

این پرینتر قابلیت اتصال بی سیم (Wi_Fi) دارد که نقطه قوت این پرینتر محسوب می شود. همچنین وزن این پرینتر هم 23.4 کیلوگرم می باشد.

فروشگاه اینترنتی استوک پرینتر ارائه دهنده بهترین پرینتر های اچ پی دست دوم با کیفیت می باشد. کارشناسان این شرکت آماده اطلاع رسانی و مشاوره به شما برای خرید پرینترهای دست دوم خواهند بود. همچنین می توانید از بخش فروشگاه سایت اقدام به خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *